تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819042410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علماي مسلمان و مسيحي بر وحدت مسلمانان و مسيحيان سوريه در مقابله با توطئه تاكيد كردند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: علماي مسلمان و مسيحي بر وحدت مسلمانان و مسيحيان سوريه در مقابله با توطئه تاكيد كردند
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1392/10/04
00:13:53.24
علماي مسلمان و مسيحي در ديداري به مناسبت آغاز سال نو مسيحي بر وحدت مسلمانان و مسيحيان سوريه و مقابله با توطئه عليه سوريه تاكيد كردند.
به گزارش شبكه تلويزيوني الاخباريه سوريه، محمد عبدالستار السيد وزير اوقاف سوريه و هيأتي از علماي مسلمان با حضور در كليساي مريمي در دمشق و ديدار با اسقف يوحنا اليازجي عيد ميلاد مسيح (ع) را به آنها تبريك گفتند و بر حمايت از مسيحيان تاكيد كردند.
وزير اوقاف در اين ديدار تاكيد كرد سوريه از طريق وحدت مردم خود اعم از مسلمان و مسيحي و پايداري آنها در مقابله با توطئه اي كه عليه آنها شكل گرفته است، پيروز خواهند شد. وي تاكيد كرد حملات تروريستي، وهابي و تكفيري كه مقدسات اسلامي و مسيحي و علماي ديني را هدف قرار گرفته است كه آخرين آنها ربودن دو كشيش و راهبه هاي يكي از كليساهاي معلولا است، نشان دهنده افكار جنايتكارانه تندروها و افراطي هاست.
وزير اوقاف سوريه گفت: اين ديدار را در اين روزهاي مبارك انجام داديم تا از خداوند بخواهيم از سوريه محافظت كند و اسرا بخصوص راهبه ها و كشيش هاي ربوده شده را آزاد كند.
وي ادامه داد: ما در كشوري زندگي مي كنيم كه سرزمين مسيحيت و اسلام است. مسلمانان و مسيحيان در كنار يكديگر زندگي مي كنند و به افكار تروريستي و تكفيري اجازه نمي دهيم تاثيري بر ما داشته باشد.
اسقف يازجي نيز در اين ديدار تاكيد كرد خداوند سوريه را مهد اديان آسماني و تمدن ها قرار داده و بين مردم آن مهر و محبت برقرار كرده است. وي افزود همه تلاش ها براي تفرقه بين اين مردم با شكست روبرو شده است و مردم در مقابله با توطئه اي كه هدف آن از بين بردن وحدت و انسجام آنهاست، با يكديگر متحد هستند.
اسقف يازجي گفت: همزيستي چيزي نيست كه ما درباره آن سخن بگوييم بلكه ما آن را تجربه مي كنيم.
علماي اسلامي نيز كه در اين ديدار وزير اوقاف را همراهي مي كردند تاكيد كردند مسيحيان و مسلمانان سوريه همچنان در اين سرزمين باقي خواهند ماند و با توطئه اي جهاني كه وطن آنها را هدف قرار داده است مقابله مي كنند.
00:18:04.18

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن