تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801488932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملی والیبال در جدال با برزیل مغلوب شد


واضح آرشیو وب فارسی::

تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ مقابل برزیل با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

 تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در هفته دوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۴، از ساعت ۶:۳۰ صبح به مصاف تیم پرافتخار برزیل رفت. نتیجه این مسابقه سه بر یک به نفع برزیل بود و امتیازات بازی به ترتیب ۲۵ بر ۱۹، ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۳ به پایان رسید.

پس از گذشت دو بازی از هفته دوم، تیم برزیل در جایگاه پنجم و تیم ایران در رتبه شانزدهم و انتهایی این رقابت‌ها قرار دارند.

ترکیب تیم ایران شامل محمدطاهر وادی، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی، امین اسماعیل‌نژاد، مرتضی شریفی، پوریا حسین‌خانزاده و محمدرضا حضرت‌پور بود و مربیگری تیم را مائوریسیو موتا پائز برعهده داشت.



ترکیب تیم برزیل شامل فرناندو کرلینگ، آلان سوزا، ریکاردو لوکارلی، یواندی لئال، ایساک سانتوس، لوکاس ساتکمپ و تالس هوس بود و سرمربیگری این تیم را برناردو رزنده برعهده داشت.

 ست اول: ۲۵ بر ۱۹ به نفع برزیل

در دقایق ابتدایی ست اول، بازی پایاپای پیش می‌رفت تا اینکه ساتکمپ با سرویس‌های قدرتمند خود دریافت تیم ایران را دچار مشکل کرد و برزیل با نتیجه ۹ بر ۶ جلو افتاد. یکی از سرویس‌های ساتکمپ به حضرت‌پور برخورد کرد و او نتوانست بازی را ادامه دهد و جای خود را به آرمان صالحی داد. اما حضرت‌پور پس از مدتی بهبود یافت و به زمین بازگشت. برزیل به تدریج اختلاف امتیاز خود را افزایش داد و به ۱۲ بر ۷ رسید. بعد از چند امتیازگیری دیگر برزیل، اسماعیل‌نژاد با یک آبشار توانست نتیجه را به ۱۸ بر ۱۱ به نفع برزیل تغییر دهد، اما وادی در سرویس بعدی توپ را به تور زد. حسین‌خانزاده دو امتیاز پیاپی برای ایران گرفت تا نتیجه ۲۱ بر ۱۶ به نفع برزیل شود و رزنده درخواست وقت استراحت کرد. در حالی که نتیجه ۲۳ بر ۱۸ به نفع برزیل بود، پائز دو تعویض انجام داد و اسفندیار و بربست را به زمین فرستاد. در نهایت، ایران این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به برزیل واگذار کرد.

 ست دوم: ۲۵ بر ۲۲ به نفع ایران

ایران در ابتدای ست دوم، سه امتیاز پیاپی کسب کرد. بازیکنان ایران عملکرد خوبی داشتند و با نتیجه ۶ بر ۲ جلو افتادند و رزنده درخواست وقت استراحت کرد. شریفی با وجود سه دفاع توپ را در زمین برزیل جای داد و امتیاز هشتم را برای ایران گرفت تا نتیجه ۸ بر ۴ شود. اسماعیل‌نژاد نیز یک امتیاز مستقیم سرویس گرفت و ایران ۱۲ بر ۷ جلو افتاد. ولی‌زاده سرویس خود را به تور زد و سپس حسین‌خانزاده آبشار خود را بدون برخورد به دفاع برزیل بیرون زد، که باعث شد برزیل دو امتیاز از اشتباهات ایران بگیرد و پائز درخواست وقت استراحت کرد. پس از بازگشت تیم‌ها به زمین، برزیل دو امتیاز دیگر گرفت و اختلاف امتیاز کمتر شد، اما ایران با سه امتیاز بیشتر ۱۹ بر ۱۶ جلو بود. حسین‌خانزاده و مصلح‌آبادی با دفاع سوزا ایران را به امتیاز ۲۱ رساندند. آبشار دارلان سوزا بیرون رفت تا امتیاز ۲۴ برای ایران به دست بیاید و این بازیکن سرویس خود را هم بیرون زد تا ایران به امتیاز ۲۵ برسد و این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ برنده شود.

 ست سوم: ۲۵ بر ۱۶ به نفع برزیل

در آغاز ست سوم، برزیل با نتیجه ۶ بر ۳ جلو افتاد. اما با آبشار مرتضی شریفی و سپس امتیاز مستقیم سرویس حسین‌خانزاده، اختلاف امتیاز کاهش یافت. با این حال، برزیل به تدریج پیش افتاد و نتیجه ۱۱ بر ۸ شد. ایساک سانتوس با آبشار قدرتمند خود برزیل را به امتیاز ۱۳ رساند و پائز درخواست وقت استراحت کرد. سوزا با یک امتیاز مستقیم سرویس، نتیجه را ۱۸ بر ۱۱ به نفع برزیل کرد. وقتی برزیل ۱۹ بر ۱۲ جلو بود، میلاد عبادی‌پور وارد زمین شد. ساتکمپ دو امتیاز مستقیم سرویس گرفت و نتیجه ۲۳ بر ۱۳ شد. در نهایت، برزیل این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به پایان رساند.

ست چهارم: ۲۵ بر ۲۳ به نفع برزیل

شروع ست چهارم بسیار نزدیک بود و دو تیم امتیاز به امتیاز پیش می‌رفتند و در امتیاز ۱۰ مساوی بودند. بازیکنان ایران در این ست خطاهای سرویس زیادی داشتند و چندین بار سرویس خود را به تور زدند. ولی‌زاده با یک جای خالی و سپس با دفاع سانتوس، دو امتیاز گرفت و ایران ۱۵ بر ۱۳ جلو افتاد. اما برزیل بازی را در امتیاز ۱۵ مساوی کرد. شریفی آبشار خود را بدون برخورد به دست دفاع به بیرون زد و دارلان امتیاز دیگری برای برزیل گرفت تا نتیجه ۲۲ بر ۲۰ به نفع برزیل شود. در نهایت، برزیل این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به پایان رساند و بازی را برد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن