تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798314828




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موفقیت طرح تحول نظام سلامت نیازمند همکاری هرچه بیشتر مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: موفقیت طرح تحول نظام سلامت نیازمند همکاری هرچه بیشتر مردم است بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: موفقیت طرح تحول نظام سلامت و تحقق کامل بسته های پیش بینی شده در این طرح نیازمند همکاری و همراهی هرچه بیشتر مردم در این زمینه است.


به گزارش ایرنا، محمدحسن پرآور روز شنبه درنشست کارگروه تخصصی اموراجتماعی و فرهنگی استان بوشهر افزود: با توجه به اهتمام وزارت بهداشت و توجه دولت به اجرای این طرح، مشارکت مردم نقش بسیار تاثیرگذاری در اجرای مطلوب آن و برطرف کردن دغدغه های موجود دربحث پیشگیری و سلامت در کنار مقوله درمان خواهد داشت.
وی با اشاره به صدور بیش از چهار میلیون جلد دفترچه بیمه رایگان در کشور تصریح کرد: این طرح در زمان کوتاهی که از اجرای آن می گذرد توانسته است با ارائه خوب خدمات در کمترین زمان ممکن زمینه رضایتمندی مردم را فراهم کند.
پرآور ادامه داد: درابتدای راه قرار داریم و نباید سطح توقعات را به گونه ای بالا ببریم که نتوانیم پاسخگوی نیاز مردم باشیم اما نباید با بی تفاوتی از کنار مساله بگذریم بلکه باید با پرهیز از بزرگنمایی واقعیت را به اطلاع مردم برسانیم.
معاون استاندار بوشهر یادآور شد: به دلیل اهمیت مسائل اجتماعی با همفکری همه مدیران و مسوولان به گونه ای می توانیم مشکلات را رصد و چاره اندیشی کنیم که به مسائل امنیتی و چالش تبدیل نشوند.
پرآور اضافه کرد: اقدامات خوبی در حوزه سلامت در کشور و به تبع آن در استان بوشهر انجام شده است و در کمتر از سه ماه که از اجرای طرح تحول نظام سلامت می گذرد شش بسته از هفت بسته پیش بینی شده در این طرح به مرحله اجرا درآمده است.
وی افزود: ارائه خدمات در بخش سلامت به دلیل اهمیت بالایی که دارد و تاکید مقام معظم رهبری، رییس جمهوری و هیات دولت براین امر به طور ویژه پیگیری می شود و مسوولان استانی نیز در این زمینه حساسیت و دقت لازم را داشته باشند.
پرآور گفت: پیش از این 70 درصد هزینه های درمان به مردم تحمیل می شد و با تاکید دولت یازدهم بر کاهش هزینه های درمان مقررشد تا پایان برنامه پنجم توسعه این میزان به 30 درصد کاهش یابد که اجرای طرح با شتاب خوبی در دست اجراست.
معاون استاندار بوشهر تاکید کرد: بازرسی ها از نحوه روند اجرای طرح تحول نظام سلامت باید مستمر باشد و مسوولان بجدپیگیر امر باشند و هیچگونه کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست.
حجت الاسلام رزمجو:دولت مصرانه بدنبال به ثمررسیدن طرح تحول نظام سلامت است
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: تحول نظام سلامت مهمترین طرحی است که در دست اجراست و دولت مصرانه به دنبال به ثمر رسیدن این طرح است.
حجت الاسلام حسین رزمجو افزود: دستگاه های مرتبط و متولی باید به طور مستمر از عملکرد خود از اجرای طرح به دولت گزارش ارائه کنند.
وی با اشاره به طرح شناسنامه اجتماعی استان بوشهر اظهارکرد: مقررشد به منظور جمع آوری و به روز رسانی اطلاعات این طرح، بخشی از این آمار و اطلاعات توسط بهزیستی و مابقی توسط دفتر امور اجتماعی تهیه شود.
رزمجو یادآور شد: همچنین مقرر شد اتاق فکری متشکل از کارشناسان مجرب دستگاه های اجرایی تشکیل شود که خروجی این اتاق فکر، دستور کار این کارگروه قرار گیرد.
وی ادامه داد: باید کمیته های هفتگانه کارگروه طرح تحول به تناسب موضوع برای نتیجه گیری بهتر به دستگاه های مرتبط واگذار شود و به منظور جلوگیری از موازی کاری هیات نظارتی در این زمینه تشکیل شود.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: ارزیابی عملکرد دستگاه ها در پایان سال براساس بازدیدهای دوره ای خواهد بود و از این اقدام قصد مچگیری نداریم بلکه به دنبال بهبود عملکرد دستگاه ها هستیم. ک/2
7209/539



04/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن