تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819226097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديرت شهري جنوب شرق تهران:وحدت در اجرايي كردن راهبردهاي ابلاغي مورد تاكيد است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديرت شهري جنوب شرق تهران:وحدت در اجرايي كردن راهبردهاي ابلاغي مورد تاكيد است
مديرت شهري جنوب شرق تهران گفت: وحدت و همدلي در اجرايي كردن راهبردهاي ابلاغي مورد تاكيد است.


به گزارش خبرگزاري فارس از جنوب استان تهران، محمد انجمني پيش از ظهر امروز در ادامه بازديدهاي هفتگي از سطح نواحي منطقه، بر وحدت و همدلي همكاران در اجرايي كردن راهبردهاي دهگانه مديريت ارشد شهري تاكيد كرد و خواستار دقت و اهتمام ويژه در نهادينه شدن اين راهبردها شد.

مديرت شهري جنوب شرق تهران با اشاره به اينكه جهادي بالاتر از خدمت به مردم نيست افزود: در راستاي تحقق رويكرد مديريت ارشد شهري در دوره جديد خدمت مبني بر «جهاد ادامه دارد» ما مي‌توانيم با خدمتگزاري بهينه به شهروندان و انجام وظايف به اين جهاد جامه عمل بپوشانيم.

وي افزود: بايد ارتباط تنگاتنگي بين معاونان، شهرداران نواحي و مديران ادارات برقرار باشد تا مجموعه مديريت شهرداري منطقه به عنوان يك سيستم دقيق، نظام‌مند و هوشيار و همانند يك پيكره واحد عمل كند و خواهش بنده از اعضاي محترم شوراياري اين است كه در تمام زمينه‌هاي نگهداشت شهر دقت و نظارت داشته باشند تا بتوانيم به وظايف خود بهتر عمل كنيم.

انجمني با اشاره به اينكه بافت فرسوده از جمله دغدغه‌هاي مديريت ارشد شهري است گفت: بايد با همكاري و تعامل با همكاران سازمان نوسازي و تلاش بيشتر در اين زمينه نسبت به مرتفع كردن مشكلات بافت فرسوده گام برداريم و در واقع حل مشكل بافت فرسوده بدون در نظر گرفتن مشاركت و توسعه اجتماعي امكان‌پذير نخواهد بود.

گفتني است، در اين جلسه ضمن بررسي شاخصه‌هاي اجرايي راهبرد ابلاغي قاليباف، موارد اجرا شده توسط روساي ادارات ناحيه يك گزارش شد و معاونان حوزه‌هاي مربوطه توضيحات تكميلي و برنامه‌هاي آتي را بيان كردند و مقرر شد با تشكيل جلسات مستمر دوستانه كارها با دقت و سرعت بيشتري پيگيري شود.

اين گزارش حاكي است، شهردار منطقه در اين جلسه صميمي با حضور معاونان، مديران ستادي، دبير دبيران شوراياري و دبيران شوراياري محلات ناحيه يك، شهردار ناحيه، روساي ادارات و پرسنل اين ناحيه برگزار شد بر تقويت همدلي، وفاق، دوستي، مودت و احساس تعلق همكاري و سازماني توصيه كرد.

انتهاي پيام/2462/س30

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن