تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798303001




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دنیای اقتصاد در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دنیای اقتصاد در یک نگاه تهران- ایرنا- «تحریم زدایی در سه سناریو» و«ارزیابی میزبان از مذاکرات مسقط» عنوان های مهم روزنامه دنیای اقتصاد در روز سه شنبه است.


این روزنامه تیتر یک را به خبر تحریم زدایی در سه سناریو اختصاص داد و نوشت: نخستین سناریو عبارت است از اینکه ایران و گروه 1+5 موفق به رسیدن به یک توافق جامع شوند. در برنامه اقدام مشترک JPOA قید شده است که در این صورت، «تمامی تحریم های سازمان ملل علیه ایران لغو خواهند شد و همچنین سایر تحریم های یکجانبه و چندجانبه علیه برنامه هسته ای ایران نیز ملغی خواهند شد. در صورتی که مذاکرات ایران و 1+5 بدون رسیدن به نتیجه ای خاتمه یابد، نخستین نتیجه حاصله این خواهد بود که تمامی تحریم هایی که به موجب برنامه اقدام مشترک تعلیق شده اند باز خواهند گشت، برخی معتقدند که محتمل ترین سناریو عبارت است از تمدید برنامه اقدام مشترک برای یک مدت طولانی. به عبارت دیگر، در این سناریو به جای رسیدن به یک توافق جامع، برنامه اقدام مشترک که در حال حاضر وجود دارد تمدید می شود.
روزنامه دنیای اقتصاد در تیتر دیگر خود به خبر ارزیابی میزبان از مذاکرات مسقط پرداخت و نوشت: بن علوی با جدی خواندن مذاکرات میان طرفین گفت: «ما امروز توانستیم بر سر مسائل بزرگی توافق کنیم و انتظار داریم که درباره مسائل باقی مانده نیز به راه حل دست یابیم.»
این روزنامه خبر تابستان متفاوت توریسم در ایران را بازتاب داد و نوشت: رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از مثبت شدن تراز گردشگری در تابستان سال جاری خبر داد. برای نخستین بار پس از انقلاب اسلامی در تابستان سال 1393 تراز گردشگران ایران به نفع گردشگر ورودی مثبت شد. بنابر آمار پلیس مهاجرت ناجا در تابستان سال جاری یک میلیون و 497 هزار نفر گردشگر خارجی وارد و یک میلیون و 417 هزارگردشگر از کشور خارج شدند. به گفته رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ماه های اخیر تعداد گردشگران اروپایی که با تور وارد کشور شدند در مقایسه با 6 ماه مشابه سال گذشته حدود 200 درصد رشد داشته است.
این روزنامه خبر گام اول احیای سازمان مدیریت را انعکاس داد و نوشت: شورای عالی اداری شب گذشته با تصویب کلیات طرح پیشنهادی دولت، رای به احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی داد. دولت در طرح خود پیشنهاد داده بود مصوبه تیرماه 86 شورای عالی اداری مبنی بر تفکیک سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به دو معاونت نظارت و برنامه ریزی و مدیریت منابع انسانی ملغی اعلام شود. این پیشنهاد به تصویب اعضای شورای عالی اداری رسید؛ بنابراین با توجه به رای مثبت اعضای شورا سازمان مدیریت و برنامه ریزی بدون نیاز به تهیه لایحه جدید و کسب رای مجلس به شرایط قبل از تفکیک بازگشت. تصمیمی که به معنای احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی می تواند تلقی شود.

**1893**9131


20/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن