تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801625503




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمل و نقل هوایی کشور با حضور بخش خصوصی متحول می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس؛ حمل و نقل هوایی کشور با حضور بخش خصوصی متحول می شود تهران - ایرنا - دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با افزایش سرمایه گذاران بخش خصوصی در زمینه توسعه فرودگاه ها، بخش حمل و نقل هوایی کشور شاهد تحولات بسیار مثبتی خواهد بود.


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه های کشور، ابراهیم نکو افزود: گسترش فعالیت های بخش خصوصی در بخش حمل و نقل هوایی کشور بر توسعه این صنعت تاثیرگذار است و پویایی و رونق این صنعت تنها به دستان بخش خصوصی میسر خواهد بود.
وی یادآور شد: بازگشت به موقع سرمایه به سرمایه گذار از دیگر عواملی است که موجب می شود، سرمایه گذاران با اعتماد و اطمینان خاطر بیشتری در مجموعه های فرودگاهی کشور فعالیت کنند.
نکو با بیان اینکه بخش خصوصی همیشه موفق تر از بخش دولتی عمل کرده است، گفت: زمان آن رسیده که با حمایت از بخش خصوصی، پویایی و رونق این صنعت مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی با اشاره به بحث آزادسازی نرخ بلیت پروازهای هوایی اظهار داشت: با آزادسازی نرخ بلیت پروازهای هوایی شاهد تحولات عظیمی در بخش هوانوردی و فرودگاهی خواهیم بود، به شرط آن که مردم بدانند در آزادسازی تنها افزایش قیمت ملاک نیست، بلکه حق انتخاب در استفاده از ناوگان و ارایه خدمات مطلوب هوایی و فرودگاهی نیز مورد توجه است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با آزادسازی نرخ حمل و نقل هوایی شاهد تحولات خوبی را در صنعت هوانوردی و فرودگاهی کشور شاهد خواهیم بود، تصریح کرد: بهبود کیفی خدمات و ارائه سرویس های هواپیمایی و فرودگاهی روند اجرای بهتر فعالیت های مربوط به آزادسازی نرخ حمل و نقل هوایی را مهیا می کند.
وی اضافه کرد: نباید نگران بود که این آزادسازی به نفع مسافران نیست، بلکه باید این مساله را در نظر گرفت که ارائه خدمات مطلوب هوایی افزایش ناوگان جدید را در این صنعت فراهم می کند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: فرودگاه ها باید آبرومندانه و به دور از هرگونه دغدغه و چالش، خدمات رسانی های مربوط به انجام پروازها و همچنین رضایت مسافران حاضر در فرودگاه را مد نظر قرار دهند.
اقتصام(1)1108**1594

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




31/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن