تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819167293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خودروسازان خود را با بنزین پاک هماهنگ کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خودروسازان خود را با بنزین پاک هماهنگ کنند تهران بزرگ-ایرنا، مدیرشرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران با بیان اینکه بنزین پاک تامین و به تهران منتقل شده است گفت:خودروسازان باید تولیدات خود را با این نوع سوخت هماهنگ کنند.


ˈحسن باقریانˈ روزچهارشنبه در پاسخ به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خوروسازها شرط تولید خودرو با فنآوری بنزین یورو 4 را تولید این نوع بنزین توسط پالایشگاه ها عنوان می کردند.
وی افزود: این اظهارات درحالی صورت می گرفت که شرکت پخش و پالایش فرآورده های نفتی از آمادگی برای تولید بنزین یورو4 خبر می داد.
باقریان افزود: پالایشگاه ها تعهد خود را به انجام رسانده و بنزین پاک تولید کرده اند و اکنون نوبت خودرو ساز ها است.
وی بیان کرد: به نظر می رسد تولید کنندگان خودرو مشکل دارند و نمی توانند خود را با این نوع سوخت هماهنگ کنند.
مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه تهران اظهار کرد: بنزین یورو چهار برای خودرو های با فنآوری های قدیمی تر ایجاد مشکل خواهد کرد بنابراین خودرو سازها باید هرچه زودتر برای اصلاح فنآوری تولید اقدام کنند.
باقریان با تاکید بر این مطلب که خودرو سازها باید به سمت تولید خودروی با فنآوری های جدید بروند گفت:وزارت نفت در این زمینه جلو افتاده است دیگران هم باید خود را هماهنگ سازند.
وی افزود: انتقال روزانه بنزین پاک از پالایشگاه اراک به تهران این امکان را بوجود آورده تا بنزین یورو 2 دیگر در تهران و کرج مورد استفاده قرار نگیرد.
باقریان در خصوص یورو 4 بودن بنزین پاک نیز گفت:بر اساس اطلاعاتی که در اختیار داریم این بنزین در آزمایشگاهی در آلمان تایید شده که تمام فاکتورهای لازم یورو4 را دارد.
تهرام/9977 /1600/
انتهای پیام /*




14/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن