تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798388702




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظارت نقش مهمي در بهبود عملكرد صنعت بيمه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: نظارت نقش مهمي در بهبود عملكرد "صنعت بيمه" دارد
توسعه و رونق صنعت بيمه نيازمند اجراي نظارت هاي درست در كنار بهره گيري از ساير راهكارهاي موجود در بحث ارتقاء فعاليت هاي صنعت بيمه است.


به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مهدوي رئيس پژوهشكده بيمه در جمع خبرنگاران گفت: بيستمين همايش ملي بيمه و ششمين همايش بين المللي بيمه امسال تحت عنوان نظارت مطلوب بر صنعت بيمه در مركز همايش هاي بين المللي برج ميلاد طي روزهاي دوازدهم و سيزدهم آذرماه سال جاري با حضور مسئولان، مديران و پژوهشگران صنعت بيمه برگزار مي شود.

مهدوي در رابطه با آمار اخبار منتشره در مورد صنعت بيمه عنوان كرد: طبق آمار و بررسي هاي انجام شده از مجموع اخبار مربوط به بانك و بيمه در رسانه ها 6.7 درصد مربوط به بيمه و 90 درصد اخبار شامل اخبار بانكي كشور مي شود كه در مجموع سهم صنعت بيمه از اخبار منتشره در مقايسه با اخبار بانك حداكثر 10 درصد است.

وي در رابطه با تعداد مقالات ارايه شده در همايش امسال صنعت بيمه تصريح كرد: تعداد مقالات دقيقا 187 مقاله از داخل و 3 مقاله از اساتيد خارجي پذيرفته شده كه توسط 3 داور كار داوري آنها انجام و طي كنفرانس 2 روزه همايش اين مقالات ارايه مي گردد.

مهدوي ادامه داد: در مجموع 39 استاد داخلي و 4 نفر از مديران شركت هاي بيمه در اين مراسم مقالات خود را در قالب سخنراني ارايه ضمن آنكه در كنار ارايه مقالات تقدير از پيشكسوتان نظارت در صنعت بيمه از سوي مديران ارشد بيمه در اين كنفرانس به عمل خواهد آمد.

وي تصريح كرد: در مجموع 2 هزار و 300 مهمان كه عمدتا از دانشگاه و صنعت و خود بيمه مركزي و شركت هاي بيمه در اين كنفرانس حضور دارند.

مهدوي در ادامه نشست خبري خود در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران در خصوص ميزان ضريب نفوذ بيمه در كشور عنوان كرد: براساس تحقيقات انجام شده توسط پژوهشكده بيمه كه از سه ماه پيش آغاز شده ميزان ضريب نفوذ بيمه براي 9 ماه اول سال 91 بالغ بر 1.84 درصد است كه اين موضوع با در نظر گرفتن تمام نكات مربوطه لحاظ شده زيرا ضريب نفوذ بيمه حاصل تقسيم كل حق بيمه توليد شده به GDP (توليد ناخالص ملي) است كه اگر تورم را از آن برداريم رقم ضريب نفوذ بيمه كشور كمتر از آمار اعلام شده است.

وي در مورد موضوع حذف آزمون نمايندگي از طريق بيمه مركزي و اجراي آن توسط شركت هاي بيمه اظهار داشت: هنوز در خصوص بازگشت اين آزمون به شركت هاي بيمه تصميمي گرفته نشده ضمن آنكه اين انتقال باعث كاهش نقش نظارتي بيمه مركزي در كشور مي شود.

وي در رابطه با بحث افزايش نظارت بيمه مركزي بر عملكرد شركت هاي بيمه تصريح كرد: مهمترين اقدامات در نظر گرفته شده كه در بيستمين همايش ملي بيمه تحت عنوان نظارت مطلوب بر صنعت بيمه در دستور كار قرار گرفته همين موضوع جايگاه نظارت و نقش نظارت بر عملكرد صنع بيمه است.
رئيس پژوهشكده بيمه در مورد آثار مثبت توافقات اقتصادي انجام شده براي كاهش تحريم ها بر روي صنعت بيمه گفت: در صورت عملي شدن اين توافقات ما شاهد ورود شركت هاي بيمه خارجي به عرصه بيمه كشتي ها به ويژه نفتكش ها و در نهايت حضور شركت هاي بيمه خارجي در عرصه صنعت بيمه كشور خواهيم بود كه اين موضوع نقش مهمي در توصعه فعاليت هاي صنعت بيمه كشور دارد.

انتهاي پيام/

شنبه 9 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 172]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن