تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798454088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درمان فیستول در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون دوران نقاهت


واضح آرشیو وب فارسی::

فیستول بیماری دردناکی است که بر اثر آن دو عضو کاملاً بی‌ربط از بدن توسط یک مجرای غیرطبیعی به یکدیگر وصل می‌شوند. فیستول مقعدی در بیشتر مواقع ناشی از آبسه مقعدی یا عفونتی درمان نشده است. در واقع زمانی که غدد درون راست‌روده مسدود می‌شوند چرک و عفونت در ناحیه جمع شده و در صورت عدم درمان به‌مرور این مجراهای غیرطبیعی یعنی فیستول به وجود می‌آیند.

درمان فیستول در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون دوران نقاهت برای بیماران بسیار اهمیت دارد؛ زیرا این بیماری دردناک است و با علائم خود می‌تواند مشکلات بسیاری را برای فرد ایجاد کند.

علائم بیماری فیستول

  • خروج ترشحات بد بو از ناحیه فیستول
  • مشاهده آبسه‌های مکرر و دائمی در اطراف ناحیه مقعد
  • التهاب پوست اطراف مقعد به دلیل عفونت و تخریب بافت‌های اطراف ناحیه مقعد
  • وجود درد با ریتم ثابت یا ضربان‌دار
  • احساس سوزش در هنگام حرکت، نشستن، اجابت مزاج و...
  • بی‌اختیاری کنترل مدفوع و گاز روده
  • مشاهده سوراخ فیستول در اطراف ناحیه مقعد
  • تب در صورت گسترش عفونت در بدن

همان‌طور که مشاهده می‌کنید این علائم به حدی دردناک‌اند که بیمار برای درمان فیستول در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون دوران نقاهت، هرچه سریع‌تر اقدام می‌کند. برای درمان فیستول هیچ روش خانگی و یا درمان دارویی وجود ندارد و تنها روش درمان بیماری فیستول، جراحی فیستول و یا لیزر فیستول است. به دلیل اینکه جراحی فیستول برای افراد کمی سخت است و دوران نقاهت دارد بیماران کمتر این روش را برای درمان انتخاب می‌کنند. درمان فوری فیستول با لیزر امروزه روشی است که جایگزین جراحی فیستول شده است؛ زیرا با استفاده از این روش بیمار در سریع‌ترین زمان ممکن درمان می‌شود و دوران نقاهت روش‌هایی همچون جراحی لیزر مقعدی را تجربه نمی‌کند. روش لیزر فیستول می‌تواند این بیماری را به شکل کامل درمان کند و احتمال بازگشت آن را تقریباً به صفر برساند.


درمان فوری فیستول با لیزر

درمان فوری فیستول با لیزر چگونه انجام می‌شود؟

یکی از روش‌های بسیار محبوب برای درمان عارضه فیستول، درمان فوری فیستول با لیزر است. این روش در کلینیک‌های مختلف و توسط پزشکان متفاوتی انجام می‌شود؛ اما بسیار مهم است که به نکات مهمی در هنگام انتخاب پزشک و کلینیک برای درمان این بیماری توجه شود. پزشکان بسیاری ممکن است درمان فیستول را انجام دهند؛ اما عدم تخصص و تجربه کافی، و دسترسی به دستگاه‌های لیزر مجهز می‌تواند باعث شود بیماری به شکل کامل درمان نشود و حتی پس از مدتی بازگردد. به همین دلیل درمان فوری فیستول با لیزر باید توسط یک متخصص مجرب با دستگاه‌های به‌روز انجام شود تا بیمار به مشکلات پس از جراحی مبتلا نگردد.

بسیار مهم است که بیماران به این نکته توجه داشته باشند که صرفاً درمان فیستول با لیزر CO2 نمی‌تواند دلیل برتری این روش برای درمان این بیماری باشد و فیستول مقعدی باید حتماً توسط دستگاه‌های لیزر مجهزی همچون لیزر دایود انجام شود تا عوارضی همچون ترشحات و عفونت پس از چند ماه از درمان بیماری، باز نگردند. 

یکی از پزشکانی که درمان فوری فیستول با لیزر را انجام می‌دهد دکتر بابک ثابت است که بیماری فیستول را با استفاده از لیزر پرتوان دایود درمان می‌کند. در این روش که توسط دکتر ثابت انجام می‌شود بیمار تحت بیهوشی کوتاه مدت قرار می‌گیرد و در مدت زمان ۴۵ دقیقه بیماری فیستول او درمان می‌شود. این روش در کلینیک مجهز و بدون نیاز به بستری شبانه انجام می‌شود و درمان قطعی بیماری فیستول مقعدی می‌باشد.

درمان فوری فیستول با لیزر امکان‌پذیر است تنها درصورتی‌که توسط یک پزشک باتجربه و متخصص و با بهترین دستگاه‌های لیزر انجام شود.

کلینیک دکتر بابک ثابت مرکز درمان بیماری‌های نشیمنگاهی

همان‌طور که اشاره شد اهمیت انتخاب پزشک و مرکز درمانی برای درمان بیماری‌های نظیر فیستول بسیار اهمیت دارد. کلینیک دکتر بابک ثابت از جمله مراکزی است که برای درمان انواع بیماری‌های نشیمنگاهی مانند فیستول، کیست مویی، آبسه مقعدی، هموروئید، فیشر، زگیل تناسلی و... به بیماران خدمات خاص خود را ارائه می‌کند.

در کلینیک دکتر بابک ثابت درمان تمام بیماری‌های نشیمنگاهی با استفاده از لیزر پرتوان دایود انجام می‌شود و به همین دلیل بیماری به شکل ۱۰۰ تضمینی درمان شده و احتمال بازگشت آن به صفر می‌رسد.


کلینیک دکتر ثابت

کلینیک دکتر بابک ثابت به دلیل ویژگی‌های زیر می‌تواند بهترین انتخاب درمان بیماری‌های نشیمنگاهی باشد:

  • دکتر بابک ثابت جراح عمومی و استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بخش جراحی است و سال‌ها بر روی درمان بیماری‌های نشیمنگاهی تمرکز داشته‌اند.
  • در کلینیک دکتر بابک ثابت درمان‌ها با استفاده از دستگاه‌های لیزر فوق پیشرفته انجام می‌شود تا بیماری به شکل کامل درمان شود.
  • به دلیل وجود تجهیزات فوق پیشرفته امکان بیهوشی موقت یا خواب کوتاه‌مدت برای بیمار وجود دارد و به همین دلیل بیمار هیچ دردی را در طی لیزر بیماری‌های نشیمنگاهی تجربه نمی‌کند.
  • بیمار نیازی به بستری شبانه ندارد و می‌تواند پس از جراحی لیزر سریعاً ترخیص شود.
  • بیمارانی که از شهرستان برای درمان به کلینیک دکتر بابک ثابت مراجعه می‌کنند می‌توانند به‌راحتی پس از عمل لیزر در صورت عدم رانندگی به شهر خود بازگردد.

ویژگی‌های ذکر شده در مورد کلینیک دکتر بابک ثابت به بیماران کمک می‌کند تا بتوانند در مورد انتخاب پزشک خود بهتر عمل کنند. انتخاب یک پزشک متخصص و مجهز به بهترین لیزر بیماری‌های نشیمنگاهی می‌تواند این بیماری‌ها را برای همیشه درمان کند تا فرد مجبور نشود دوباره وارد فرایند درمان گردد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 750]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن