تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798402146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرگ شهروند انگلیسی به ظن ابتلا به ابولا/ مسافران ورودی به انگلیس چک می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مرگ شهروند انگلیسی به ظن ابتلا به ابولا/ مسافران ورودی به انگلیس چک می شوند لندن - ایرنا- منابع خبری انگلیس روز پنجشنبه با اعلام اینکه مسافران ورودی به این کشور به دلیل احتمال ابتلای شان به ابولا چک می شوند، گزارش دادند که یک شهروند این کشور به ظن ابتلا به بیماری مهلک ابولا در مقدونیه فوت کرده است .


به گزارش ایرنا، اسکای نیوز به نقل از یک مقام وزارت خارجه مقدونیه گزارش داد یک شهروند دیگر انگلیس نیز در این کشور احتمالا مبتلا به این بیماری شده است.
این مقام وزارت امورخارجه مقدونیه عنوان کرده که شهروند انگلیسی در بیمارستانی در اسکوپیه درگذشته است و آزمایش های صورت گرفته بر روی وی دلیل مرگش را دقیقا مشخص خواهد کرد .
درهمین حال دفتر امورخارجی انگلیس عصر امروز ( پنجشنبه ) گفت که در حال تحقیق درباره مرگ شهروند این کشور در مقدونیه است.
درصورتی که تایید شود که تبعه انگلیس به دلیل ابتلا به ابولا در مقدونیه مرده است، این برای اولین بار خواهد بود که یک شهروند انگلیسی به دلیل ابتلا به این بیماری خطرناک فوت می کند .
از زمان شیوع بیماری ابولا درغرب آفریقا، تاکنون تنها یک انگلیسی به نام "ویلیام پولی" در جریان اقامتش در سیرالئون به این ویروس خطرناک مبتلا شده است که وی نیز بعد از درمان در انگلیس بهبود یافت.
گفته می شود برای درمان ویلیام پولی از داروی " زی مپ" که با همکاری محققان آمریکایی و انگلیسی ساخته شده و هنوز مراحل آزمایشگاهی و تجربی اش را پشت سر می گذارد، استفاده شده است.
سازمان سلامت انگلیس از روز چهارشنبه گذشته به دنبال مشاهده بیماری ابولا در اسپانیا و با توجه به میزان تردد بالای اتباع آفریقایی به این کشور واقع در غرب اروپا، برای مقابله با این ویروس کشنده اعلام آماده باش داده است .
گفته می شود در طول هفته گذشته، حدود شش هزار نفر با پروازهایی از کشورهای نیجریه، غنا و گامبیا وارد انگلیس شده اند.
در صورت مبتلا بودن یکی از این افراد به ویروس مهلک ابولا، به احتمال 50 درصد این ویروس طی 16 روز آینده در انگلیس مشاهده خواهد شد.
براساس گزارش های منتشر شده ، بیمارستان های چهار شهر انگلیس برای مقابله با شرایط غیر منتظره مربوط به بیماری ابولا، به حالت آماده باش درآمده اند.
در همین حال منابع خبری انگلیس امروز ( پنجشنبه ) گزارش دادند بنا به دستور دولت این کشور، مسافران ورودی به فرودگاه های بین المللی "هیترو" و "گاتویک" و ترمینال های شبکه ریلی "یورواستار " ، بلحاظ احتمال ابتلای شان به بیماری ابولا با یک دستگاه اسکرین پیشرفته، چک خواهند شد.
دولت انگلیس که پیشتر اعلام کرده بود که این گونه چک کردن ها غیر عملی و بی تاثیر است، گفته است که این دستگاه اسکرین ارتقا یافته و برای مسافرانی که از لیبریا ، سیرالئون و گینه وارد این کشور می شوند مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
براساس دستور دولت انگلیس، علاوه بر چک با دستگاه اسکرین، از مسافران در زمان ورودشان به خاک این کشور، درباره مسافرت های قبلی شان و نیز احتمال تماس آنان با بیماران سووال خواهد شد.
به گفته متخصصان، انگلیس یکی از سه کشور خارج از قاره آفریقاست که احتمال بروز شیوع ویروس ابولا در آن در حد بالایی ارزیابی می شود.
سازمان بهداشت جهانی نیز دراین باره اعلام کرده است: کشورهای اروپایی با خطر موارد بیشتر بیماری ابولا به ویژه بعد از ابتلا یک پرستار اسپانیایی به این بیماری، روبرو هستند.
"ژوژانا یاکوب" مدیر منطقه اروپا سازمان بهداشت جهانی گفته است ممانعت از ابتلای افراد بیشتر به ابولا در اروپا اجتناب ناپذیر است؛ زیرا افراد زیادی از اروپا به غرب آفریقا سفر می کنند و برعکس.
ابولا که یکی از خطرناکترین بیماری های شناخته شده است، درمان قطعی و یا واکسن ندارد و از طریق تماس مستقیم با ترشحات و مایعات بدن بیمار منتقل می شود.
این نگرانی وجود دارد که این بیماری بدلیل رفت و آمدها و تماس ها میان اتباع کشورهای جهان، از کشورهای آفریقایی به دیگر مناطق جهان نیز سرایت پیدا کند .
براساس آخرین گزارش های منتشر شده، شمار قربانیان بیماری ابولا در کشورهای واقع در غرب آفریقا از 3 هزار و 800 نفر فراتر رفته است.
اروپام** 1** 1552** 3404


17/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن