تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801488349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرمانی مقدم: قلعه‌نویی باید از جوانان برای حل مشکل دفاعی تیم ملی استفاده کند


واضح آرشیو وب فارسی::

کرمانی مقدم: ضعف دفاعی تنها مشکل تیم ملی فوتبال است

مرتضی کرمانی مقدم، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال، اظهار کرد که تنها مشکل تیم ملی فوتبال ایران، ضعف در خط دفاعی است. او تاکید کرد که امیر قلعه‌نویی باید با استفاده از جوانان این مشکل را برای بازی‌های آینده برطرف کند.

کرمانی مقدم در ارزیابی از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران برابر هنگ کنگ در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی گفت: "این که قلعه‌نویی به جوانان در این بازی بهاء داده بود، بسیار ارزشمند است. هرچند زود گل خوردیم، اما حضور جوانان در کنار بازیکنان باتجربه نوید خوبی برای جوان‌گرایی تیم در آینده است."



او افزود: "در این دیدار، خط جلو عملکرد بسیار خوبی داشت و جای هیچ گونه بحثی نیست، اما در دفاع مشکل داریم. قلعه‌نویی باید برای خط دفاع فکری اساسی بکند. شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان گاهی خوب کار می‌کنند و گاهی اشتباهات غیرمنتظره‌ای دارند. به نظر می‌رسد قلعه‌نویی باید در دفاع نیز از جوانان استفاده کند و در بازی‌هایی که به نوعی تدارکاتی محسوب می‌شوند، به آن‌ها فرصت بدهد تا جایگزین‌های خوبی برای بازیکنان باتجربه باشند."

کرمانی مقدم یادآور شد: "در جام ملت‌های آسیا هم در خط دفاع ضعف داشتیم و این مشکل در بازی برابر قطر کاملاً مشهود بود. باید چند بازیکن جایگزین در خط دفاع داشته باشیم تا در بازی‌های مقدماتی جام جهانی بتوانیم آن‌ها را ارزیابی کنیم و حضور قدرتمندی در جام جهانی داشته باشیم."

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال درباره بازی برابر ازبکستان تصریح کرد: "قطعا با این خط دفاع دچار مشکل می‌شویم. باید برای بازی‌های سخت‌تر برنامه‌ریزی کنیم و جایگزین‌های خوبی برای خط دفاع داشته باشیم تا در صورت آسیب‌دیدگی یا مشکلات دیگر، دچار مشکل نشویم."

وی در پایان افزود: "در سایر پست‌ها هیچ مشکلی وجود ندارد، به ویژه در خط جلو با حضور سردار آزمون و مهدی طارمی که عملکرد بسیار خوبی دارند. مشکل اصلی در دفاع وسط است و قلعه‌نویی باید برای این پست فکری اساسی کند تا در بازی‌های آینده به خاطر این ضعف نتیجه را از دست ندهیم."






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن