تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814688309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درگذشت استاد پورفرزیب «اکبرالقراء» ایران/ برگزار مراسم تشییع


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


دین و اندیشه
درگذشت استاد پورفرزیب «اکبرالقراء» ایران/ برگزار مراسم تشییع
استاد ابراهیم پورفرزیب (مولایی) معلم با فضیلت قرآن و اکبرالقراء جمهوری اسلامی ایران، سه شنبه شب 22 مهرماه پس از یک دوره بیماری دعوت حق را لبیک گفت.



به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهيم پورفرزيب مشهور به «مولايی» از جمله پيشکسوتان آموزش فنون قرائت و تلاوت قرآن كريم است كه به اعتقاد بسياری از كارشناسان علوم و فنون تلاوت، در زمره معدود استادانی محسوب می‌شود كه بر قرائت‌های هفتگانه و روايات چهارده‌گانه تسلط كاملی دارد و كتاب‌ "تهذيب‌القراءة" را در اين زمينه به رشته تحرير درآورده است.

مولايی در سال 1306 هجری شمسی در منطقه سنگلج تهران ديده بر جهان فانی گشود، دوران ابتدايی را در دبستان عنصری تهران سپری كرد و هنوز به چهارم ابتدايی نرسيده بود كه از جهت تسلط بر روخوانی قرآن كريم حتی از معلم خود پيشی گرفت و برتری خود را بر ديگران ثابت كرد.

استاد مولايی به گفته بسياری از كسانی كه وی را می‌شناسد هرگز برای تدريس و تشكيل جلسات قرآن از كسی وجهی دريافت نكرد و معيشت خود را از راه كارگاه سنگبری و استحصال معدن می‌گذراند و به گفته خودش همه اين بركات مادی و معنوی را به واسطه انس با قرآن به دست آورده است.

استاد مولايی در فاصله سال‌های نوجوانی و جوانی هرگز تدريس و تاليف علوم قرآنی را رها نكرد و علاوه بر تاليف كتاب‌‌هايی درباره اختلاف قرائات، جلسات دائمی قرآن را هم در مساجد گوناگون برگزار كرد. مراسم تشییع پیکر آن مرحوم روز جمعه 25 مهرماه ساعت 9 صبح از جلوی صندوق قرض الحسنه نیکان واقع در سه راه ضرابخانه برگزار می شود.


۱۳۹۳/۷/۲۳ - ۰۹:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن