تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802698804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۹ دي؛ حماسه شور و شعور/ عباس‌زاده مشكيني در گفت‌وگو با فارس:۹ دي عاشورايي بود كه در آن سر يزيد‌ها بالاي نيزه بصيرت مردم رفت/ امثال حجاريان به دنبال يكپارچه كردن قدرت هستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ۹ دي؛ حماسه شور و شعور/ عباس‌زاده مشكيني در گفت‌وگو با فارس:۹ دي عاشورايي بود كه در آن سر يزيد‌ها بالاي نيزه بصيرت مردم رفت/ امثال حجاريان به دنبال يكپارچه كردن قدرت هستند
مديركل سياسي وزارت كشور در دولت دهم با تأكيد بر اينكه ۹ دي عاشورايي بود كه به لطف خداوند سر يزيد بن معاويه‌ها بالاي نيزه بصيرت و فهم مردم رفت، گفت: اگر فتنه ۸۸ شورش عليه جمهوريت نظام بود، ۹ دي پيروزي جمهوريت عليه شورش بود.


محمود عباس‌زاده مشكيني مديركل سياسي وزارت كشور در دولت دهم، در گفت‌وگويي مشروح با خبرگزاري فارس به بررسي ابعاد حماسه 9 دي و پشت پرده فتنه 88، پرداخته است كه مشروح آن به زودي منتشر مي‌شود.

*حق 9 دي در چند سال اخير ادا نشده است

عباس‌زاده مشكيني با تأكيد بر اينكه 9 دي از مهمترين فرازهاي تاريخي در نظام جمهوري اسلامي ايران است، اظهارداشت: اگر نگوييم مهمترين، جزء بهترين فرازهاي تاريخ جمهوري اسلامي ايران به شمار مي‌رود.

مديركل سياسي وزارت كشور در دولت نهم و دهم تصريح‌كرد: تبيين دقيق 9 دي به ملت و مسئولان كشور ما كمك مي‌كند تا در آينده تهديدهاي مشابه يا پيچيده‌تر عليه كيان جمهوري اسلامي ايران تكرار نشود.

وي با بيان اينكه در چند سال گذشته حق 9 دي ادا نشده است، يادآور شد: 9 دي به اين دليل مهم است كه پاياني بر پيچيده‌ترين فتنه و تهديد عليه نظام جمهوري اسلامي و عليه تفكر نظام ولايي در تاريخ اسلام بود.

عباس‌زاده مشكيني با بيان اينكه هدف اوليه جنگ نرم و سخت دشمن براندازي نظام جمهوري اسلامي بود، اظهار داشت: معتقدم هزينه‌ 8 ماه‌اي كه فتنه 88، به جمهوري اسلامي و ملت ايران تحميل كرد اگر بيشتر از هزينه 8 سال دفاع مقدس نباشد، كمتر نيست.

*9 دي عاشورايي بود كه در آن سر يزيد‌بن‌معاويه‌ها بالاي نيزه بصيرت مردم رفت

مدير كل سياسي وزارت كشور در دولت‌دهم با تأكيد بر اينكه 9 دي عاشورايي بود كه به لطف خداوند سر يزيدبن معاويه‌ها بالاي نيزه بصيرت و فهم مردم رفت، اظهارداشت: 9 دي بديل عاشورا است، حضرت زينب(س) و امام سجاد(ع) باعث ماندگاري عاشوراي 61 شدند و 9 دي 88 بديلي از آن عاشورا با شكلي كاملا متفاوت است، از اين رو خواص بايد رسالت خود را در برابر آن انجام دهند.

وي با بيان اينكه اگر فتنه 88 شورش عليه جمهوريت نظام بود، 9 دي جمهوريت عليه شورش بود، تصريح‌كرد: قضاياي سال 88 يك سال قبل از آن قابل پيش‌بيني بود، 10 ماه قبل از انتخابات مجموعه‌اي از همين افرادي كه در سال 88 محكوم شدند موضوع كميته صيانت از آراء را مطرح كردند.

*حجاريان مي‌داند تز وي از لحاظ تجربي و نظري جواب نمي‌دهد

مديركل سياسي وزير كشور در دولت دهم درباره اظهارات اخير حجاريان مبني بر انحلال مجلس خاطرنشان كرد: حجاريان فكر شناخته شده‌اي دارد و اظهارات وي براي بنده غيرمنتظره نبود و در واقع از اعتقادات حقيقي اين جريان پرده برداشت.

وي با تاكيد بر اينكه اين افراد به دنبال يكپارچه كردن قدرت هستند، تصريح‌كرد: خود آقاي حجاريان هم مي‌داند اين تز هم از نظر تجربي و هم از نظري جواب نمي‌دهد اما از قديم گفته‌اند آرزو بر جوانان عيب نيست و خوب است اين حرف‌ها زده شود تا مردم بدانند.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن