تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801488488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به قیمت چین داخل ایران خرید لوازم جانبی داشته باش


واضح آرشیو وب فارسی::

شما برای خرید یک گوشی جدید بدون شک هزینه‌ی زیادی پرداخت کرده اید و قطعا قصد دارید از این گوشی برای چند سال آینده استفاده کنید و نیاز دارید که سالم باقی بماند. ولی خرید گوشی فقط قسمتی از ماجرا است و شما با توجه به تمکن مالی خود مجبور به پرداخت هزینه‌ی لوازم جانبی هم هستید که تقریباً بسیارضروری هستند. با ما همراه باشید تا به شما خرید لوازم جانبی موبایل که بلافاصله بعد از خرید موبایل باید تهیه کنید را معرفی کنیم!

 خرید لوازم جانبی موبایل با قیمت چین در تهران

قاب گوشی با پوشاندن بدنه گوشی، از آن در مقابل ضربه، خط و خش، گرد و غبار و سایر آسیب‌ها محافظت می‌کند. قاب‌های گوشی در انواع گوناگونی از جنس‌های مختلف همچون سیلیکون، پلاستیک، چرم و فلز تولید می‌شوند. هر یک از این جنس‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند.

قاب‌های سیلیکونی نرم و منعطف می باشند و به آسانی روی گوشی نصب می‌شوند.  قاب‌های سیلیکونی از قیمت مناسبی برخوردارند و از گوشی در مقابل ضربات کوچک و خط و خش محافظت می‌کنند.

قاب‌های پلاستیکی از قاب‌های سیلیکونی  محکم ‌تر هستند و از گوشی در مقابل ضربات محکم تر محافظت می‌کنند.  معمولا قاب‌های پلاستیکی قیمت بیشتری نسبت به قاب‌های سیلیکونی دارند.

قاب‌های چرمی  دارای ظاهری شیک و جذاب هستند. معمولاً قاب‌های چرمی قیمت بالایی دارند و از گوشی در مقابل خط و خش محافظت می‌کنند.

قاب‌های فلزی می توانند از گوشی در برابر ضربات شدید و خط و خش محافظت کنند. معمولا این قاب‌ها قیمت بالایی و وزن زیادی دارند.

 گلس(محافظ صفحه نمایش)

گلس‌ها یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی موبایل هستند که از صفحه نمایش گوشی شما در برابر آسیب محافظت می‌کنند. بیشتر گوشی‌های امروزی از صفحه نمایش گلوریاگلس استفاده می‌کنند که در مقابل عوامل خارجی از مقاومت بسیارزیادی برخوردارند. هرچند ممکن است با وجود این نوع گلس هم گوشی شما دراثر برخورد با یک شی نوک تیز آسیب ببینید.

 به طور کلی می‌توانیم بگوییم به منظور محافظت بیشتر از صفحه نمایش می‌توانید از گلس استفاده کنید. گلس‌ها هم انواع بسیار زیادی دارند که گلس های براق، فول کاور،پرایوسی، نانو و ... تعدادی از این گلس ها هستند. شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود هریک از این نوع گلس‌ها را تهیه کنید.



 خرید شارژر موبایل

خرید شارژر موبایل شامل کابل و آداپتور می باشد که هر یک از آن ها انواع مختلفی دارند.

سه نوع آداپتور (کلگی) در بازار موجود است:

- فست شارژ که در کوتاه ترین زمان ممکن گوشی را شارژ می کند. برای اینکه بتوانید موبایل خود را با این نوع آداپتورها شارژ کنید باید گوشی شما از قابلیت فست شارژ پشتیبانی کند.

- شارژرهای معمولی که گوشی را در حالت معمولی شارژ می کند. با استفاده از این شارژها گوشی باید مدت زمان بیشتری به برق متصل باشد تا شارژدهی آن کامل گردد.

- شارژر وایرلس: این نوع آداپتورها بی سیم هستند و به شرطی گوشی شما را شارژ می کند که گوشی شما قادر به پشتیبانی از قابلیت Qi و یا شارژ بی سیم باشد.

نکته ی مهم این است که شارژرها با توجه به مدل گوشی و توان خروجی آن ها به بازار عرضه می گردند.

با توجه به نوع گوشی کابل ها متفاوت هستند که عبارتنداز:

- کابل Micro-USB که بیشترین استفاده را در میان گوشی های هوشمند قدیمی دارد.

- کابل Type-C، گوشی های جدید اندرویدی از این نوع کابل استفاده می کنند.

- کابل Lightning که فقط برای گوشی های آیفون مورد استفاده قرار می گیرد که کابل مخصوص برند اپل است.

کابل ها را باید با توجه به نوع گوشی خود خریداری کنید. کابل ها از نظر قیمت و کیفیت با یکدیگر متفاوتند و با خرید کابل شارژ اورجینال احتمال آسیب رساندن به باتری گوشی را کمتر خواهد شد.



 خرید هدفون و هندزفری

امروزه هندزفری‌ها تبدیل به یکی از لوازم ضروری زندگی شده‌اند. هندزفری ها کاربردهای زیادی دارند و می‌توانند درموقعیت های بسیاری ، به ما کمک کنند. هندزفری‌ها در دو نوع بلوتوثی (بی‌سیم) و سیم‌دار عرضه می‌شوند. خرید هندزفری‌ بلوتوث، بدون احتیاج به سیم، به گوشی یا سایر دستگاه‌های الکترونیکی متصل می‌شوند. این هندزفری‌ها، برای کاربر آزادی عمل بیشتری را فراهم می‌کنند و استفاده از آنها آسان تر است. هندزفری‌های سیمی، توسط یک سیم به گوشی یا سایر دستگاه‌های الکترونیکی وصل می‌شوند. معمولا این هندزفری‌ها، ارزان‌تر از هندزفری‌های بلوتوثی هستند و طول عمر بیشتری دارند.

 خرید پاوربانک

ممکن است برخی اوقات برای شما اتفاق بیوفتد که به برق شهری و شارژفندکی اتومبیل خود دسترسی نداشته باشید، دراین زمان به راحتی می‌توانید با خرید یک پاوربانک مشکل خود را برطرف کنید. درواقع پاوربانک نوعی شارژرالکتریکی است که می‌توانید آن را به آسانی در تمامی مکان‌ها با خود ببرید. امروزه پاوربانک‌های موجود در بازار بسیار متنوع هستند و با توان‌های متفاوتی ساخته می‌شوند. شما می‌توانید با یک مبلغ معقول پاوربانک مناسب را برای خودتان خریداری کنید. پاوربانک از جمله وسایلی است که باید حتما در خرید آن دقت کنید وگرنه موجب اسیب زدن به باتری گوشی می شود.

 کابل های OTG و AUX

کابل های OTG، AUX و کابل تبدیل از جمله لوازم غیر ضروری لوازم جانبی موبایل به شمار می روند. برای مثال برای آنکه بتوانید فلش را به گوشی وصل کنید باید از کابل های OTG استفاده کنید. با خرید کابل موبایل متوجه خواهید شد که  یا یک سر MicroUSB هستند یا یک سر USB-C و یا Lightning که با توجه به نوع گوشی باید آن ها را انتخاب کنید.

بیشترین کاربرد کابل های AUX، در ماشین و برای پخش مستقیم از گوشی به دستگاه پخش موسیقی اتومبیل می باشد. اینگونه که یک سر کابل را به ضبط ماشین و سر دیگر را به گوشی موبایل وصل می کنیم تا فایل شروع به خواندن کند.

 کاور و محافظ ضد آب گوشی

بعضی از گوشی‌های هوشمند، گواهینامه ضد آب دارند. این گواهینامه‌ ها نشان دهنده ی میزان مقاومت گوشی در برابر آب هستند. برای مثال، گوشی‌های دارای گواهینامه IP68، می‌توانند تا عمق 1.5 متری آب به مدت 30 دقیقه دوام بیاورند. با این وجود، حتی گوشی‌های ضد آب هم، نمی‌توانند فشار بالای آب را تاب بیاورند. به همین علت، بهتر است از کیسه ضد آب به منظور محافظت از گوشی در برابر آب استفاده کنید. کیسه‌های ضد آب، در انواع گوناگونی تولید می‌شوند. بعضی از این کیسه‌ها، تنها از گوشی در برابر نفوذ آب محافظت می‌کنند و بعضی دیگر از گوشی در مقابل ضربه و گرد و غبار هم محافظت می‌کنند.

 استند نگهدارنده گوشی

استندنگهدارنده گوشی از دیگر انواع لوازم جانبی موبایل است که با کمک آن می‌توانید تلفن همراه خود را در یک مکان ثابت نگه دارید. توجه داشته باشید با کمک این وسیله می‌توانید کارهای زیادی همچون آشپزی، مطالعه، تماشای فیلم و مواردی از این قبیل را به آسانی انجام دهید. عملکرد این نوع استندها به دو دسته مغناطیسی و مکانیک تقسیم می‌شود که شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود آنها را خریداری کنید.

 خرید کارت حافظه برای موبایل

بیشتر افرادی که به صورت مداوم با موبایل خود عکسبرداری و فیلمبرداری می کنند و یا حتی با موبایل خود فیلم دانلود می کنند با مشکل پر شدن حافظه موبایل روبرو شده اند. به منظور برطرف کردن این مشکل می توانید با استفاده از یک کارت حافظه (رم)، فضای پر شده را خالی کنید. پر شدن بیش از حد حافظه داخلی گوشی سبب تاخیر در عملکرد دستگاه و هنگ کردن آن می شود که بسیار آزار دهنده خواهد بود. بنابراین اگر جزو این دسته افراد هستید نسبت به خرید کارت حافظه اقدام کنید.

البته به شما توصیه می کنیم که سعی کنید گوشی را که خریداری می کنید حداقل دارای حافظه داخلی 256 گیگ باشد و رم خود گوشی هم حداقل 6 گیگ باشد. چراکه نمی توانید فایل های سیستمی، برنامه ها و بازی ها را توانید در کارت حافظه نگه دارید. در صورتی که حافظه داخلی موبایل کم باشد فقط با فایل های سیستمی خود گوشی و دانلود تعداد کمی بازی یا برنامه، حافظه گوشی پر می شود و در این صورت کارت حافظه هیچ کمکی به شما نخواهد کرد.

 رینگ لایت برای شیفتگان عکاسی سلفی

افرادی که در زمینه ی عکاسی فعالیت می‌کنند، اهمیت رینگ لایت برای عکاسی پرتره را درک می کنند. رینگ لایت با افزودن نور استودیویی کمک می‌کند تا تصاویر پرتره جذاب‌تر و با جزئیات بیشتری به ثبت رسانید؛ به ویژه هنگامی که  نور محیط  کافی نباشد. حالا بهتر است بدانید که می‌توانید مدل کوچک و ساده‌ای از رینگ لایت را در قالب ابزار جانبی برای موبایل خود تهیه کنید. به همین علت می‌توان آن را یکی از بهترین لوازم جانبی موبایل به شمار آورد.

رینگ لایت‌های مخصوص گوشی‌های موبایل یه وسیله ی درگاه USB شارژ می‌شوند و پس از آن با سوارشدن روی گوشی، نور استودیویی را برای دوربین سلفی فراهم می آورند. هرچند از این رینگ لایت کوچک نمی توان انتظارعملکرد مشابه رینگ لایت‌های استودیویی را داشت.

 محافظ کابل برای کابل‌هایی که خیلی زود پاره می‌شوند

شاید این مسئله برای کاربران گوشی‌های آیفون بیشتر از دیگر گوشی‌ها دردسرساز باشد؛ زمانی که کابل‌های لایتنینگ اپل به آسانی پاره می‌شوند و بعد از مدت کوتاهی از بین می‌روند. البته این موضوع تنها به کابل‌های لایتنینگ اپل محدود نمی شود و بیشتر کابل‌های USB گوشی‌های اندرویدی نیز بعد از مدتی از بین می‌روند. خبر خوب این‌ است که می توانید با پرداخت هزینه خیلی کم از این مشکل پیشگیری کنید.

محافظ کابل که به دور کابل شارژ بافته می‌شود، نه‌ تنها سبب جلوگیری از خراب ‌شدن کابل خواهد شد؛ بلکه از رنگ‌رفتگی و کثیف‌شدن و دیگر مشکلات مرسوم کابل‌های شارژ را نیز جلوگیری می کند. همچنین، می‌توانید کابل شارژتان را به رنگ دلخواه تغییر دهید. محافظ‌های کابل بسیار ارزان هستند و با قیمت کمی می‌توانید یک محافظ کابل باکیفیت خریداری کنید.

 خرید اسپیکر های متنوع

با وجود اسپیکرهای بلوتوثی دیگر احتیاجی نیست برای گوش دادن به موزیک مورد علاقه خود از گوشی موبایل استفاده کنید. اسپیکرهای بلوتوثی کوچک و قابل حمل از جمله  لوازم پرطرفدار در میان جوانان و نوجوانان هستند. ابعاد کوچک این نوع اسپیکر موجب می شود تا به آسانی آن را به هر مکانی که می خواهید ببرید و از طریق بلوتوث، گوشی خود را به اسپیکر وصل کنید و آهنگ مورد علاقه خود را پخش نمایید.

بعضی از مدل های اسپیکرهای بلوتوثی به قدری کوچک هستند که در جیب نیز جا می شوند که به مینی اسپیکر هم معروفند. البته اسپیکر ها انواع گوناگونی دارند و در ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ طراحی شده اند. امکان دارد عده ای به اسپیکرهای بزرگ چمدانی  علاقمند باشند که حمل آن ها کمی سخت تر از اسپیکر های کوچک است.  با مشاهده مشخصات انواع مدل های اسپیکر می توانید نسبت به خرید اسپیکر بلوتوثی اقدام کنید .

 خرید مونوپاد مخصوص افرادی که عاشق سفر هستند

چنانچه علاقمند به ثبت تصاویر هستید و به وسیله‌ای نیاز دارید که بدون نیاز به کمک بتوانید از خودتان یا محیط عکاسی کنید مونوپاد لوازم جانبی کاربردی برایتان به شمار می رود. موناپاد قابل حمل است و به آسانی در کیف شما جای می گیرد. برای استفاده از مونوپاد کافی است که بلوتوث دوربین خود را روشن کرده  و موبایل را در محل مشخص شده قرار دهید و با یک دست موناپاد را گرفته و دکمه را فشار دهید.

 خرید شاتر بلوتوثی

به لطف شاتر بلوتوثی می‌توانید زمانی که گوشی هوشمند خود را در مکانی مناسب تنظیم کرده‌اید، در کنار دوستان و اعضای خانواده خود تصاویر جذابی را به ثبت رسانید. کار کردن با آن هم بسیار ساده است.

فقط کافی است شاتر موبایل را فعال کنید و به گوشی هوشمند وصل کنید. پس از آن دستگاه خود را در هر مکانی که تصویر بهتری می‌توان ثبت کرد، قرار دهید و از دکمه‌های گجت خود برای تنظیم دوربین استفاده کنید. شاتر بلوتوثی از بهترین لوازم جانبی موبایل به شمار می رود.



 خرید ساعت هوشمند

شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که تنها چند دقیقه موبایل در کنارتان نبوده باشد و یک تماس تلفنی مهم را از دست داده باشید، با وصل کردن گوشی موبایل به یک ساعت هوشمند هیچ تماس، پیامک و اعلانی را از دست نخواهید داد. علاوه براین می توانید سلامتی خود را نیز مدیریت کنید زیرا هنگام ورزش هایی مانند پیاده روی، دویدن و یا دوچرخه سواری، مسیر طی شده را اندازه گیری می کند، ضربان قلب و سطح اکسیژن خون هم از جمله مواردی هستند که می تواند به شما نشان دهد.

ساعت های هوشمند دارای قابلیت های جذاب و بسیار پرکاربردی هستند، از جمله قابلیت های ساعت های هوشمند مشاهده تماس ها و پیامک و پاسخ دادن به تماس، صفحه لمسی، اندازه گیری ضربان قلب و سطح اکسیژن خون و مکان یابی می باشد که البته در مدل های مختلف ساعت ها این قابلیت ها بیشتر و یا کمتر می شوند.

 چرا باید از لوازم جانبی اصلی استفاده کنیم؟

با توجه به گستردگی و متنوع بودن لوازم جانبی در بازار گوشی موبایل و همچنین با توجه به الزام استفاده از لوازم جانبی اصلی به منظور جلوگیری از خسارات وارده به گوشی از جمله آسیب رسیدن به گوش‌ها به خاطر استفاده از هنذفری‌ و‌ هدست‌های نامناسب، سوختن و خراب شدن مدار گوشی به خاطر استفاده از شارژر‌ها و سیم شارژر‌های تقلبی و افتادن گوشی و آسیب رسیدن به آن به دلیل استفاده از پایه‌های نگهدارنده نامناسب خرید لوازم جانبی اصلی و با کیفیت به چالشی مهم برای مردم تبدیل شده است.

دراینجا قصد داریم به چند نکته ساده پیرامون خرید لوازم جانبی موبایل اشاره کنیم: 

خرید از سایت‌های مطمئن

مهم‌ترین و نخستین اقدام در خرید از سایت‌ها داشتن امنیت و رضایتمندی در کسب و کار‌های اینترنتی و واقعی بودن سایت است.

خرید مطمئن لوازم جانبی گوشی موبایل از سایت‌های معتبر

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در ایران مسئول ایجاد زیر ساخت‌های امنیت و اعطای نماد اعتماد الکترونیکی به کسب و کارهای اینترنتی می باشد.

داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش

دارا بودن خدمات پس از فروش از جمله خدماتی است که شرکت‌های بزرگ، جهت تضمین کیفیت کالاهای خود، سال هاست که به کالاهای تولیدیشان اختصاص می دهند؛ و در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل، شرکت نسبت به اصلاح کالای خود، تعمیر و یا معاوضه کالا اقدام می‌کند. پس محصولی را خریداری نمایید که نمایندگی معتبر و خدمات پس از فروش قابل اطمینان دارد و به هیچ عنوان خدمات پس از فروش را فدای قیمت کمتر کالای بدون گارانتی نکنید.

پرداخت درب منزل

محصولات مورد نیاز خود را به صورت تحویل در درب منزل سفارش دهید که در این صورت به سادگی یک تماس می‌توانید محصول مورد نظرتان را سفارش دهید و در هنگام تحویل، آن را به طور کامل بررسی کنید و بعد از این کار هزینه را به مامور پست بدهید. در غیر اینصورت می‌توانید محصول را برگشت دهید و محصول دوباره برای شما ارسال شود.

 به قیمت چین داخل تهران لوازم جانبی موبایل بخر

شما می توانید با مراجعه به سایت موبوکده بهترین لوازم جانبی موبایل را با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید و با خیال راحت خریدی امن داشته باشید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن