تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798428239




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولید دی اکسید اورانیوم غنی شده در ایران


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تولید دی اکسید اورانیوم غنی شده در ایران


رئیس سازمان انرژی اتمی گفت:راه اندازی واحد تولید دی اکسید اورانیوم غنی شده کمتر از ۵ درصد در مجتمع یو.سی .اف اصفهان در چارچوب توافق با ۱+۵ انجام شده است.صالحی افزود:امروز یکی از حلقه های چرخه سوخت هسته ای در ارتباط سوخت راکتور بوشهر بهره برداری میشود
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر از پایگاه اطلاع رسانی دولت، معاون رئیس جمهور در مراسم راه اندازی واحد تولید دی اکسید اورانیوم غنی شده کمتر از 5 درصد در مجتمع یو.سی .اف اصفهان ، تاکید کرد: امروز شاهد افتتاح یکی از حلقه های چرخه سوخت هسته ای بویژه در ارتباط با تولید سوخت رآکتور هسته ای بوشهر هستیم و این اقدام در چارچوب توافق با 1+5 انجام شده است.

دکتر صالحی گفت: واحد ˈa103ˈ با ابتکار فرزندان این مرز و بوم، طراحی و راه اندازی شده که نتیجه آن، به سود ملت ایران است. وی افزود: در این واحد، ˈیو اف ششˈ (uf6) به پودر اکسید اورانیوم غنی شده کمتر از پنج درصد تبدیل می شود.

صالحی تاکید کرد: راه اندازی این واحد در چارچوب تفاهم نامه ˈ1+5ˈ که قرار بود بخشی از تولیدات با غنای کمتر از پنج درصد را تبدیل به اکسید کنیم، صورت گرفته است. این فرآیند آغاز شده است و به تعهد خود عمل کرده ایم.

رئیس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: اگر حمایت و تشویق رهبر معظم انقلاب در عبور از تنگناها نبود به یقین نمی توانستیم به این جایگاه برسیم. وی تصریح کرد: خرید این تجهیزات از خارج از کشور با محدودیت روبه رو بود و این محدودیت ها سبب شد که ما روی پای خود بایستیم.

صالحی تولید این تجهیزات را دارای کاربردهای بسیاری در دیگر صنایع علاوه بر صنعت هسته ای دانست و گفت: صنعت هسته ای با بالاترین استاندارد کار می کند.

رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: امروز مراکز علمی، صنعتی و پژوهشگاه ها از انزوا خارج شده اند و به خودباوری رسیده اند و آنچه که به ذهنشان برسد می توانند برای عملی کردن آن پیش بروند.

صالحی تصریح کرد: دشمنان ما در سال های پس از انقلاب سعی کرده اند با ترو، تحریم، جاسوسی و خرابکاری صنعتی ما را از مسیر خودباوری و خودکفایی مایوس کنند.

وی افزود: با وجود شهادت بهترین فرزندان این مرز و بوم در این مسیر و خرابکاری های صنعتی باز هم حیله و مکر آنها نتوانست صنعت ما را با مانع روبرو کند زیرا هوشیاری ما در صنعت بویژه صنعت هسته ای از مکر دشمنان جلوگیری کرد.

وی تاکید کرد: فعالیت های صلح آمیز هسته ای کشور با وجود زمزمه هایی که درصدد ناامید کردن افکار عمومی بودند، با درایت رئیس جمهوری با قوت و اقتدار پیش رفته است. وی از اجرای بیش از 450 طرح پژوهشی در این مرکز خبر داد و گفت: این طرح ها کاربردهای بسیاری در صنایع مختلف کشور خواهد داشت که به محض تکمیل به آگاهی ملت ایران می رسد.
دانلود

لینک را کپی کنید


شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن