تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819408595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: فرمایشات مقام معظم رهبری، نقشه راه مسئولان و مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مجلس: فرمایشات مقام معظم رهبری، نقشه راه مسئولان و مردم است یزد - ایرنا- سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری ، نقشه راه مسئولان و مردم و راهبرد نظام اسلامی در همه مسائل داخلی و خارجی است .


حجت الاسلام ˈ دخیل عباس زارع زاده ˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه های نماز عید سعید فطر افزود: توصیه های امام گونه معظم له محور فعالیت و حرکت همه متولیان امور و مردم ایران است .
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری با اشرافیت کامل بر مسائل مختلف داخلی و خارجی و بخصوص جهان اسلام ، وظایف مردم و مسئولان را در تداوم انقلاب اسلامی با توجه به نیازها و ضروریات بنحو لازم و کامل بیان می کنند .
نماینده مردم حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همه مردم و مسئولان باید همه مواردی که مقام معظم رهبری در فرمایشات خود به مناسبت های مختلف بیان می کنند با کمال دقت توجه داشته باشند .
زارع زاده گفت: رهبری فرزانه انقلاب اسلامی ، امام گونه و با قدرت و صلابت، جهان اسلام و مسلمین را نسبت به توطئه های دشمنان آشنا و آگاه کردند که قطعا عمل به سفارشات ایشان راه حقیقی عزت است .
نماینده حوزه انتتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کشتار مردم مظلوم غزه توسط دشمنان اسلام و غاصبان صهیونیستی گفت: امت اسلام باید با عمل به توصیه های رهبری عزیز راه عزت را سپری کنند .ک3
7541/650



08/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن