تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802446962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا رسانه ملی به مدیرعامل سابق پرسپولیس اجازه صحبت نداد؟ |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: چرا رسانه ملی به مدیرعامل سابق پرسپولیس اجازه صحبت نداد؟
«ورزش و مردم» به عنوان یکی از پرسابقه‌ترین برنامه‌های تلویزیونی جمهوری اسلامی ایران با سی‌وچند سال سابقه همانطور که بهرام‌شفیع همیشه می‌گوید یک رکورد ستودنی در برنامه‌سازی تلویزیونی در خاورمیانه به‌حساب می‌آید. اما مشی و منش این برنامه در چند وقت گذشته خبر از اصرار فراوان سازندگان این برنامه برای تبدیل یک برنامه نوستالژیک و دوست داشتنی به یک برنامه آزاردهنده و زجرآور است.
کد خبر: ۴۳۴۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۳ - 13 September 2014


«ورزش و مردم» به عنوان یکی از پرسابقه‌ترین برنامه‌های تلویزیونی جمهوری اسلامی ایران با سی‌وچند سال سابقه همانطور که بهرام‌شفیع همیشه می‌گوید یک رکورد ستودنی در برنامه‌سازی تلویزیونی در خاورمیانه به‌حساب می‌آید. اما مشی و منش اجراکنندگان این برنامه خصوصا شخص بهرام شفیع در چند وقت گذشته خبر از اصرار فراوان سازندگان این برنامه برای تبدیل یک برنامه نوستالژیک و دوست داشتنی به یک برنامه آزاردهنده و زجرآور است.


به گزارش تابناک، نمونه بارز این اتفاق روز گذشته در برنامه ورزش و مردم اتفاق افتاد. جایی که بهرام شفیع با دعوت از حمیدرضا سیاسی، رئیس هیات مدیره پرسپولیس در اوج بحران روزهای گذشته این باشگاه می‌خواست پرونده پرسپولیس را در برنامه‌اش بررسی کند. اما این شوی تلویزیونی یک چیز اساسی کم داشت و آن هم طرف مقابل دعوا بود. یعنی علیرضا رحیمی و علی دایی. البته شفیع در طول برنامه چندین و چند بار اعلام کرد که از طرف مقابل دعوا هم درخواست کردیم که در این برنامه حاضر شوند اما کسی به این برنامه نیامد. اما حرف‌های علیرضا رحیمی که در یک دقیقه پایانی برنامه روی خط آمد کاملا مخالف حرف‌های شفیع بود و او از معطلی یک ساعته برای حضور تلفنی در این برنامه سخن گفت.


ورزش و مردم یکی از قدیمی‌ترین برنامه‌های ورزشی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران است که خیلی‌ها با آن خاطره دارند و همین خاطره بازی هم موجب شده که این برنامه علی‌رغم حالت «دورهمی»‌اش در سال‌های اخیر همچنان برنامه مورد علاقه خیلی از ورزش دوستان باشد. دیدن چهره بهرام شفیع که نزدیک به سی و پنج سال هر هفته این برنامه را اجرا کرده در کنار خاطرات ریز و درشتی که در سال‌های قحطی فوتبال خارجی به مدد این برنامه برای فوتبالدوستان زنده می‌شود همچنان رمز بقای ورزش و مردم است. اما این برنامه بعضا در سربزنگاه‌های حساس جا می‌زند و آن کارکرد یک برنامه ورزشی تلویزیونی را که با ساخت نود برای مخاطبان ایجاد شده بود را ندارد.


نمونه‌اش همین هفته بود که محافظه کاری شفیع، پرهیز از دردسر ویا شاید نزدیکی به یکی از جناح‌های دعوای این روزهای پرسپولیس یک فرصت طلایی را از این برنامه گرفت و مخاطبان، خصوصا پرسپولیسی‌هایی را که علاقه‌مند به آگاهی از داستان پرسپولیس بودند را ناکام گذاشت. جایی که علیرضا رحیمی اصرارداشت روی خط این برنامه بیایید و حرف‌های سیاسی را بی‌پاسخ نگذارد و در مقابل شفیع با اتلاف وقت این فرصت را از او گرفت تا برنامه روز جمعه یک برنامه یک سویه به نفع اعضای هیات مدیره پرسپولیس باشد.


این اولین باری نیست که در برنامه ورزش و مردمن اتفاقاتی از این دست رخ می‌دهد. اگر خاطرتان باشد در ان برنامه معروف کارلوس کی‌روش، وقتی سرمربی تیم ملی حسابی از خجالت قلعه‌نویی و کرانچار درآمد علی‌رغم فرصت نزدیک به پانزده دقیقه‌ای برنامه شفیع مانع تماس تلفنی قلعه‌نویی شد تا خدایی ناکرده یک وقت عنان کار برنامه از دست او خارج نشود.


ورزش و مردم با سی و پنج سال سابقه و با همین چهره نوستالژیک بهرام شفیع اگرچه همان کارکرد خاطره‌بازی را برای ورزش دوستان ایرانی دارد اما عملکرد چهره اول این برنامه در سال‌های اخیر و اختصاص آنتن برنامه به کسانی که فقط خودش دوست دارد و بازی با اعصاب و روان مخاطب کم‌کم ان را به یک سوهان روح واقعی تبدیل می‌کند. سوهان روحی که ممکن است با همین روند همه خاطرات خوب گذشته را نابود کند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن