تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798058699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پوستر دیواری پتینه ارزان


واضح آرشیو وب فارسی::

دکوراسیون داخلی نقش مهمی در فضا داشته و استفاده از المان های زیبایی در جهت زیبا سازی آن به کار می رود. دیوارپوش ها نقش اساسی در یک فضا دارند و انواع دیوارپوش با ویژگی های مختلف طراحی و ساخته شدند که یکی از محبوب ترین آن ها پوستر دیواری است. پوستر دیواری ها دیوارپوش های جذاب و زیبایی هستند که برای انواع مکان ها استفاده می شود. فرق نمی کند که ساختمان شما مسکونی باشد یا تجاری و غیره ، زیرا شما می توانید انواع طرح های پوستر دیواری را برای محیط با کاربری مختلف تهیه نمایید و از آن بهترین استفاده را داشته باشید.

پوستر دیواری پتینه یکی از انواع پر طرفدار ترین پوستر دیواری ها است.  پوستر دیواری ها شباهت زیادی به کاغذ دیواری دارند اما از چه جهاتی نیز دارای تفاوت می باشند ، تصاویر کاغذ دیواری به صورت تصاویر تکراری است که در طول رول کاغذ دیواری تکرار شده است اما در پوستر دیواری، یک تصویر واحد و کاملی را نشان می‌ دهد که این تصویر ممکن است یک چهره ،یک گل یا بخشی از طبیعت و غیره باشد. معمولا از کاغذ دیواری برای تمامی دیوار ها استفاده می شود اما از پوستر دیواری تنها برای یک دیوار استفاده می شود. در زمان خرید پوستر دیواری باید دقت داشته باشید که این دیوارپوش را باید متناسب با دیوار مورد نظر را تهیه کنید زیرا پوستر دیواری ها باید به طور کامل بر روی دیوار قرار گیرند تا تصویرشان کامل شود.

فروشگاه دیوار دکور یکی از مراکز فروش پوستر دیواری می باشد که انواع مختلف پوستر دیواری ها با طرح های جذاب و روز را در نظر گرفته است. فروش پوستر دیواری پتینه مقاوم و بادوام توسط این مجموعه انجام می گیرد.


پوستر دیواری پتینه

انواع پوستر دیواری پتینه

پس از توسعۀ صنعت دکوراسیون داخلی ، تولید پوستر دیواری پتینه رواج پیدا کرد. پوستر دیواری پتینه یکی از انواع پوستر دیواری های پر طرفداری است که با الهام از کاغذ دیواری پتینه طراحی می شود. پتینه به معنای قدیمی نمودن تصاویر ساده است که این کار با تکنیک های ویژه ای صورت می گیرد. در ابتدا طرح پتیه با استفاده از گچ کاری بر روی دیوار ها طراحی و اجرا می شد اما امروزه انواع کاغذ دیواری و پوستر دیواری پتینه طراحی شده اند که این زیبایی را بدون دردسر و در زمان کوتاهی برای شما ایجاد می کنند. به طور کلی پوستر دیواری ها با طرح های مختلفی به تولید  می رسند که می تواند طرحی از یک چهره، طرح های کودکانه، بخشی از طبیعت و.... باشد.

پوستر دیواری پتینه دارای طرح های متنوعی است. برخی از طرح ها مانند ابر و بادی و طرح چوب شناخته شده تر هستند اما پوستر دیواری پتینه شامل طرح های گوناگون می باشد. برخی از طرح های پوستر دیواری پتینه عبارتند از :

  • پوستر دیواری پتینه ساده و سنتی
  • پوستر دیواری پتینه کلاسیک و مدرن
  • پوستر دیواری پتینه ایتالیایی
  • پوستر دیواری پتینه طلایی-نقره ای
  • پوستر دیواری پتینه گرانیت
  • پوستر دیواری پتینه ابر و باد
  • پوستر دیواری پتینه برجسته و یا مسطح
  • پوستر دیواری پتینه چوب های طبیعی

تفاوت کاغذ دیواری و پوستر دیواری پتینه

همان طور که می دانیم کاغذ دیواری با پوستر دیواری دارای تفاوت هایی می باشد که از نظر طرح و اجرا و.... می باشد. اما علاوه بر این تفاوت ها در پوستر دیواری پتینه با کاغذ دیواری پتینه تفاوت های دیگری هم وجود دارد. در کاغذ دیورای پتینه ، کهنه انگاری در کل سطح در نظر گرفته شده است ولی در پوستر دیواری پتینه بخشی از تصویر و یا زمینه به صورت پتینه می باشد. در طرح های پوستر دیواری پتینه از تصاویر سه بعدی استفاده نمی شود اما از برخی متریال بافت دار به صورت ادغام به کار می رود. در پوستر دیواری پتینه طرح های مدرن بیشتر مورد توجه است اما در کاغذ دیواری پتینه ، طرح های سنتی و کلاسیک مورد توجه قرار می گیرد. شما می توانید از پوستر دیواری پتینه در کنار کاغذ دیواری پتینه نیز بهره ببرید و با خلاقیت ،دکوراسیونی زیبا را اجرا نمایید.

برای مشاهده ی انواع پوستر دیواری پتینه جذاب و خاص کافیست به سایت دیوار دکور مراجعه کنید و خریدی آسان و مطمئن را تجربه نمایید.


پوستر دیواری

جنس پوستر دیواری پتینه

به طور کلی پوستر دیواری با کاغذ دیواری دارای جنس های مختلفی می باشند و از مواد اولیه ی مختلف تشکیل شده اند و هر تولید کننده ای سطح کیفی مختلفی را برای محصولاتش در نظر می گیرد. جنس پوستر دیواری پتینه بر قیمت آن موثر بوده و در دوام و مقاوت آن نیز بسیار تاثیر گذار می باشد. معمولا کاغذ دیواری پتینه دارای قیمت بالاتری نسبت به پوستر دیواری پتینه می باشد. به طور کلی پوستر دیواری دارای قیمت بسیار مناسب تری نسبت به سایر دیوارپوش ها است. پوستر دیواری پتینه دارای دوام بالایی بوده و مقرون به صرفه است به همین دلیل طراحان داخلی همواره این دیوار پوش را مورد توجه قرار می دهند.

خرید پوستر دیواری پتینه

برای خرید پوستر دیواری پتینه می توانید به صورت آنلاین اقدام نموده و خریدتان را انجام دهید. فروشگاه دیوار دکور فروش پوستر دیواری پتینه را در انواع طرح ها در نظر گرفته است و با مراجعه به سایت دیوار دکور می توانید انواع پوستر دیواری ها را مشاهده نموده و خرید پوستر دیواری پتینه را از این سایت معتبر انجام دهید. فروشگاه دیوار دکور بهترین فروشگاه برای خرید پوستر دیواری پتینه می باشد زیرا محصولاتی با کیفیت و ارزان قیمت را ارائه می کند. فروش پوستر دیواری پتینه به صورت مستقیم انجام می گیرد و این مجموعه بهترین خدمات دهی را به شما ارائه خواهد داد.

نصب پوستر دیواری پتینه

از موارد مهم در اجرای پوستر دیواری ، مراحل نصب آن است. نصب دیوار پوش ها تنها در صورتی که به خوبی انجام شود می تواند جلوه ی خوبی داشته باشد بنابراین نصب پوستر دیواری پتینه را حتما به فرد ماهر بسپارید. شما می توانید از شرکت ها درخواست نصب پوستر دیواری نمایید معمولا مراکز فروش پوستر دیواری پتینه ، پرسنلی حرفه ای دارند که می توانند این کار را به خوبی انجام دهد. پوستر دیواری پتینه معمولا برای هر اتاق بر روی دیوار بزرگ تر که درب و پنجره نداشته باشد انجام می گیرد. البته برای مکان های مختلف از قبیل پشت تلویزیون و... می توان از پوستر دیواری پتینه استفاده کرد. در زمان خرید پوستر دیواری پتینه باید ابعاد دیوار مورد نظرتان را بدانید تا بتوانید به اندازه ی آن سفارش پوستر دیواری پتینه را بدهید.


وستر دیواری پتینه

فروش پوستر دیواری پتینه با کیفیت

کیفیت یکی از مهم ترین موارد در خرید پوستر دیواری پتینه می باشد و بسیار حائز اهمیت است. در واقع دیوار پوش ها در زمان طولانی استفاده می شوند و در صورتی که دارای کیفیت پایینی باشند به سرعت آسیب خواهند دید به همین دلیل همواره دیوار پوش های با کیفیت را تهیه کنید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید. کیفیت پوستر دیواری پتینه با توجه به مواد اولیه و روش ساخت پوستر دیواری مشخص می شود. فروشگاه دیوار دکور انواع پوستر دیواری پتینه مرغوب را به شما ارائه خواهد داد بنابراین از نظر کیفیت محصولات دیوار دکور آسوده خاطر باشید. همچنین فروش پوستر دیواری پتینه با نازل ترین قیمت انجام می گیرد. برای خرید پوستر دیواری به سایت دیوار دکور مراجعه کرده و به صورت اینترنتی و بدون نیاز به صرف زمان خریدتان را انجام دهید.

 https://divardecor.com/






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن