تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801487337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حلالی: اوسمار مربی نبود، اما به پرسپولیس کمک کرد


واضح آرشیو وب فارسی::

اسماعیل حلالی: پرسپولیس باید مربی درجه یک جذب کند، ایرانی یا خارجی فرقی نمی‌کند

پرسپولیس در لیگ گذشته قهرمان شد، اما فصلی پر نوسان را پشت سر گذاشت. حلالی معتقد است که باشگاه در ابتدای فصل می‌توانست با جذب بازیکنان تاثیرگذار در پست‌های ضعیف، روند رو به رشد تیم را حفظ کند. با این حال، این اتفاق رخ نداد و پرسپولیس در نیم فصل اول با مشکلات زیادی روبرو شد و امتیازات برخی بازی‌ها را از دست داد.



جدایی یحیی گل‌محمدی در نیم فصل و حضور اوسمار به عنوان سرمربی جدید، ثبات را به تیم برگرداند. با جذب چند بازیکن در پست‌های مورد نیاز، مشکلات تیم تا حد زیادی رفع شد و روند فنی تیم بهتر شد.

اوسمار از نظر روحی و روانی به تیم کمک کرد و بازیکنان نیز از حضور او راضی بودند. با اینکه پرسپولیس در جام حذفی با اوسمار حذف شد، اما در لیگ پیروزی‌های باارزشی کسب کرد و به ثبات رسید.

مهم‌ترین رقیب پرسپولیس در فصل گذشته استقلال بود. استقلال نیز در کسب نتیجه ثبات داشت، اما حواشی زیادی آن ها را احاطه کرده بود. این موضوع به پرسپولیس کمک کرد تا بتواند روند خوب خود را ادامه دهد و مدعی قهرمانی باقی بماند.

حلالی معتقد است که پرسپولیس به اوسمار اعتبار داد. او می‌گوید اگر اوسمار در حال حاضر از تیم‌های خارجی پیشنهاد دارد، به خاطر این است که در پرسپولیس کار کرده است. با این حال، او تاکید می‌کند که اوسمار در قامت یک سرمربی نبوده است.

به نظر حلالی، هنر یک مربی زمانی مشخص می‌شود که خودش تیم را ببندد و با آن تیم کار کند و به نتیجه برسد. او می‌گوید که جدایی اوسمار اتفاق خوبی بود، چرا که فرصتی برای باشگاه فراهم شد تا مربی جدیدی در قامت سرمربی به تیم بیاورد.

حلالی در مورد اینکه آیا پرسپولیس باید مربی ایرانی یا خارجی جذب کند، می‌گوید: اگر قرار است مربی خارجی بیاورند، باید یک مربی تاپ باشد. در غیر این صورت، بهتر است به سمت مربیان ایرانی بروند که توانایی فنی لازم برای هدایت پرسپولیس را دارند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن