تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801489420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین دیدار سردار آزمون با تیم رم: دیدار دوستانه با میلان


واضح آرشیو وب فارسی::

سردار آزمون، که به عنوان هجومی در تیم فوتبال رم فعالیت می‌کند، در دیدار دوستانه با تیم میلان در روز جمعه، آخرین بار پیراهن تیم جالوروسی را خواهد پوشید.



بازگشت او به باشگاه قبلی‌اش، باشگاه بایرلورکوزن، در حالی که دوران حضور قرضی او در رم به پایان می‌رسد، پیش‌بینی می‌شود. با این وجود، رم تصمیم به خرید دائمی این بازیکن از بایرلورکوزن را ندارد، زیرا با تنها ۳ گل زده در فصل جاری، آزمون به عنوان یک خرید بلندمدت مهم شناخته نمی‌شود.

تصمیم به بازگشت آزمون به تیم سابقه، پیش از دیدار دوستانه روز جمعه در استرالیا با تیم میلان، اعلام شده است. همچنین، رم قصد دارد تامی آبراهام، مهاجم دیگرش را نیز در بازار نقل و انتقالات تابستانی به فروش برساند، با انتظار دریافت حداقل ۳۰ میلیون یورو برای این بازیکن ۲۶ ساله انگلیسی.

در فصل جاری، آزمون در ۲۹ بازی شرکت کرده و ۳ گل زده و ۴ پاس گل داده است. ارزش بازیکن تخمینی او توسط سایت Transfermarkt به ۱۰ میلیون یورو تخمین زده شده است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن