تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803922558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقات بین المللی قرآن محملی برای مشارکت همه دستگاه های قرآنی و فرهنگی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


دین و اندیشه ربیعی: 
مسابقات بین المللی قرآن محملی برای مشارکت همه دستگاه های قرآنی و فرهنگی است
مسئول کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن با بیان اینکه مسابقات بین المللی قرآن کریم ایران به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام متعلق به نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: این مسابقات محملی برای هم افزایی و مشارکت همه دستگاه های قرآنی و فرهنگی است.



به گزارش خبرگزاری مهر، حسن ربیعی مسئول کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن با بیان اینکه سازمان اوقاف در طول سال برنامه ها و مأموریتهایی دارد که دارای بار معنوی بسزایی است، اظهار داشت: برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن، یکی از همین اتفاقات است که توفیق خدمت به قرآن و اهل بیت(ع) را برای خادمان و مجریان مسابقات فراهم می کند.
 
سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اهمیت مسابقات بین المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران اسلامی داعیه رهبری فکری جهان اسلام را در دنیا دارد و الگویی برای امتهای اسلامی و آزادی خواهان است و از این جهت برنامه های بین المللی فرهنگی و قرآنی ایران در سطح جهان مورد توجه است.
 
ربیعی با بیان اینکه مجموعه نظام براین باور است که هر حرکت و رویداد بین المللی کشور باید مدافع منزلت و جایگاه نظام جمهوری اسلامی باشد، افزود: سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی جمهوری اسلامی ایران همزمان با مبعث رسول اکرم(ص) برگزار خواهد شد و می تواند پیام جمهوری اسلامی و آرمانهای بلند امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را به گوش اصحاب قرآن و فرهیختگان قرآنی جهان برساند، لذا این مهم مسئولیت بسیار سنگینی را برای مجریان  امر ایجاد می کند.
 
مسئول کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن با بیان اینکه سازمان اوقاف به عنوان یک نهاد تحت امر ولی فقیه تنها یک قطعه از پازل فرهنگی کشور است، تصریح کرد: دستگاه ها و نهادهای قرآنی و فرهنگی بسیاری در کشور وجود دارند که هر کدام به سهم خود دارای وظایف و ماموریت هایی هستند، اما زمانی که نهادی در امور قرآنی مدیریت و فعالیت دارد باید به علوم و مفاهیم قرآنی و نیازهای جامعه قرآنی نیز توجه کند و پاسخگو باشد.
 
وی با بیان اینکه مسابقات بین المللی قرآنی هم از جنبه بین المللی از لحاظ ملی هم دارای اهمیت است ، گفت : سازمان اوقاف به عنوان بخشی از دستگاه فرهنگی و قرآنی کشور در این مسابقات به 3 رویکرد؛ امور قرآنی، علوم قرآنی و مفاهیم قرآنی توجه دارد که توجه به مفاهیم قرآنی و آموزه های مورد تأکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده و علوم قرآنی مقدمه ای برای دستیابی به مفاهیم و آموزه های قرآنی است.
 
ربیعی با اشاره به اینکه در تولیدات رسانه ای اعم از فیلم، نماهنگ، اخبار، گزارش و محتوای نشریه روزانه مسابقات و ... باید علاوه بر توجه به امور قرآنی به علوم، مفاهیم و آموزه های قرآنی نیز توجه شود، گفت: مسابقات بین المللی جمهوری اسلامی ایران برخلاف مسابقات سایر کشورها جنبه تبلیغی و نمایشی ندارد و در آن صرفا هدف کسب جایزه نیست.
 
مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه سازمان دارالقرآن، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان طبع و نشر، جامعه القرآن کریم با حدود 700 شعبه دارای مسئولیتها و وظایفی در خصوص قرآن هستند و اوقاف نیز در کنار این دستگاه ها وظایفی دارد، تصریح کرد: مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران محملی برای هم افزایی و مشارکت همه دستگاه های قرآنی و فرهنگی کشور است. 



۱۳۹۳/۲/۲۰ - ۱۴:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن