تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801488347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین تلاش پرسپولیس برای بازگشت سرمربی برزیلی


واضح آرشیو وب فارسی::

اوسمار ویرا هنوز به پرسپولیس برنگشته؛ مذاکرات نهایی امروز!

سرمربی برزیلی پرسپولیس که بعد از قهرمانی این تیم در لیگ برتر ایران راهی کشورش شده بود، هنوز به ایران بازنگشته و وضعیت حضورش در فصل آینده این باشگاه در هاله‌ای از ابهام است.

مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا با مذاکره نهایی، اوسمار ویرا را به بازگشت به ایران راضی کنند. گفته می‌شود این مذاکرات امروز (چهارشنبه) انجام خواهد شد و در صورت عدم توافق، پرسپولیس به دنبال گزینه‌های دیگر برای سرمربیگری خود خواهد رفت.



هنوز دلیل قطعی عدم بازگشت ویرا به ایران مشخص نشده است. او در ابتدا از تمایل خود برای تمدید قرارداد با پرسپولیس خبر داده بود، اما بعداً به دلیل بیماری همسرش از بازگشت به ایران خودداری کرد. برخی منابع نیز از توافق او با یک باشگاه تایلندی خبر می‌دهند.

پرسپولیس در فصل گذشته با هدایت اوسمار ویرا به مقام قهرمانی لیگ برتر ایران دست یافت. این مربی برزیلی سابقه مربیگری در تیم‌های مختلفی در برزیل و همچنین تیم ملی این کشور را نیز در کارنامه دارد.

با توجه به اینکه نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران به زودی آغاز خواهد شد، باشگاه پرسپولیس باید هر چه سریعتر وضعیت سرمربی خود را برای فصل آینده مشخص کند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن