تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن نرمخوست و براى برادرش جا (ى نشستن) باز مى كند و منافق درشتخوست و جا را بر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819257457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسته نرم افزاری ویژه شب های قدر +دانلود


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



بسته نرم افزاری ویژه شب های قدر +دانلود
با توجه به فرا رسیدن این شب های عزیز، جام نیوز مجموعه ای از بهترین نرم افزارها و والپیپرهای متناسب و کاربردی را برای استفاده شما گرامیان آماده کرده است.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش جام نیوز، "شب قدر" بزرگ‏ترین، شریف‏ترین و پر رمز و راز ترینِ شب‏ ها در چرخه زمان است. کدام لسان است که در توصیف این شب قاصر نگردد و کدام عقل و تدبیر است که در فهم آن مبهوت و متحیر نماند؛ شبی که به فرموده حضرت امام صادق (علیه‏ السلام) "قلب ماه رمضان" به شمار می‏ آید. با توجه به فرا رسیدن این شب های عزیز، جام نیوز مجموعه ای از بهترین نرم افزارها و والپیپرهای متناسب و کاربردی را برای استفاده شما گرامیان آماده کرده است.
     

مجموعه ای از والپیپرهای شب قدر
 



 
 

  برای دانلود والپیپرها اینجا کلیک کنید
 


نرم افزار کامل قرآن کریم به همراه قرائت و ترجمه +دانلود

 
نرم افزار «Zekr» در بین نرم افزارهای مشابه خود از امکانات فراوانی برخوردار است که می توان از بین این امکانات به تلاوت قرآن با صوتی دلنشین و همچنین تفسیر و ترجمه کلام الهی نام برد که این امکانات و همچنین محیط ساده ولی جذاب آن سبب شده است تا این نرم افزار به راحتی برای همه افراد از جمله مردم عادی و همچنین پژوهشگران قرآن قابل استفاده باشد.
این نرم افزار که برای اولین بار در سال 2005 ارائه شد، اکنون به تکاملی فوق العاده دست یافته و بسیاری از مشکلات و نقائص آن در نسخه موجود برطرف شده است.
    قابلیت های کلیدی نرم افزار Zekr: - امکان نشانه گذاری و تغییر رنگ منوها - امکان تلاوت قرآن در هردو صورت آفلاین و آنلاین - امکان جستجوی پیشرفته در آیات و ذکرها - امکان زوم کردن بر روی متن قرآن و آیه به صورت جداگانه یا هردو - بهبود و پیشرفت هارمونیک آیکون ها - پشتیبانی از 24 زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی - تغییر سایز آیکون های برنامه از 13 پیکسل به 16 پیکسل - تغییر نکردن سایز فونت نام سوره با تغییر سایز فونت - تلاوت قرآن با صوتی بسیار دلنشین - توانایی تفسیر و ترجمه قرآن - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 و...

  برای دانلـود نرم افـزار ذکر اینجـا کلیـک کنـید حجم فایل: 8.12 مگابایت براي اجرا نياز به نصب نرم افزار Java-runtime-6.3-Windowns داريد    

دانلود ادعیه ماه مبارک رمضان برای گوشی همراه  
نرم افزار رایگان ادعیه رمضان تلخیصی از کتاب «مراقبات ماه رمضان» تالیف آیت الله محمدی ری شهری است که برای گوشی های اندروید طراحی شده است. این کتاب حاوی دعاهاى روزانه ماه رمضان، دعاهاى نمازهاى واجب، دعاهاى هر شب، دعاهاى سحر، دعاى افتتاح، دعاى ابوحمزه ثُمالى، دعاى مُجير و دعاى جوشن كبير می باشد.  
 






  برای دانلود اینجا کلیک کنید    


mail
پیامک های ویژه شب قدر
  امشب رحمت دوست جاریست، مانند رود، نه! مانند باران، اگر دلتان لرزید، بغضتان ترکید، کسی اینجا محتاج دعاست، اگر یادتان بود و باران گرفت دعایی به حال من بیابان کنید.

   



امشب سر مهربان نخلى خم شد... در كيسه نان بجاى خرما غم شد در كنج خرابه ها زنى شيون كرد... همبازى كودكان كوفه كم شد...





با شور حسينى و صلابت حسنى در سوگ علي می گرييم. دعايتان توشه بي برگي ما





امشب تمام آينه ها را صدا كنيد. گاه اجابت است رو به سوي خداكنيد. اي دوستان آبرودار در نزد حق، درنيمه شب قدر مرا هم دعا كنيد.





چون نامه جرم ما به هم پيچيدند * بردند به ديوان عمل سنجيدند * بيش ازهمگان گناه مابود ولي * ما را به محبت علي(ع) بخشيدند.





مارا به دعا کاش فراموش نسازند  رندان سحرخیز که صاحب نفسانند





از عرش صدای ربنا می آید
آوای خوش خدا خدا می آید
فریاد که درهای بهشت باز کنید
مهمان خدا سوی خدا می آید





یا رب ز تو امروز عطا می طلبم
هشیاری و بخشش خطا می طلبم
مقبولی روزه و نماز و طاعات
از درگه لطفت به دعا می طلبم

برای خواندن ادامه پیامک ها کلیک کنید
   

دعای جوشن کبیر + متن، ترجمه و فایل صوتی  


 
دعای جوشن کبیر دعایی پر فضیلت است برای شیعیان که در آن خدا به نام‌ها و صفات گوناگون که در آیات و روایات اسلامی آمده‌است خوانده می‌شود. این دعا را جبرئیل به پیامبر اسلام آموزش داده‌ است.
این دعا از ۱۰۰ فصل تشکیل شده است که پس از پایان هر بخش، عبارت «سُبْحَانَکَ یَا لا إله الا أَنْتَ الْغَوْث الْغَوْث خَلِّصْنَا مِنَ النَّارِ یَا رَبِّ» خوانده می‌شود. در جوشن کبیر، ۱۰۰۱ نام از نام‌ های خدا ذکر شده‌است.  


برای مشاهده متن و دانلود فایل صوتی اینجا کلیک کنید 
   

 



ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما کاربران عزیز در این ماه پر برکت و لیالی شریفه قدر خواهشمندیم ما را از دعای خیرتان بی نصیب نگذارید (التماس دعا)
 



لینک

لینک

لینک


۲۵/۰۴/۱۳۹۳ - ۱۸:۳۱




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن