تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801488731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش برای ساماندهی سفرهای اربعین: ممنوعیت چارتر و اعلام ضوابط جدید


واضح آرشیو وب فارسی::

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور به این صورت توضیح داد: در پروازهای بازه اربعین حسینی، شرکت‌های هواپیمایی مجاز به واگذاری پروازها به چارترکنندگان نیستند و همچنین ممنوع است که بلیت‌های چارتری در مسیر عتبات عالیات عرضه شوند. همه فروش بلیت باید از طریق کانال‌های شفاف و به صورت عمومی انجام شود.



جعفر یازرلو افزود: در مسیرهای بین‌المللی، شرکت‌های هواپیمایی ملزم به رعایت قوانینی مانند تعیین نرخ توسط سازمان هواپیمایی کشوری هستند، به‌جز در مسیرهای عتبات عالیات در بازه اربعین حسینی که سازمان هواپیمایی کشوری هر ساله مشخص می‌کند و به افراد ابلاغ می‌کند.

وی اظهار کرد: ضوابط بازه اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ به زودی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ خواهد شد و اعمال آن تا هفته آینده انجام خواهد شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی خبر داد که در ابلاغ آینده، نحوه عرضه صندلی‌ها، فروش بلیت، تعیین نرخ مسیرها و سایر الزامات به شرکت‌های هواپیمایی و همه کانال‌های فروش بلیت اعلام خواهد شد.

یازرلو افزود: در پروازهای بازه اربعین حسینی، واگذاری پروازها به چارترکنندگان و عرضه بلیت چارتری در مسیر عتبات عالیات ممنوع است و باید بلیت‌ها را از طریق کانال‌های شفاف و با عرضه عمومی خریداری کرد. این تصمیم گرفته شده تا کانال‌های فروش بلیت محدود شده و زائران بتوانند به راحتی بلیت رزرو کنند و فروش بلیت شفاف و مشخص باشد.

وی در پایان تأکید کرد: در صورت وقوع تخلفات در این بازه، سازمان هواپیمایی کشوری بر اساس قوانین اقدامات قانونی را انجام خواهد داد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن