تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801486994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حسن رنگرز: باید فضای المپیکی ایجاد شود


واضح آرشیو وب فارسی::

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد که کشتی، به عنوان پرافتخارترین ورزش ایران در المپیک، باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

حسن رنگرز با اعلام پایان دومین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای آماده‌سازی حضور در المپیک پاریس، گفت: خوشبختانه اردو بسیار خوبی داشتیم و بچه‌ها در شرایط خوبی تمرینات خود را انجام دادند. چهار کشتی‌گیر ما در اوزان المپیکی، شامل کاویانی نژاد، مهمدی، ساروی و میرزازاده، بدون مشکل خاصی تمرینات خود را پشت سر گذاشتند.



وی ادامه داد: نفرات منتخب جام تختی به هدایت طالب نعمت پور و یک مربی از هیات کشتی استان فارس به تورنمنت ارمنستان اعزام شدند که ۷ فینالیست داشتیم. همچنین، هفدهم خرداد نفرات دیگری به تورنمنت رنکینگ مجارستان می‌روند تا تکلیف ۳ وزن المپیکی باقیمانده برای معرفی نماینده ایران در المپیک مشخص شود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره نحوه انتخاب نمایندگان اوزان ۶۰، ۶۷ و ۷۷ کیلوگرم ایران برای المپیک پاریس توضیح داد: در وزن ۷۷ کیلوگرم، محمدعلی گرایی و محمدرضا مختاری هر دو تعلیق شده بودند، اما بعد از بازگشت به کشتی و با هدف استفاده کامل از پتانسیل کشتی فرنگی ایران برای المپیک پاریس، کادر فنی به آن‌ها شانس مجددی داد تا در تورنمنت مجارستان شرکت کنند. هر کدام از این دو کشتی‌گیر تنها در صورت کسب مدال طلا در مجارستان می‌توانند به رقابت انتخابی با امین کاویانی نژاد برای المپیک برسند، که شرایط آن در چرخه انتخابی اعلام شده است. ساروی نیز در وزن ۹۷ کیلوگرم به دلیل شرایط خوبش در رنکینگ، در لیست اعزام به تورنمنت مجارستان قرار گرفت.

وی افزود: در اوزان ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم نیز هر کدام از کشتی‌گیرانی که به مدال طلای تورنمنت مجارستان برسند، به المپیک اعزام می‌شوند. در غیر این صورت، طبق مفاد چرخه انتخابی و شرایط مختلف تصمیم‌گیری خواهد شد.

رنگرز با تأکید بر لزوم توجه بیشتر به تیم‌های ملی کشتی برای حضور موفق در المپیک پاریس گفت: باید بپذیریم که کشتی به عنوان ورزش اول کشور، بیشترین افتخارات را در المپیک برای ایران کسب کرده است. درخواست من این است که در فاصله کمتر از ۲ ماه تا المپیک، فضای آرامش به تیم‌های ملی کشتی تزریق شود. اهمیت المپیک و حساسیت آن ممکن است باعث استرس شود، بنابراین ایجاد آرامش برای کشتی‌گیران و کادر فنی اهمیت بالایی دارد و همه باید در این مسیر کمک کنند.

وی افزود: فضای فعلی آنطور که باید المپیکی نیست. باید فضای المپیکی ایجاد شود و نمایندگان اعزامی بیشتر مورد توجه قرار گیرند. حمایت‌های مادی و معنوی افزایش یابد تا ورزشکاران با انگیزه بیشتری برای حضور موفق در المپیک پاریس تلاش کنند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن