تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819215259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار منطقه 15در بازديد از ناحيه يك : وحدت و همدلي در اجرايي نمودن راهبردهاي ابلاغي مورد تاكيد است


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: شهردار منطقه 15در بازديد از ناحيه يك : وحدت و همدلي در اجرايي نمودن راهبردهاي ابلاغي مورد تاكيد است


خبرگزاري آريا-دكتر انجمني شهردار منطقه 15 درادامه بازديدهاي هفتگي از سطح نواحي منطقه ، ضمن حضور در ناحيه يك بر وحدت و همدلي همكاران در اجرايي نمودن راهبردهاي دهگانه مديريت ارشد شهري تاكيد نمود و خواستار دقت و اهتمام ويژه در نهادينه شدن اين راهبردها شد .

به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 15 ، دكتر انجمني در اين جلسه با اشاره به اينكه جهادي بالاتر از خدمت به مردم نيست افزود : در راستاي تحقق رويكرد مديريت ارشد شهري در دوره جديد خدمت مبني بر "جهاد ادامه دارد" ما مي توانيم با خدمتگزاري بهينه به شهروندان و انجام وظايف به اين جهاد جامه عمل بپوشانيم .

بنابراين گزارش ، شهردار منطقه در اين جلسه صميمي كه ساعت 6 صبح روز شنبه مورخ 30 آذر ماه در ناحيه يك منطقه و با حضور معاونين ، مديران ستادي ، دبير دبيران شوراياري و دبيران شوراياري محلات ناحيه يك ، شهردار ناحيه ، روساي ادارات و پرسنل اين ناحيه برگزار شد بر تقويت همدلي ، وفاق ، دوستي ، مودت و احساس تعلق همكاري و سازماني توصيه نمود .

وي افزود : بايد ارتباط تنگاتنگي بين معاونين ، شهرداران نواحي و مديران ادارات برقرار باشد تا مجموعه مديريت شهرداري منطقه به عنوان يك سيستم دقيق ، نظام مند و هوشيار و همانند يك پيكره واحد عمل نمايد و خواهش بنده از اعضاي محترم شوراياري اين است كه در تمام زمينه هاي نگهداشت شهر دقت و نظارت داشته باشند تا بتوانيم به وظايف خود بهتر عمل نماييم .

دكتر انجمني با اشاره به اينكه بافت فرسوده از جمله دغدغه هاي مديريت ارشد شهري است گفت : بايد با همكاري و تعامل با همكاران سازمان نوسازي و تلاش بيشتر در اين زمينه نسبت به مرتفع نمودن مشكلات بافت فرسوده گام برداريم و در واقع حل مشكل بافت فرسوده بدون در نظر گرفتن مشاركت و توسعه اجتماعي امكان پذير نخواهد بود .

شايان ذكر است ، در اين جلسه ضمن بررسي شاخصه هاي اجرايي راهبرد ابلاغي دكتر قاليباف ، موارد اجرا شده توسط روساي ادارات ناحيه يك گزارش گرديد و معاونين حوزه هاي مربوطه توضيحات تكميلي و برنامه هاي آتي را بيان نمودند و مقرر گرديد با تشكيل جلسات مستمر دوستانه كارها با دقت و سرعت بيشتري پي گيري شود .

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن