تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801488071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغییر تاکتیکی اوسمار در دقایق آخر، عامل قهرمانی پرسپولیس شد


واضح آرشیو وب فارسی::

فراز فاطمی، بازیکن پیشین پرسپولیس، بعد از قهرمانی این تیم گفت: تعویض تاکتیکی درست اوسمار در دقایق آخر بازی باعث قهرمانی پرسپولیس شد.

فراز فاطمی اظهار کرد که تیم مس تمامی راه‌ها را برای پرسپولیس بسته بود. اما اوسمار با یک تعویض طلایی در دقایق آخر، گولسیانی را به خط حمله اضافه کرد و این بازیکن گل پیروزی‌بخش پرسپولیس را به ثمر رساند. اوسمار با این تعویض نشان داد که شناخت کافی از تیم پرسپولیس دارد و تصمیم درستی گرفت.



فاطمی تأکید کرد که اوسمار باید به عنوان پاداش برای فصل بعد نیز حفظ شود. از زمانی که اوسمار هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت، نتایج خوبی کسب کرد و شایستگی دارد که در فصل آینده نیز هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

فراز فاطمی، بازیکن پیشین پرسپولیس، اظهار کرد که اوسمار با توجه به شرایط تیم، توانست تیم منسجمی را بسازد و در نیمه دوم فصل فوتبال خوبی را به نمایش بگذارد. او معتقد است که اوسمار لیاقت دارد تا قراردادش با پرسپولیس برای فصل آینده تمدید شود.

فاطمی در ارزیابی عملکرد پرسپولیس در مقابل مس رفسنجان گفت: بازیکنان پرسپولیس کمی استرس داشتند چون برای قهرمانی باید این بازی را می‌بردند. با این حال، پس از به‌ثمر رساندن گل برتری، شرایط بهتری پیدا کردند و تلاش کردند تا این نتیجه را حفظ کنند.

او همچنین از تیم مس رفسنجان تمجید کرد و گفت: تیم مس فوتبال پاکی را به نمایش گذاشت و من به نویدکیا، مربی تیم، تبریک می‌گویم. او در روزهایی که حرف و حدیث زیاد بود، فوتبال پاک و محکمی را به نمایش گذاشت و مقابل پرسپولیس خوب بازی کرد.

فاطمی تاکید کرد که پرسپولیس تحت فشار بود تا هر طور شده گل برتری را به ثمر برساند و تعویض خوب اوسمار و عملکرد عالی گولسیانی، شرایط قهرمانی را برای پرسپولیس فراهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: همان بازیکنی که گل طلایی پرسپولیس را در لیگ به ثمر رساند، در جام باشگاه‌های آسیا باعث حذف تیم شد. با این حال، گولسیانی توانست ناکامی خود را جبران کرده و پرسپولیس را قهرمان لیگ کند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن