تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798591911




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار اصفهان در حاشيه ديدار با اهالي منطقه يك تاكيد كرد: استفاده ازظرفيت پاركينگ‌ها‌ي سطح شهر نقش مهمي دركاهش ترافيك دارد


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: شهردار اصفهان در حاشيه ديدار با اهالي منطقه يك تاكيد كرد: استفاده ازظرفيت پاركينگ‌ها‌ي سطح شهر نقش مهمي دركاهش ترافيك دارد
اصفهان- خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي: شهردار اصفهان با اشاره به اين كه پاركينگ‌هاي متعددي در هسته مركزي شهر و مراكز پرتردد به منظور حذف پارك حاشيه‌اي احداث شده است، اظهارداشت: از ظرفيت پاركينگ‌ها بطور كامل براي كاهش ترافيك سطح شهر به خوبي استفاده نمي‌شود و اين مهم همكاري و كمك پليس راهور را براي رعايت قانون و فرهنگ سازي نياز دارد.
سيد مرتضي سقاييان نژاد در حاشيه ديدار با اهالي منطقه يك اصفهان، گفت: مناطق يك و سه از لحاظ قدمت از مراكز اصلي تشكيل اصفهان اوليه هستند وبناهاي ميراثي و هيئات مذهبي بسيار ارزشمند‌ي در اين مناطق وجود دارد.
وي افزود:شهرداري براي ايجاد فضاي سبز در منطقه يك به دليل نبود زمين با مشكلاتي روبه رو است اما سعي شده با احداث معابر و خيابان‌هاي جديد دسترسي‌ها در اين منطقه تسهيل شود.
شهردار اصفهان در ادامه به طرح‌هاي عمراني شاخص منطقه يك در سال جاري اشاره و بيان كرد: تاكنون 97 درصد خيابان صاحب روضات آزادسازي شده و بزودي اين خيابان به طول يك كيلومتر و عرض 45 متر در اختيار شهروندان قرار مي‌گيرد.
وي با اشاره به پيشرفت 75 درصد آزادسازي خيابان ارديبهشت اضافه كرد: اين خيابان شمالي- جنوبي با طول كيلومترو و عرض يك 28 متر در سال 93 به بهره‌برداري مي‌رسد.
سقاييان نژاد به احداث پارك سوارهاي صمديه و خرم براي رفع مشكلات ترافيكي در چهار راه تختي و ميدان جمهوري اشاره و تصريح كرد: ساماندهي پاركينگ طالقاني، پياده روسازي ضلع غربي چهارباغ پايين و حريم مسجد چهارسوق از طرح‌هاي در دست اجراي شهرداري منطقه يك است.
وي توسعه پارك‌هاي محلي را در منطقه يك از ديگر طرح‌هاي مهم اين منطقه دانست و گفت: يكصد ويازده ميليارد تومان به صورت نقدي و غير نقدي براي آزادسازي و اجراي پروژه‌هاي منطقه يك اختصاص داده شده همچنين بودجه نقدي سال آينده شهرداري منطقه يك، 75 ميليارد تومان پيش‌بيني شده است.
شهردار اصفهان بابيان اين كه هنوز خط بدنه ادامه خيابان آيت‌الله زاهد از سوي كميسيون ماده 5 به شهرداري ابلاغ نشده است ادامه داد: تعريض خيابان خلجا حدفاصل طالقاني تا شيخ بهايي در سال آينده انجام مي‌شود.
وي در خصوص ساماندهي مغازه‌هاي اوراقچي خيابان لنبان نيز گفت: اين مشاغل از سوي كميسيون بند 20 مشاغل، مزاحم اعلام نشده اما تعداد اين مشاغل نسبت به گذشته در اين محدوده كمتر شده است.
شهردار اصفهان اصفهان با اشاره به اين كه پاركينگ‌هاي متعددي در هسته مركزي شهر و مراكز پرتردد به خصوص در منطقه يك احداث شده است اظهارداشت: به عنوان مثال پاركينگ هفتم محرم از سوي شهرداري اصفهان ساخته شده اما از ظرفيت اين پاركينگ بطور كامل براي كاهش ترافيك سطح شهر به خوبي استفاده نمي‌شود و اين مهم همكاري پليس راهور را براي رعايت قانون و فرهنگ سازي نياز دارد.
وي تاكيد كرد:لازم است با همكاري پليس راهور در زمينه استفاده از پاركينگ‌ها فرهنگ سازي شود و مردم بايد بدانند اين پاركينگ‌ها براي امنيت خودروها و جلوگيري از جريمه‌هاي سنگين احداث شده است لذا بايد فرهنگ استفاده از پاركينگ در بين شهروندان افزايش يابد

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن