تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا داناست به هر رازى كه مردم در دل نهان داشته اند، و به نجواى آهسته رازگويان و به هر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805706415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش مقام معظم رهبری در 30 ماه اول انقلاب مستند شد/ جهانگردی در رادیو نمایش


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و هنر > رادیو و تلویزیون چند خبر از رادیو و تلویزیون
نقش مقام معظم رهبری در 30 ماه اول انقلاب مستند شد/ جهانگردی در رادیو نمایش
از نیمه گذشتن متن «سیگنال موجود است»، حضور مرکز صبا در جشنواره فیلم یاس، کلید خوردن تله فیلم «فرید بهاری» و مستند شدن نقش مقام معظم رهبری در 30 ماه اول انقلاب تازه‌ترین اخبار تلویزیون است.



به گزارش خبرگزاری مهر، نگارش 15 قسمت از فیلمنامه سریال «سیگنال موجود است» به تهیه کنندگی مسعود فرخنده‌طینت و کارگردانی مهدی مظلومی‌ به پایان رسید. متن مجموعه تلویزیونی «سیگنال موجود است» که با نگاهی طنز عملکرد شبکه‌های ماهواره‌ای را مورد نقد قرار می‌دهد، به قسمت 15 رسید. فیلمنامه این کار طی دو ماه گذشته تاکنون توسط امیر برادران بازنویسی و نگاهی طنازانه‌تر و جذاب‌تری به متن اضافه شد. این سریال کاری ازگروه اجتماعی شبکه سه سیماست و در 26 قسمت 40 دقیقه‌ای تولید می‌شود. سیامک انصاری، مهران غفوریان، علی صادقی، لاله صبوری، مرضیه صدرایی، آناهیتا همتی، محمود بصیری، حامد وکیلی، امید روحانی و... گروه بازیگران اصلی این سریال را تشکیل می‌دهند. داستان این سریال درباره جوانی به نام پرهام است که سودای خوانندگی در سر دارد اما در هیچ کدام از سبکهای موسیقی به موفقیت دست پیدا نمی‌کند. بنابراین به تشویق دو تن از دوستان خود تصمیم می‌گیرد که برای خوانندگی به خارج از کشور سفر کند. طرح اولیه این اثر توسط علی مسعودی نوشته شده، بعدها توسط اکبر روح کامل شده است. همچنین امیر برادران نیز نگارش متن آن را برعهده دارد. حضور مرکز صبا در جشنواره فیلم یاس هیات داوران جشنواره فیلم ویدئو تهران (یاس) 7 اثر تولیدی مرکز پویا نمایی صبا را شایسته حضور در میان 10 اثر راه یافته به بخش پایانی مسابقه این جشنواره تشخیص دادند. حسین زارعی مدیر تامین برنامه مرکز پویانمایی صبا  با اعلام این خبر گفت: انیمیشن سینمایی «آقای مهربان» به کارگردانی سید علیرضا گلپایگانی و بهنام دلداده که با تِم مذهبی و بر اساس داستان ضامن اهو تولید شده به همراه انیمیشن «افسانه ماردوش» به کارگردانی  حسین مرادی زاده و «پاییز گرم» به  کارگردانی علیرضا اخباری از جمله آثار مهم تولیدی در مرکز پویا نمایی صبا هستند که مورد توجه داوران بخش مسابقه جشنواره فیلم ویدئو تهران (یاس) قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به سایر انیمیشنهای برگزیده از جمله «داستان سامرا» که به کارگردانی حسین سلطانی و وحید چالاک  و تهیه کنندگی مرکز پویا نمایی صبا تولید شده افزود: انیمیشن د‌استان سامرا حکایتگر گروهی است که از سراسر جهان برای پید‌ا کرد‌ن راه جد‌ید مبارزه با تروریسم تحت عنوان گروه امین متشکل می‌شوندو تلاش می‌کنند تا ابزار شیطانی گروهکهای تروریستی را از کار اند‌اخته و مانع بروز حواد‌ث تروریستی شوند. مدیر تأمین برنامه پویا در ادامه افزود: تمرکز این انیمیشن بر جنگ و ستیز دائمی‌میان نور و د‌انایی با ظلمت و جهالت است که سبب شده تا مفاهیم انسانی و عدالت خواهانه فراتر از گفتمانهای مرسوم سیاسی و اجتماعی، به ذهن کودک و نوجوان مخاطب انیمیشن منتقل شود و بر بصیرت او برای انتخاب مسیر آینده بیافزاید زارعی با اشاره به انیشمن «عاشورائیان» به کارگردانی ناهید صمدی امین که بازگو کننده داستان مسلم بن عقیل از یاران امام حسین (ع) است، افزود: بازتولید مفاهیم مذهبی و حوادث تاریخی  برای کودکان و نوجوانان یکی از اهداف هویت ساز مجموعه‌های متعهد است که می‌تواند متضمن آینده ای روشن برای کشور باشد. وی انیمیشن «گوهران» به  کارگردانی مجید شاکر و «نگین هفت دریا» به کارگردانی  عباس محبی را از دیگر اثار برگزیده مرکز پویا نمایی صبا در جشنواره فیلم ویدئو تهران (یاس) معرفی کرد. مهرداد خوشبخت «فرید بهاری» را کلید زد تصویربرداری فیلم تلویزیونی «فرید بهاری» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و به تهیه کنندگی رضا جودی ، محصول سیمافیلم امروز در تهران آغاز شد.

در خلاصه داستان این فیلم  با مضمون طنز به قلم مهدی سجاده چی آمده است: فرید بهاری فردی دروغگو و خیال پرداز است. روزی متوجه می‌شود سه شخصیت کاملا مشابه او که هر کدام یکی از صفتهای اخلاقی بد وی  را دارا هستند در روند زندگی عادی او اختلال ایجاد کرده اند. بر اثر دردسرهای این سه شخصیت، فرید بهاری مصمم می‌شود عادات ناپسند خود را  کنار بگذارد اما... بهنام تشکر ، جمشید جهانزاده ، افشین نخعی ، پروین ملکی ، اکرم مطلبی ، محمد علی دشتی وهادی پیرهادی از بازیگران اصلی این فیلم تلویزیونی هستند. خانه فرید، بیمارستان و شرکت لوکیشن‌های اصلی فیلم «فرید بهاری» هستند. تصویربرداری این تله فیلم در 20 جلسه و تماما در تهران انجام می‌شود.
نقش مقام معظم رهبری در 30 ماه اول انقلاب مستند شد مستند «حضور» ساخته محمد علی فارسی امشب ، 20 مرداد ماه ،  ساعت 18  و در قالب  برنامه « فانوس» از شبکه مستند پخش می‌شود. «حضور»  به مهمترین اتفاقات 30 ماه پس از انقلاب اسلامی می‌پردازد.  کودتای نوژه، واقعه طبس، حمله عراق به ایران و ده‌ها بحران دیگر که بر جمهوری اسلامی ایران به جرم رها کردن خود از یوغ ستم شاهی وارد شده، موضوع مستند حضور است. همچنین در «حضور» به نقش مقام معظم رهبری نیز در مقاطع مختلف 30 ماه بعد از انقلاب اشاره شده است.

یکی از ویژگی‌های برجسته این مستند بازسازی برخی رویدادها، همچون واقعه طبس به صورت «کمیک استریپ» است و «حضور» به عنوان مستند منتخب دومین جشنواره جام جم نیز شناخته شده است. «فانوس» به تهیه کنندگی محمد هوشمند با هدف نمایش بهترین مستندهای ایرانی هر شب ساعت 18 از شبکه مستند پخش می‌شود. «زخم» بازیگر جدید خود را شناخت حسن جوهرچی برای ایفای نقش هاشم فلاحی در مجموعه تلویزیونی «زخم» به این پروژه در حال تولید پیوست. این مجموعه که با مشارکت نیروی انتظامی‌مراحل تصویربرداری خود را سپری می‌کند، یکی از بازیگران اصلی خود را شناخت. حسن جوهرچی بازیگر مجموعه تلویزیونی «در پناه تو»، «او یک فرشته بود»، «فاصله‌ها» و... ایفای نقش هاشم فلاحی در این سریال را برعهده گرفت. روح الله کمانی در «یه دروغ کوچولو» اپیزود «یه دروغ کوچولو» از مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، به کارگردانی نوید میهن دوست و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان از پارک خوارزم کلید خورد. این اپیزود به قلم مصطفی زندی نگارش شده است و داستان آن درباره مازیار  حسابدار جوانی است که بعد از چند ماه بیکاری موفق شده در یک شرکت استخدام شود. اما... نمایش زندگی برادران امیدوار از رادیو نمایش پخش می شود عیسی امیدوار (۱۳۰۸، تهران، دروازه دولاب) و عبدالله امیدوار (۱۳۱۰، تهران، دروازه دولاب) دو برادر جهانگرد، پژوهشگر، و مستندساز ایرانی هستند که سفر پژوهشگرانه خود به دور دنیا را با دو دستگاه موتورسیکلت ماچلس ۵۰۰ سی سی از خانه پدری (واقع در خیابان سی متری نظامی، خیابان طوسی، تهران) به سوی مرز شرقی ایران با افغانستان آغاز کردند. مرحله نخست سفر برادران امیدوار هفت سال تا سال ۱۳۴۰ به درازا انجامید. در این مرحله، آنان پس از گذر از کشورهای افغانستان، پاکستان، و هند، به سوی تبت و سپس آسیای جنوب شرقی و استرالیا سفر کردند. در ادامه آنان با گذر از اقیانوس آرام به آلاسکا، آمریکای شمالی، و آمریکای جنوبی سفر کردند و..... این نمایش رادیویی به نویسندگی ساراالهیان، تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد و به کارگردانی امیر بختیاری اجرا می‌شود و در آن محسن بهرامی، اسماعیل بختیاری، مهدی نمینی مقدم ، بیوک میرزایی، رویا فلاح، عباس شادروان، راضیه مومیوند، سلمان خطی، فریدون محرابی، هرمز سیرتی و بهادر ابراهیمی هر روز ساعت 20:30 روی آنتن رادیو نمایش می رود.
 


۱۳۹۳/۵/۲۰ - ۱۴:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن