تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 3 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817929756




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فریب این «طلسم شکن» های قلابی را نخورید +ضمیمه ویدیویی


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



فریب این «طلسم شکن» های قلابی را نخورید +ضمیمه ویدیویی
شبکه های وهابی فارسی زبان از ابتدای تأسیس تا کنون در تمام برنامه های خود به مخاطبان چنین القا می کنند که برنامه هایشان بسیاری از بینندگان شیعه را تحت تأثیر قرار داده و سیل عظیمی از شیعیان با روشنگری شبکه های وهابی از مذهب شیعه دست برداشته و وهابی می شوند!



به این مطلب امتیاز دهید


به گزارش سرویس دینی جام نیوز، داعیه «ما بی شماریم» بلوف نخ نماشده ای است که هنوز برای بعضی ها کاربرد دارد و نمایانگر یک ترفند پیچیده رسانه ای است؛ ترفندی که مخاطب را مجاب می کند که با یک تفکر همه گیر و عمومی مواجه است و اگر از آن تبعیت نکند، بر خلاف بسیاری از مردم حرکت کرده است. شاه کلید تحقق این حیله، استفاده از آمار دروغین و تقلبی می باشد؛ روش ناشایستی که در دستور کار شبکه های وهابی از جمله "کلمه" نیز قرار دارد.
"طلسم شکن" واژه ای است جعلی که این شبکه استعماری به کسانی که ادعا می شود «شیعیانِ وهابی شده» هستند، اطلاق می کند.  
شبکه های وهابی فارسی زبان از ابتدای تاسیس تا کنون در تمام برنامه های خود به مخاطبان چنین القا می کنند که برنامه هایشان بسیاری از بینندگان شیعه را تحت تأثیر قرار داده و سیل عظیمی از شیعیان با روشنگری شبکه های وهابی از مذهب شیعه دست برداشته و وهابی می شوند!  
"موج عظیم بینندگانی که به وهابیت گرویدند" ، "انقلاب توحیدی که از گرویدن شیعیان به وهابیت پدید آمده" و ده ها تعبیر مثل اینها تنها گوشه ای از فضاسازی گسترده ای است که شبکه های وهابی در راستای بالا نشان دادن آمار طلسم شکنان قلابی خود به راه انداخته اند.  
بالا جلوه دادن آمار طلسم شکنان دغدغه ای است که مدیران شبکه وهابی کلمه را از ابتدای تأسیس درگیر خود کرده است؛ دغدغه ای که خروجی آن برنامه ای مستقل بصورت هفتگی است.
اهمیت این برنامه برای شبکه وهابی کلمه را زمانی متوجه می شویم که در لیست برنامه های شبکه، هر هفته یک برنامه 90 دقیقه ای را به خود اختصاص می دهد و مجری آن، مدیر اجرایی شبکه وهابی کلمه می باشد.  
با نگاهی اجمالی به چند سری از این برنامه ها برملا شد که ادعای وهابی شدن بسیاری از شیعیان توسط این شبکه ها تنها یک مانور تبلیغاتی و فضاسازی پوچ است؛ چرا که غالب این به اصطلاح طلسم شکنان، از سوی عوامل پشت صحنه هدایت می شوند و در واقع یک یا چند نفر ثابت با اسامی مستعار و در ظاهر از شهرهای مختلف ایران، با این شبکه تماس می گیرند و اظهار می کنند که از مذهب شیعه دست برداشته و وهابی شده اند.      
خاطرنشان می کنیم که چندی پیش نیز شبکه های وهابی با تبلیغات گسترده فردی را به عنوان "مرجع تقلید بزرگ شیعیان" جا زده و ادعا کرده بودند وی به وهابیت گرویده است. بازوهای رسانه ای وهابیت بدینوسیله سناریویی برای پیشبرد مأموریت ضدشیعی خود تدارک دیده بودند.
غافل از اینکه شخصی که برای داستان پردازی خود انتخاب کرده بودند به اذعان کارشناس برجسته شبکه وهابی وصال عربی و همچنین طبق مصاحبه ای که ترکی بن بندر (شاهزاده سعودی) با خبرگزاری رویترز داشته، نه تنها مرجع شیعه نبوده بلکه سال های طولانی در لباس روحانیت شیعه، جاسوس آل سعود بوده است.      
اکنون شبکه کلمه و سایر شبکه های وهابی باید بگویند که در جواب بسیاری از منابع مطلع که بر این باورند پشت پرده این فضاسازی ها و برنامه ها هدفی خوابیده و آن جمع آوری بودجه از عربستان بابت تعداد بالای طلسم شکنان است، چه جوابی دارند بدهند؟!      



لینک

لینک


۰۲/۰۴/۱۳۹۳ - ۱۹:۵۵




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن