تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به صداى قارى‏اى كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت مى‏كند گوش دهد، براى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798398860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هر آنچه باید درباره مراقبت های دوران بارداری بدانید


واضح آرشیو وب فارسی::

 

بارداری حساس‌ترین دوران‌ زندگی هر خانمی به‌حساب می‌آید و به همین دلیل نیز باید در این زمان از دکتر زنان آنلاین مشورت گرفت. با انجام این کار می‌توان پس از کسب راهکارهای مناسب، دوران بارداری را با کم‌ترین چالش و مشکل احتمالی پشت سر گذاشت.

در این زمان باید از متخصصی حرفه‌ای کمک بگیرید. فردی که با تجربه بالای خود بتواند بهترین راهکارهای مراقبتی را ارائه دهد. برای این منظور می‌توانید به سامانه دکترتو مراجعه کنید. در این سایت لیستی از بهترین متخصصین که خدمات خود را به‌صورت آنلاین نیز ارائه می‌دهند وجود دارد. در ادامه با راهکارهای مراقبتی و دریافت مشاوره به ‌طور کامل آشنا می‌شویم.

مراقبت های دوران بارداری 

زمانی که از دکتر زنان آنلاین مشورت بگیرید شما را در خصوص بایدها و نبایدهای بارداری راهنمایی می‌کند. توجه به این موارد مشکلات احتمالی دوران حاملگی را به حداقل می‌رساند. در ادامه به بررسی رایج‌ترین این موارد می‌پردازیم.

تغذیه دوران بارداری 

جنین برای رشد طبیعی خود به مواد مغذی بسیاری نیاز دارد پس در این زمان بیش از هر دوران دیگری مادر باید به تغذیه خود اهمیت دهد. البته منظور از این حرف پرخوری نیست، بلکه مادر باید یک رژیم اصولی سرشار از انواع ویتامین‌ها، پروتئین و سایر مواد معدنی داشته باشد. 

خدمات مشاوره دکتر زنان دراین‌خصوص نیز مادر را به‌طور کامل راهنمایی می‌کند. اینکه بدانید در کدام ماه مصرف چه مواد غذایی بهتر است باعث رشد و سلامت بهتر جنین خواهد شد. همچنین می‌توان برای این منظور از دکتر تغذیه آنلاین نیز کمک گرفت. 

ورزش در دوران بارداری 

یکی از باورهای رایج در بین بیشتر افراد ممنوع بودن ورزش و فعالیت برای خانم‌های باردار است. دراین‌خصوص باید گفت مادرانی که مشکل خاصی ندارند می‌توانند پس از کسب مشاوره از دکتر زنان آنلاین ورزش‌های مخصوص بارداری را انجام دهند. 

در واقع تنها شرایط خاص یک مادر، ورزش را برای او ممنوع خواهد کرد. در شرایط طبیعی متخصص زنان معمولا دوری از کم‌تحرکی را به مادر توصیه می‌کند و از او می‌خواهد ورزش‌های مخصوصی انجام دهد. 



کار کردن در دوران بارداری 

امروز بسیاری از خانم‌ها در کنار خانه‌داری به فعالیت خارج از خانه نیز مشغول هستند و در دوران بارداری احتمالا نگران سلامت جنین خود شوند. اما در چه مواردی کار برای خانم‌های باردار ضرری ندارد؟ 

حفظ سلامت جنین به محیطی که در آن کار می‌کنید بستگی دارد. در واقع افرادی که باید با مواد شیمایی، سرب، جیوه، تشعشعات یا مس سروکار داشته باشند بهتر است در طول دوران بارداری از کار کردن خودداری کنند. 

دراین‌خصوص می‌توانید از دکتر زنان آنلاین نیز مشورت بگیرید تا با بررسی آزمایش‌ها و سونوگرافی‌ها موقعیت جنین را مشخص کند و تشخیص دهد که آیا کار کردن در محیط‌های بی‌خطر و پشت میز برای جنین بی‌ضرر است یا خیر. 

رنگ کردن مو در دوران بارداری

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که افراد پس از تماس با پزشک زنان آنلاین می‌پرسند امکان رنگ کردن موها است. در واقع بسیاری از خانم‌های باردار با وجود علاقه‌ای که به انجام این کار دارند از رنگ‌ کردن موهای خود و آسیب ‌رسیدن به جنین می‌ترسند. 

برای اطمینان از انجام این کار می‌توانید با دکتر زنان آنلاین صحبت کنید؛ اما به‌طورکلی باید گفت رنگ کردن مو خطر خاصی برای جنین و مادر ندارد و افراد می‌توانند بدون نگرانی موی خود را رنگ کنند. 

البته دراین‌رابطه باید گفت ۳ ماهه اول و ۲ هفته آخر بارداری به‌ دلیل اینکه اندام‌های ضروری در حال تشکیل هستند بهتر است موهای خود را رنگ نکنید تا اختلالی در این فرآیند به‌وجود نیاید. 

مصرف دارو در دوران بارداری 

یکی از مهم‌ترین مواردی که افراد می‌توانند دررابطه‌با آن با دکتر زنان آنلاین صحبت کنند کسب مشاوره در خصوص مصرف داروهای خاص است. به‌طورکلی باید گفت بسیاری از داروها می‌توانند از جفت عبور کنند و به همین دلیل نیز آسیب آن‌ها روی جنین بسیار مخرب خواهد بود.

با توجه به اینکه داروها می‌توانند آثار نامطلوبی روی جنین بگذارند و مصرف خودسرانه آن‌ها بسیار آسیب‌رسان است نباید در دوران بارداری و به‌خصوص در ۳ ماه اول بدون مشورت با پزشک هیچ‌گونه دارویی مصرف کنید. 

علاوه‌ بر دارو مصرف دخانیات یا قرارگیری در معرض دود سیگار و همچنین مصرف الکل نیز روی سلامت جنین آثار نامطلوبی دارد. پس برای تولد فرزندی سالم بهتر است از این موارد دوری کنید. 

نحوه دریافت مشاوره آنلاین دکتر زنان و زایمان

چگونه می‌توان ویزیت آنلاین دکتر زنان را دریافت کرد؟ برای انجام این کار می‌توانید سامانه‌های مختلف مانند دکترتو را بررسی و پس از مشاهده لیست بهترین متخصصان زنان و زایمان نوبت خود را رزرو کنید. 

دریافت مشاوره آنلاین دکتر زنان و زایمان ازطریق سامانه دکترتو به‌راحتی امکان‌پذیر است. همچنین در این سایت شما می‌توانید از طریق ۲ روش کاربردی با متخصصین ارتباط برقرار کنید. در ادامه به بررسی این 2 راهکار می‌پردازیم. 

مشاوره تلفنی دکتر زنان و زایمان 

یکی از رایج‌ترین روش‌ها برای کسب مشاوره از دکتر زنان آنلاین برقراری تماس تلفنی با این پزشک است. افرادی که دسترسی آسانی به متخصص زنان ندارند می‌توانند با استفاده از این روش به‌راحتی با دکتری حاذق و باتجربه صحبت کنند.

برقراری تماس با متخصص زنان به شما این امکان را می‌دهد تا در خصوص علائم و شرایط خود با متخصص به گفت‌وگو بپردازید. متخصص نیز می‌تواند بهترین روش‌های مراقبتی را به شما ارائه دهد تا این دوران حساس را با اطمینان خاطر سپری کنید. 

مشاوره متنی دکتر زنان 

دیگر راهکاری که برای کسب مشاوره از دکتر زنان به‌صورت آنلاین وجود دارد کسب مشاوره متنی است. اگر برقراری تماس برای شما امکان‌پذیر نیست به‌راحتی می‌توانید با پزشک مورد نظر خود به‌صورت متنی چت کنید. 

در این روش می‌توانید جواب آزمایش و سونوگرافی‌های انجام‌شده را برای پزشک بفرستید تا پس از بررسی کامل شرایط جسمی و وضعیت جنین راهکارهای مراقبتی مناسبی به شما ارائه دهد. 

جمع‌بندی

حساس‌بودن دوران بارداری و احتمال در دسترس نبودن متخصص، برقراری ارتباط با دکتر زنان آنلاین را در بین مادرانی که منتظر تولد فرزند خود هستند بسیار محبوب‌ کرده است. اما در چه مواردی می‌توان از این متخصصین کمک گرفت؟ 

شما می‌توانید در‌رابطه‌با کارکردن، ورزش، رنگ کردن مو، تغذیه و مصرف دارو با متخصصین آنلاین صحبت کنید. سامانه دکترتو بستری مطمئن برای برقراری ارتباط با بهترین دکترهای زنان را فراهم کرده است. 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 706]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن