تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801489071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شفافیت در قیمت تمام شده کالا؛ گامی به سوی حمایت از مصرف‌کننده


واضح آرشیو وب فارسی::

مدیر کل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت اعلام کرد که به زودی تبلیغات و برندینگ در هزینه‌های تولید کالا محاسبه خواهد شد. او همچنین گفت که بر اساس مصوبه هیئت وزیران، برندها به عنوان وثیقه در بانک‌ها پذیرفته خواهند شد.



امیرحسین اسدی  توضیح داد که کمیسیون ملی برند مصوبه‌ای تصویب کرده که به موجب آن ستادی برای محاسبه شاخص‌های ارزش‌گذاری برند تشکیل شده است. او افزود که به زودی تبلیغات و برندینگ در هزینه‌های تولید کالا محاسبه خواهد شد.

اسدی همچنین گفت که بر اساس مصوبه هیئت وزیران، بسترهایی فراهم می‌شود تا برندها به عنوان وثیقه در بانک‌ها پذیرفته شوند. به زودی مبانی ارزش‌گذاری برند اجرایی خواهد شد تا بانک‌ها آن را به عنوان وثیقه قبول کنند.

او با اشاره به تسهیلات ۱۵ هزار میلیارد تومانی به صنایع دانش‌بنیان، افزود که در قانون بودجه امسال هم مبلغ خوبی برای این صنایع در نظر گرفته شده است.

اسدی درباره رتبه‌بندی کسب و کارها نیز گفت که شاخص‌های رتبه‌بندی شناسایی شده و دبیرخانه رتبه‌بندی اصناف تشکیل شده است. نتایج رتبه‌بندی در روز ملی اصناف اعلام خواهند شد.

او افزود که رتبه‌بندی واردات موبایل و لحاظ این رتبه در تخصیص ارز نیز ابلاغ شده است. معیارهایی مانند رضایت مشتری، خدمات پس از فروش، کیفیت محصول، دانش‌بنیان بودن و عمق تولید داخلی بر تخصیص ارز تأثیر دارند و این مسئله در حال اجرا است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن