تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819169181




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بنزین پاک ریه های تهران را تمیز کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون حفاظت محیط زیست استان تهران: بنزین پاک ریه های تهران را تمیز کرد تهران - ایرنا - معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران از کاهش آلودگی هوای کلانشهرها به خصوص شهر تهران با توزیع بنزین پاک خبر داد و گفت: سوخت یورو ٤ از آلاینده های بسیار اندکی برخوردار است که این موضوع در روند کاهش آلودگی هوا به ویژه در کلانشهرها تاثیرگذار است.


به گزارش ایرنا به نقل از شانا؛ محمد رستگاری با تاکید بر ضرورت هماهنگی توزیع سوخت پاک و ارتقا خودروها افزود: سوخت و خودرو باید مکمل باشند، با تولید بنزین یورو ٤، خودروهای کشور نیز باید خود را به استانداردهای روز دنیا (یورو٤ ) نزدیک کنند.
وی عنوان کرد: سوخت یورو ٤ باعث احتراق بهتر خودرو شده که این امر یکی از دلایل کاهش آلودگی هوا در شهرهای بزرگ بوده است.
رستگاری تصریح کرد: تمام خودروهای موجود در کشور قابلیت استفاده از بنزین یورو ٤ را دارند و اینکه گفته می شود این نوع بنزین، باعث آسیب دیدگی موتور خودروهای داخلی می شود، اظهار نظری غیر کارشناسی بوده و پذیرفتنی نیست.
وی گفت: اقدام وزارت نفت را در توزیع سوخت پاک، مثبت و سازنده ارزیابی می کنم، چراکه این موضوع در روند کاهش آلودگی هوا نقش موثری ایفا خواهد کرد، البته امیدوارم این سوخت علاوه بر کلانشهرها به سراسر کشور نیز ارسال شود.
اقتصام**2022**1594
انتهای پیام /*




13/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن