تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802497601




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وقتی کره‌ای‌ها با این کیفیت میزبانند چرا ما نباشیم؟ |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: وقتی کره‌ای‌ها با این کیفیت میزبانند چرا ما نباشیم؟
چهارمین روز بازی‌های آسیایی در حالی با یک برنز برای کاروان کشورمان سپری شد که همچنان این سوال در ذهن ورزشکاران، مسئولان و خبرنگاران ایرانی حاضر در اینچئون بی‌پاسخ مانده که وقتی کره‌جنوبی با این کیفیت پائین میزبانی این رقابت‌ها را برعهده دارد چرا ایران برای میزبانی پیش‌قدم نشود؟
کد خبر: ۴۳۶۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۶ - 23 September 2014


چهارمین روز هفدهیمن دوره بازی‌های آسیایی در حالی تنها با یک برنز برای کاروان کشورمان سپری شد که همچنان این سوال در ذهن ورزشکاران، مسئولان و خبرنگاران ایرانی حاضر در اینچئون بی‌پاسخ مانده که وقتی کره‌جنوبی با این کیفیت پائین میزبانی این رقابت‌ها را برعهده دارد چرا ایران برای میزبانی پیش‌قدم نشود؟


به گزارش تابناک، چهارمین روز رقابت‌های بازی‌های آسیایی در حالی پیگیری شد که همچنان کیفیت پائین میزبانی کره‌جنوبی مهم‌ترین موضوع دهکده بازی‌هاست. کره جنوبی که سابقه برگزاری دو دوره بازی‌های آسیایی و یکدوره المپیک را در سابقه ورزشی خود دارد امسال با میزبانی ضعیف در اینچئون همه را ناامید کرده است.


ورزشکاران از امکانات تمرینی و دهکده و خبرنگاران از کمبود امکانات رسانه‌ای ناراضی‌اند. شرایط بد رستوران دهکده و تغذیه صدای ورزشکاران را در آورده است. غذاهای رستوران دهکده ورزشکاران باب میل آنها نیست و مشکلات زیادی را برای تیمها بوجود آورده است.


از سوی دیگر در سالن‌ مسابقات حداقل امکانات رسانه‌ای وجود ندارد که این موضوع مشکلات زیادی را برای رسانه‌ها به وجود آورده است. البته آنها رسانه‌های خود را به قول معروف تافته جدا بافته کرده‌اند و حداقل میزهای کار رسانه‌ها در سالنهای مسابقات به خود آنها اختصاص پیدا کرده است. نکته عجیب این که هیچ کسی پاسخگوی این شرایط نامناسب نیست. در تمام سالن‌های مسابقات تعداد معدودی جایگاه برای خبرنگاران اختصاص پیدا کرده است که تمام آنها به رسانه‌های کره‌ای اختصاص داده شده و خبرنگاران بیشتر کشورها مجبورند در شرایط نامناسب به فعالیت بپردازند.



وقتی کره‌ای‌ها با این کیفیت میزبانند چرا ما نباشیم!



یکی دیگر از مشکلات موجود در اینچئون وضعیت حمل و نقل بد آن است. هر روز خبرنگاران برای حضور در سالنهای مسابقات مجبورند ساعتها در انتظار ماشین بمانند و حتی اضافه کردن چند دستگاه ون به مرکز خبری نیز از مشکلات کم نکرده است.


اما چهارمین روز رقابت‌های آسیایی ایران با تکمیل نتایج ناامید کننده جودوی ایران همراه بود تیم ملی کشورمان در این رشته نتوانست هیچ مدالی را کسب کند تا با بازگشت به تهران مسئولان این رشته تصمیمات اساسی را در این خصوص بگیرند.


امروز و در رقابت‌های تیمی، جودوکاران ایران در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 3بر 2 چین را شکست داد و در مرحله یک چهارم نهایی باید برابر کره جنوبی قرار گرفت که با قبول شکست در سه مسابقه نخست نتوانست به مرحله بعدی صعود کند. تیم‌های جودوی ایران و ازبکستان برای کسب مدال برنز رقابت کردند که تیم ایران با قبول شکست در این مبارزه از رسیدن به مدال بازماند تا ناکامی‌های این تیم تکمیل شود چرا که آن‌ها در بخش انفرادی هم هیچ مدالی نگرفته بودند. ایران در پایان در رده پنجم قرار گرفت.


اما امروز روز ووشوکاران تیم ملی کشورمان بود. جایی که سه ووشوکار خوب تیم ملی به فینال این رقابت‌ها را یافتند تا فردا برای کسب مدال طلا مبارزه کنند و یکی دیگر از ووشوکاران تیم کشورمان تنها مدال امروز کاروان کشورمان را کسب کند تا بعد از درخشش بانوان در روز گذشته آقایان هم صاحب مدال شوند.



وقتی کره‌ای‌ها با این کیفیت میزبانند چرا ما نباشیم!



در رقابت‌های امروز در وزن 52- کیلوگرم ساندای بانوان الهه منصوریان در دو راند "کیم هی بین" از کره جنوبی را در دو راند شکست داد و راهی فینال شد. این حریف کره‌ای سال گذشته در مسابقه‌های قهرمانی جهان ترکیه نیز علی‌رغم شکستگی گونه الهه منصوریان به او باخته بود.


ووشوکار 52 کیلوگرم ایران فردا (چهارشنبه) برای کسب مدال طلا، با "ژانگ لی" از چین مبارزه خواهد کرد. منصوریان برنز بازی‌های آسیایی 2010 گوانگجو را در کارنامه دارد.


در وزن 65- کیلوگرم محسن محمدسیفی در مبارزه قدرتمندانه چن هانگ از چین را در دو راند شکست داد و راهی فینال شد. این ملی‌پوش ایران هم فردا در مبارزه فینال برای کسب طلا با "لیونشف" از قزاقستان روبه‌رو خواهد شد. محمدسیفی مدال طلای بازی‌های آسیایی 2010 گوانگجو را در کارنامه دارد.
در وزن 75- کیلوگرم حمیدرضا لادور نیز در دو راند "نورسلطان تورسینکلف" از قزاقستان را شکست داد و راهی فینال شد. او نیز فردا برای طلایی شدن نماینده چین را پیش رو خواهد داشت. در وزن 70- کیلوگرم سجاد عباسی با نتیجه 2 بر یک مقابل "یوسانگون" از کره جنوبی شکست خورد و به مدال برنز بسنده کرد.


اما امروز و در تیراندازی پویا نوروزیان نتوانست درخشش روز گذشته بانوان را تکرار کند و در تفنگ بادی 10 متر مردان چهارم شد و از رسیدن به مدال بازماند.


در قایقرانی هم و در رویینگ دو نفره مردان، تیم ایران با ترکیب سید مجتبی شجاعی و امیر رهنما که به مرحله رپه شاژ (شانس مجدد) راه یافته بود، با ثبت زمان 6 دقیقه و 41 ثانیه موفق شد به فینال صعود کند.


همین‌طور در رویینگ چهار نفره دختران، تیم ایران در مرحله شانس مجدد با ثبت زمان 7 دقیقه و 5 ثانیه و 87 صدم ثانیه به عنوان قایق دوم راهی مرحله فینال شد.



وقتی کره‌ای‌ها با این کیفیت میزبانند چرا ما نباشیم!



تیم شمشیربازی ایران هم در ادامه ناکامی‌های خود امروز و در اسلحه اپه از دور رقابت‌ها حذف شد.  تیم ایران با ترکیب محمد رضایی، طاهر عاشوری، علی یعقوبیان، صادق عابدی در نخستین دیدارش به مصاف هنگ کنگ رفت و 38 بر 37 برنده شد. ایران در مرحله یک چهار برابر ژاپن به میدان رفت و با نتیجه 45 بر 35 مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.


در شنا هم تیم ایران مانند روزهای گذشته نتوانست مقام درخوری را کسب کند.  در50 متر آزاد، آرشام میرزایی و احمدرضا جلالی از ایران در دور مقدماتی به رقابت پرداختند که آرشام میرزایی با زمان23 ثانیه و 91 صدم ثانیه و احمدرضا جلالی با ثبت زمان 23 ثانیه و 74 صدم ثانیه از صعود به فینال بازماندند.


در 200 متر قورباغه، آریا نسیمی شاد با زمان دو دقیقه و 20 ثانیه و دو صدم ثانیه به خط پایان رسید و رکورد محمد علیرضایی را شکست.او که 14 سال سن دارد علیرغم رکوردشکنی نتوانست راهی فینال شود. در همین ماده مهدی انصاری با زمان 2 دقیقه و 23 ثانیه و 12 صدم ثانیه به کار خود پایان داد و او هم از راهیابی به فینال بازماند. در پایان دور مقدماتی نسیمی شاد هفدهم و انصاری نوزدهم شدند.


در دوچرخه‌سورای هم از آن رشته‌های ناکام ایران در چهار روز نخست این رقابت‌ها بود. دوجرخه‌سواران کشورمان امروز و در ماده اومنیوم با حسین ناطقی در رده ششم بازی ها قرار گرفتند. همچنین در اسپرینت، حسنعلی ورپشتی در مرحله یک چهارم نهایی در دو دور برابر حریف چینی شکست خورد و برای مقام پنجم تا هشتمی رقابت کرد که در نهایت در رده ششم بازی های آسیایی قرار گرفت.


ملی‌پوشان ایران در رشته‌های تیر و کمان و ژیمناستیک هم امروز موفقیتی را کسب نکردند. در تیرو کمان و در ماده انفرادی کامپوند مردان، در مرحله نخست اسماعیل عبادی با 355 امتیاز اول شد، مجید قیدی با 348 امتیاز ششم ، امیر کاظم پور با 347 امتیاز و مجید کیان نژاد 344 امتیاز هفدهم شد.


در مرحله دوم رقابتهای کامپوند بازیهای آسیایی، اسماعیل عبادی با 710 امتیاز در انفرادی اول شد و رکورد آسیا را زد. کاظم پور نیز با 702 امتیاز سوم شد. کاظم پور و عبادی با این امتیازات راهی مرحله حذفی شدند. مجید قیدی با 691 امتیاز و کیان نژاد با 689 امتیاز نیز به ترتیب پانزدهم و هجدهم شدند و از راهیابی به مرحله حذفی باز ماندند.


در انفرادی کامپوند زنان هم در مرحله مقدماتی سکینه قاسم پور با ثبت امتیاز 682 هفتم شد. شبنم سرلک با ثبت امتیاز 680 در جایگاه هفدهم قرار گرفت. مریم رنجبر با ثبت امتیاز 674 امتیاز نوزدهم شد و مینو عابدی با کسب 656 امتیاز در جایگاه سی و یکم قرار گرفت. در این رقابت‌ها سکینه قاسم پور و شبنم سرلک به مرحله حذفی رقابت‌های تیروکمان راه یافتندکه روز پنجشنبه برای کسب مدال رقابت خواهند کرد.


در ژیمناستیک هم در فینال رقابت‌های قهرمان قهرمانان محمد رمضان‌پور با کسب امتیاز 78.575 امتیاز توانست در جایگاه شانزدهم این رقابتها قرار بگیرد.


چهارمین روز این رقابت‌ها در حالی به پایان رسید که ایران با کسب یک مدال برنز و البته دو رتبه نزول نسبت به روز قبل با چهار مدال در رتبه یازدهم جدول مدال‌‌ها قرار گرفته است. ورزشکاران کشورمان فردا در یازده رشته به میدان می‌روند که علاوه بر سه فینالیست ووشوکار ایرانی با حضور کیانوش رستمی در وزنه‌برداری امکان کسب مدال کاروان کشورمان بیشتر هم می‌شود.


برنامه رویارویی ورزشکاران ایران در پنجمین روز بازیهای آسیایی اینچئون 2014 به ترتیب زیر است:


وزنه برداری: دسته 85 کیلوگرم (کیانوش رستمی – رسول تقیان) فینال ساعت 19


شنا: 


100 متر پروانه (مهدی انصاری) ساعت 9، فینال 19


100 متر قورباغه(آریا نسیمی شاد) ساعت 9، فینال 19:22


تیمی آزاد 4 در 100 متر ساعت 9، فینال 20:32


بسکتبال: ایران – هند ساعت 14


هندبال: ایران - عمان ساعت 18


بدمینتون: انفرادی زنان (ثریا آقایی) دور اول ساعت 13


بوکس: مقدماتی وزن 60 کیلوگرم(فروتن گل آرا) از ساعت 19 تا 21:30


شمشیربازی: تیمی سابر (مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری، فرزاد باهر ارسباران) با ویتنام ساعت 13:40، نیمه نهایی ساعت 15، فینال ساعت 19:10


ژیمناستیک: فینال خرک حلقه (سعید رضا کیخواه)، ساعت 20:30، فینال دار حلقه (هادی خناری نژاد) ساعت 22:05


ووشو: ساندای مردان و زنان فینال تمام اوزان از ساعت 15


قایقرانی: فینال ماده های روئینگ تک نفره سبک وزن مردان (عاقل حبیبیان) روئینگ 4 نفره مردان و زنان، روئینگ تک نفره زنان (نازنین رحمانی) از ساعت 10 تا 12:30 – بادبانی (احمد احمدی) ساعت 12


تیراندازی: ساعت 9- فینال تفنگ 50 متر درازکش زنان (مه لقا جام بزرگ، دینا فرزادخواه، الهه احمدی)








مطالب مرتبط
مدال‌های دختران تیرانداز ایرانی به داد فوتبالیست‎‌‌ها رسید
یک فینالیست پرامید و واکنش شیخ فهد به «تفاوت فرهنگی» در کره
روز بی‌مدالی و کنایه رئیس فدراسیون جهانی به حسین‌ رضازاده









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن