تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801486943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت سیزدهم گامی بلند در خانه‌دار کردن مردم: 3701 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در تعاونی‌های مسکن استان تهران


واضح آرشیو وب فارسی::

دولت سیزدهم با سرمایه‌گذاری 3701 میلیارد ریالی، رونق بخش مسکن تعاونی‌های استان تهران را رقم زد

مسکن، نیاز اساسی و دغدغه اصلی خانوارها، به ویژه اقشار کم‌درآمد، در ایران است. دولت‌ها همواره برای رفع این مشکل و خانه‌دار کردن آحاد جامعه، طرح‌های مختلفی از جمله حمایت از تعاونی‌های مسکن را اجرا می‌کنند.



دولت سیزدهم نیز با نگاهی حمایتی به بخش تعاون، توجه ویژه‌ای به تقویت و توانمندسازی تعاونی‌ها، خصوصاً تعاونی‌های مسکن، داشته است. در این راستا، تسهیلات قابل‌توجهی به این بخش تعلق گرفته و شاهد افزایش سرمایه‌گذاری در آن هستیم.

در استان تهران، طی دوره فعالیت دولت سیزدهم، 3701 میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش تعاونی‌های مسکن صورت گرفته است. این سرمایه‌گذاری قابل‌توجه، منجر به تاسیس 133 شرکت تعاونی مسکن با عضویت بیش از 15 هزار نفر شده است.

ایجاد 2514 فرصت شغلی توسط این تعاونی‌ها، از دیگر نتایج مثبت این سرمایه‌گذاری‌ها است.

دولت سیزدهم در راستای حمایت بیشتر از تعاونی‌ها، اقدامات دیگری نیز انجام داده است. از جمله این اقدامات می‌توان به اختصاص 8000 میلیارد تومان خط اعتباری جدید برای حمایت از تعاونی‌ها و 2000 میلیارد تومان اعتبار برای احداث مسکن کارگران در قالب تعاونی‌های مسکن اشاره کرد.

بخش تعاونی به عنوان ابزاری مهم در ایجاد تعادل در نقدینگی و مردمی‌کردن اقتصاد، نقشی کلیدی ایفا می‌کند. حضور بانک‌ها و سرمایه‌گذاری در این بخش، به پایداری کسب‌وکارها، رونق تولید و ایجاد اشتغال مولد در کشور کمک می‌کند.

حمایت‌های دولت سیزدهم از تعاونی‌ها و تقویت و توسعه تشکل‌های تعاونی، زمینه‌ساز تحقق عدالت اجتماعی و توسعه پایدار در کشور خواهد شد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن