تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802402207




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمدید مهلت ارسال مقالات همایش علمی ـ پژوهشی سبک زندگی اهل بیت(ع)


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


دین و اندیشه
تمدید مهلت ارسال مقالات همایش علمی ـ پژوهشی سبک زندگی اهل بیت(ع)
مسئول دبیرخانه همایش علمی ـ پژوهشی سبک زندگی اهل بیت(ع) با بیان اینکه مهلت ارسال اصل مقالات تا 31 فروردین ماه سال آینده تمدید شد، گفت: همایش نیز در خرداد یا تیرماه 1393 برگزار می‌شود.



مسعود معینی‌پور، مسئول دبیرخانه همایش علمی ـ پژوهشی سبک زندگی اهل بیت(ع) در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد این همایش گفت: مجمع جهانی اهل بیت(ع) در امتداد عمل به وظایف و کارویژه‌های خود در تبیین و ترویج معارف اهل‌ بیت(ع) نخستین همایش علمی ـ پژوهشی سبک زندگی اهل‌ بیت(ع) را در محورهای متنوعی برگزار می‌کند.

وی افزود: نقد و بررسی و آسیب‌شناسی از برداشت‌ها و تحلیل‌های موجود از سبک و سیره اهل‌ بیت(ع)، فراهم‌سازی زمینه پژوهشهای علمی در ابعاد ناشناخته سبک و سیره اهل‌ بیت(ع) و الهام‌گیری از اندیشه و سیره اهل بیت(ع) در جامعه‌سازی و ایجاد تمدن نوین اسلامی از دیگر اهداف این همایش به شمار می‌رود.

معینی پور در ادامه سخنانش اظهار داشت: سبک زندگی فردی اهل‌ بیت، سبک زندگی معنوی و عبادی اهل‌ بیت(ع)، مفاهیم، در عرصه نهاد سیاست و حکومت، اصول و مبانی مربوط به سبک زندگی اهل‌ بیت(ع)، سبک و سیره اهل‌ بیت(ع) در عرصه جامعه‌سازی با موضوعاتی مانند سبک و سیره اهل‌ بیت(ع) در عرصه نهاد خانواده، در عرصه نهاد اقتصاد، در عرصه نهاد تعلیم و تربیت، در عرصه سلامت، بهداشت و محیط زیست و اندیشه و سیره اهل‌ بیت(ع) در توصیف و بنیان تمدن اسلامی، محورهای این همایش را تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: توصیف و تبیین ابعاد فردی و اجتماعی سبک زندگی اهل‌ بیت(ع)، تلاش برای ترویج الگوی سبک زندگی اهل‌ بیت(ع) در سطوح ملی، منطقه‌ای و جهانی، ارائه راهبردها و راهکارهای برآمده از سبک زندگی اهل‌ بیت(ع) برای حل برخی از بحران‌های کنونی انسان معاصر و ایجاد زمینه همدلی میان فرق و مذاهب اسلامی در پیروی از زندگی اهل‌ بیت(ع) پیامبر اعظم(ع) از جمله اهداف این همایش است.

مسئول دبیرخانه همایش علمی ـ پژوهشی سبک زندگی اهل بیت(ع) بیان کرد: مهلت ارسال چکیده مقالات تا 30 دی ماه بود که تاکنون 250 مقاله دریافت شده است. مهلت ارسال اصل مقالات 31 فروردین ماه سال آینده اعلام شده و همایش نیز در خرداد یا احتمالا تیرماه 1393 برگزار می‌شود. وی با اشاره به اینکه تاکنون چند نشست به عنوان پیش همایش برگزار شد، افزود: نشانی ارسال مقالات آدرس ایمیل [email protected] است و همراه با ارسال مقاله مشخصات و درجه علمی نویسنده، شماره تماس و نشانی الکترونیکی وی نیز باید ارسال شود. معینی پور در پایان سخنانش اظهار داشت: نخستین شماره از ویژه‎نامه اولین همایش علمی ـ پژوهشی سبک زندگی اهل‎بیت(ع) از سوی معاونت امور فرهنگی مجمع جهانی اهل‎بیت(ع) منتشر شد. در ابتدای این ویژه نامه٬ بیاناتی از حجت الاسلام والمسلمین «اختری» دبیرکل مجمع جهانی اهل‎بیت(ع) و سپس مطالبی در قالب گفتگو با حجج اسلام «لکزایی»٬ «حکیم»٬ «کاویانی»٬ «دلیری»٬ «ابهری»٬ «مزروعی» و «صفری فروشانی» انجام گرفته است.

وی در پایان سخنانش گفت: در ویژه‎نامه اولین همایش علمی ـ پژوهشی سبک زندگی اهل‎بیت(ع) یادداشت‎هایی از حجج الاسلام «فلاح تفتی» و «عبدالهی» و همچنین «سید ضیاءالدین میرمحمدی» و «حامد حجتی» آمده است. ویژه نامه یادشده متن نشست تخصصی حجج الاسلام «شریفی» و «جباری» به ترتیب با موضوعیت "اهمیت سبک زندگی در سیره و سخن اهل‎بیت(ع)" و "مبانی و روش های استنباط سیره معصومین(ع)" را نیز در برگرفته است.


۱۳۹۲/۱۱/۲۳ - ۰۹:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن