تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801488272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لبیب به المپیک نزدیک‌تر شد؛ رکابزن ایرانی در مسیر پاریس


واضح آرشیو وب فارسی::

علی لبیب، دوچرخه‌سوار جاده‌ای، بیشترین شانس را برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس دارد.



 ایران یک سهمیه در رشته دوچرخه‌سواری جاده برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس دارد. این سهمیه به نام کشور است و فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران باید نماینده خود را معرفی کند.

فدراسیون چندین گزینه را در نظر داشت، اما علی لبیب، دوچرخه‌سوار ۲۱ ساله، با توجه به نتایج درخشانش، شانس بیشتری دارد. او در مسابقات قهرمانی آسیا نتایج خوبی کسب کرد و حضورش در المپیک پاریس محتمل‌تر شد. لبیب در بازی‌های آسیایی هانگژو چهارم شد و در مسابقات قهرمانی جاده آسیا در رده زیر ۲۳ سال به مدال برنز دست یافت.

فدراسیون دوچرخه‌سواری بعد از مسابقه استقامت جاده بزرگسالان که فردا (چهارشنبه) برگزار می‌شود، نماینده اعزامی به المپیک را رسماً معرفی خواهد کرد. در حال حاضر، علی لبیب گزینه اصلی است، مگر اینکه اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ دهد.

کمیته ملی المپیک یک سهمیه همراه نیز به دوچرخه‌سواری داده است که به احتمال زیاد رسول اسدی (رییس فدراسیون) به عنوان سرپرست و مربی در کنار دوچرخه‌سوار ایرانی خواهد بود.

فدراسیون دوچرخه‌سواری برای آماده‌سازی رکابزن المپیکی حضور در کمپ اسپانیا، تور چین هایلک و تور اندونزی را در نظر دارد و پس از بررسی، یکی از این گزینه‌ها برای آماده‌سازی پیش از المپیک پاریس انتخاب خواهد شد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن