تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803927051




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهاردهمين دوره طرح هزاران ختم قرآن نيمه نخست ماه شعبان برگزار مي‏ شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


دین و اندیشه
چهاردهمين دوره طرح هزاران ختم قرآن نيمه نخست ماه شعبان برگزار مي‏ شود
چهاردهمين دوره طرح هزاران ختم قرآن مجيد به نيت سلامتي و تعجيل در ظهور امام زمان(عج) همانند سالهاي گذشته، طي نيمه نخست ماه شعبان از سوي راديو قرآن برگزار مي‏ شود.



به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسين محمدزاده، مدير شبكه راديو قرآن، با بيان اين مطلب گفت: در راستاي ترويج فرهنگ انتظار و دعا براي تعجيل در فرج منجي عالم بشريت(عج) و با توجه به اهميت و بركات ختم قرآن از جمله اجابت قطعي يك دعا براي ختم كننده و اينكه بالاترين دعاها و عبادتها، انتظار فرج خوانده شده است، راديو قرآن امسال نيز با همكاري نهادهاي قرآني كشور چهاردهمين دوره طرح هزاران ختم قرآن مجيد را برگزار مي‏كند.

وي افزود: طرح هزاران ختم قرآن از سال 1379 هر ساله طي نيمه اول ماه شعبان، همزمان با ميلاد امام زمان(عج) با هدف دعا براي سلامتي و تعجيل در فرج حضرت ولي عصر(عج) برگزار مي‏ شود و از آغاز اين طرح تاكنون سازمان‏ها و نهادهاي فرهنگي دولتي و سازمان‏هاي مردم ‏نهاد براي اجراي اين طرح همكاري خوبي داشته ‏اند.

محمدزاده با اشاره به برخي مشاركت‏ كنندگان در اين طرح، تصريح كرد: آستان مقدس حضرت عبدالعظيم حسني(ع)، بنياد ختم قرآن مجيد، مجموعه خبرگزاري ايكنا و صدا و سيما از اصلي ‏ترين همكاران راديو قرآن در اجراي اين طرح قرآني به شمار مي‏روند.

مدير راديو قرآن در ادامه اظهار كرد: علاقه ‏مندان براي شركت در اين طرح قرآني در بازه زماني اول تا 15 ماه شعبان مي‏توانند با شماره تلفن‏هاي 55955767 و 55935757 همكاران مستقر در آستان مقدس حضرت عبدالعظيم حسني(ع) تماس بگيرند و علاقه‏ مندي خود براي قرائت حداقل يك جزء از قرآن كريم را به ثبت رسانند. همچنين از طريق ارسال جزء مورد نظر به سامانه پيامك 30000114 نيز مي‏ توانند در اين طرح شركت كنند و يا با مراجعه به سايت www.radioquran.ir نام خود را در طرح هزاران ختم قرآن مجيد به نيت سلامتي و تعجيل در ظهور امام زمان(عج) ثبت كنند.

وي درباره ميزان مشاركت مردم در اين طرح نيز يادآور شد: هر ساله با اعلام آغاز ثبت نام از علاقه ‏مندان براي شركت در طرح به نيت سلامتي و تعجيل در ظهر حضرت ولي عصر(ع)، تعداد كثيري از مردم به واسطه راه‏ هاي ارتباطي بيان شده، علاقه‏ مندي خود را براي مشاركت در طرح هزاران ختم قرآن بيان مي‏كنند به طوري كه گاها همكاران ما را در پاسخگويي دچار مشكل مي‏كنند.

محمدزاده افزود: راديو قرآن و شبكه ‏هاي ديگر راديويي و تلويزيوني نيز در جهت اطلاع‏رساني از اين طرح به طور همزمان اقدام به توليد و پخش برنامه‏ هايي ويژه خواهند كرد كه از جمله آنها آنونس و تيزر تبليغ طرح و نيز برنامه ‏هاي محتوايي با موضوع مهدويت است. بياييد با هديه يك شاخه گل از قرآن، يعني قرائت حداقل يك جزء در طرح هزاران ختم قرآن كريم براي سلامتي و تعجيل در فرج امام عصر(عج) شركت كنيم.


۱۳۹۳/۲/۲۹ - ۱۴:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن