تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818954719




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین دوره مسابقات سراسری ترتیل قرآن در عراق آغاز شد + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



نخستین دوره مسابقات سراسری ترتیل قرآن در عراق آغاز شد + عکس
نخستین دوره مسابقات سراسری ترتیل قرآن کریم، دیروز به همت دارالقرآن الکریم آستان مقدس حسینی در صحن حرم مطهر امام حسین (ع) آغاز شد.



به این مطلب امتیاز دهید

به گزارش سرویس دینی جام نیوز، به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی «دارالقرآن آستان مقدس حسینی»، این مسابقات در راستای جشنواره سالانه «نور الوحی و الرسالة» در کربلای معلی برگزار می‌ شود و تا فردا، 5 خرداد ماه ادامه دارد.  


در این مسابقات که در سالن «خاتم الأنبیاء» صحن حرم مطهر امام حسین(ع) برگزار می‌شود، قاریانی از استان‌های مختلف عراق حضور دارند.  

  «شیخ حسن المنصوری»، رئیس بخش دارالقرآن آستان مقدس حسینی در این باره گفت: این مسابقات با نظارت کمیته‌ای از داوران متخصص در امور قرائت قرآن کریم و در راستای فعالیت‌های جشنواره سالانه «نور الوحی والرسالة» در کربلای معلی برگزار می‌شود.  

  وی افزود: این مسابقات با استقبال خوبی از سوی قاریان استان‌های مختلف عراق مواجه شده است و نقش مهمی در ارتقای سطح ترتیل قرآن و تشویق جوانان به برگزاری ختم‌های ترتیل قرآن در ماه رمضان خواهد داشت.   یادآور می‌شود، جشنواره سالانه «نور الوحی والرسالة» که از 13 رجب در کربلا آغاز شده است تا 27 رجب (مبعث حضرت رسول(ص)) ادامه دارد و در راستای این جشنواره علاوه بر این مسابقات، فعالیت‌های قرآنی متنوعی از جمله محافل قرآنی رجبیه و نمایشگاهی قرآنی با عنوان «لنحیا القرآن»(باید قرآن را احیا کنیم) در بین الحرمین در حال برگزاری است.  

  ایکنا  




۰۴/۰۳/۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن