تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801628091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل: شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی رتبه نخست جذب سرمایه گذاری خارجی را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob مدیرعامل: شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی رتبه نخست جذب سرمایه گذاری خارجی را دارد تبریز - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: این شرکت به لحاظ میزان جذب سرمایه گذار خارجی رتبه نخست را در بین شرکت های صنعتی استانی در کشور به خود اختصاص داده است.


محمدعلی عسگری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه استان های خراسان رضوی و قزوین در رده های بعدی قرار دارند، افزود: 19 واحد تولیدی توسط سرمایه گذاران خارجی با حدود 160 میلیون دلار سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان فعالیت می کنند.
وی جذب سرمایه گذاران خارجی در همایش هایی به همین منظور و دعوت از هیات های تجاری خارجی برای بازدید از شهرک های صنعتی استان را از برنامه های این شرکت عنوان کرد و گفت: در این خصوص به صورت مستمر اقدامات لازم در حال اجراست.
عسگری با تاکید بر جذب سرمایه گذاران خارجی در شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی، اظهار کرد: به دلیل بستر سازی مناسب سرمایه گذاران خارجی رغبت زیادی به سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان دارند.
وی ادامه داد: شهرک سرمایه گذاری خارجی، شهید سلیمی، بستان آباد و صنایع ساختمانی از جمله شهرک هایی هستند که سرمایه گذاران خارجی در آن ها مستقر شده و فعالیت می کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی واحدهای تولیدی صنعتی سرمایه گذاران خارجی استان را از موفق ترین واحدهای تولیدی کشور برشمرد که در زمینه هایی همچون صنایع شیمیایی، سلولوزی، فلزی و نساجی فعالیت می کنند.
عسگری با بیان اینکه این سرمایه گذاری ها در مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان شرقی نیز به ثبت رسیده است، افزود: شهرک های صنعتی استان ظرفیت و جذابیت های خوبی برای سرمایه گذاران بخش تولیدی داخلی و خارجی دارد.
وی با اشاره به ظرفیت های موجود در شهرک های صنعتی استان، گفت: همه شهرک ها و نواحی صنعتی مستقر در آذربایجان شرقی که امکان واگذاری زمین در آن ها وجود دارد، آمادگی کامل برای جذب سرمایه گذاران خارجی را دارند و شرکت شهرک های صنعتی استان نیز برای تامین تمام زیرساخت های مورد نیاز این سرمایه گذاران تعهد لازم را می دهد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی با اشاره به آغاز واگذاری زمین های شهرک صنعتی بعثت، افزود: این شهرک صنعتی با مزایای فوق العاده و امکان تامین زیرساخت های مختلف می تواند گزینه بسیار مناسبی برای سرمایه گذاران خارجی باشد که در بسته های پیشنهادی شرکت به سرمایه گذاران خارجی جایگاه ویژه ای خواهد داشت.
7237/587

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





29/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن