تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798085110




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با جراحی لیفت صورت 10 سال جوان تر شوید.


واضح آرشیو وب فارسی::

حتما بار‌ها و بار‌ها تبلیغاتی را دیده اید که به شما وعده یک پوست شگفت انگیز می دهند. برخی از آن ها تلاش دارند تا محصولی را در این راستا به شما معرفی کنند و برخی دیگر راهکار هایی مدرن را پیش رویتان قرار می دهند که ناشناخته به نظر می رسند. آیا می دانید این روز ها  متداول ترین راهکار برای دستیابی به پوستی بدون چروک در جهان نوین چیست؟ حتما عبارت لیفت صورت را شنیده اید. اما آیا این را هم شنیده اید که فرآیند مذکور، روش های متفاوتی دارد که هر یک ویژگی ها و تناسباتی خاص برای افراد مختلف را ارائه می دهند؟ لیفیتنگ صورت، بیش از همه برای افرادی با سن بالا که دچار چین و چروک صورت شده اند محبوبیت دارد. آیا شما هم تلاش دارید تا به شیوه ای چروک ها را محو کنید و جوانی و زیبایی را بازیابید؟ در ادامه این مقاله، به این پرسش پاسخ خواهیم داد که لیفت صورت چیست و مهم ترین روش های آن کدامند. 

 



 

لیفتینگ صورت یا Rhytidectomy؛ رهایی از چروک ها

در قسمت تحتانی پوست صورت خود متوجه چروک های تازه شده اید و یا احساس می کنید که چروک های قدیمی عمیق تر شده اند؟ یکی از مهم ترین معیار های زیبایی شناسی چهره، بدون شک زیبایی و سلامت پوست صورت خواهد بود. امروز، پزشکی و داده های علمی این امکان را برای انسان قرن بیست و یکمی فراهم کرده اند تا در سنین بالا هم زیبا و جوان باشد.  لیفت صورت  قابلیت کاستن از میزان چروک ها را داراست. اما تنها این نیست و باید برایتان جالب باشد که بدانید لیفتینگ، می تواند شل شدگی پوست را هم کاهش دهد.  آیا مشتاق پوستی جوان و شاداب هستید؟ طبیعی خواهد بود اگر در اثر سبک زندگی، عوامل محیطی و گذر عمر دچار تغییراتی در صورت خود شوید. برای نمونه چربی زیر پوست که عاملی ارزشمند در زیبایی و سلامت آن خواهد بود، به مرور زمان از دست خواهد رفت. در نتیجه آن شاهد افتادگی پوستی در کنار چشم ها، بینی و لب خواهیم بود. هم چنین مشاهده پوست اضافه در ناحیه غبغب هم دیگر مشکلی است که آشکارا بروز می کند. در این هنگام می توانید با استفاده از لیفت، پوست را کشیده و زیبایی آن را به دست آورید. 

 

 

 

چرا لیفت صورت را پیشنهاد می کنیم؟ 

  • سبکی ایمن با عوارض جانبی بسیار کم و یا حتی بدون هیچ عوارض جانبی 
  • روشی مناسب و موثر برای از بین بردن غبغب 
  • بهبود طراوت پوست 
  • سفت شدن نواحی مختلف پوست 
  • بدون نیاز به تمدید لیفتینگ، به درمانی دائمی دسترسی خواهید داشت
  • هزینه ی منطقی در برابر نتیجه ای ایده آل و البته در برابر سایر روش ها
  • توانایی از بین بردن چین و چروک های سطحی پوست شما 

 

چه کسانی می توانند از این روش درمانی استفاده کنند؟ 

اگر دچار افتادگی پوست در ناحیه گردن هستید و یا مشکلاتی چون پوست اضافی در ناحیه فک دارید، لیفت صورت شیوه ای ایده آل برای رفع آن ها خواهد بود. هم چنین چروک های سطحی یا عمیق در گوشه لب ها و اطراف بینی که بسیار رایج هستند و یا چروک هایی در سایر قسمت های صورت را به راحتی با این روش از بین ببرید. دیگر مشکلی که بسیاری از افراد را وادار به استفاده از روش هاش مشابه نموده است، افتادگی پوست در ناحیه گونه است. می توانید با خیالی آسوده برای رفع این مشکل هم از لیفتینگ صورت استفاده کنید.  لیفت صورت با جراحی را میتوان همزمان با سایر جراحی ها مانند لیفت ابرو انجام داد.

 

کدام روش لیفتینگ بهترین انتخاب است؟ 

به سادگی نمی توان به این پرسش پاسخی داد؛ چرا که تنوعی بسیار گسترده از خدمات جوانسازی پوست وجود دارند و در حال به روز شدن هستند. اما آن چه بهترین ایده به نظر می آید، عدم استفاده از  جراحی های سنگین است. عمل جراحی در راستای جوانسازی و از بین بردن شل شدگی پوست می تواند کمی دردسر ساز باشد. در نتیجه این پزشک خواهد بود که با توجه به عمق مشکلات پوستی، شرایط سنی افراد، شرایط فیزیکی و میزان آسیب های موجود بهترین شیوه را انتخاب خواهد نمود. بهترین انتخاب شما، موثر ترین و البته کم دردسر ترین روش خواهد بود. نکته ارزشمند در رابطه با روش های بدون جراحی، عدم نیاز به بیهوشی است. در هنگام استفاده از روش های بدون بیهوشی، پزشکان از بی حسی موضعی استفاده خواهند نمود که اثر آن پس از چندی از بین خواهد رفت. 

 

 

لیفت صورت با نخ چیست؟ 

یکی از مشهور ترین اصطلاحاتی که در زمینه لیفتینگ پوست صورت شنیده ایم، استفاده از نخ است. در این روش  برای از بین بردن چروک های پوستی و جوانسازی صورت، از انواع نخ های جاذب استفاده می شود. برای نمونه نخ هایی از جنس پلی لاکتیک اسید و یا در برخی از موارد نخ هایی ساخته شده از اسید گلیکولیک مورد استفاده قرار می گیرند. 

 



 

بهترین انتخاب برای شما کدام است؟ 

پیشنهاد می کنیم تا با مراجعه به بهترین جراح پلاستیک به او اجازه بدهید تا با تشخیص نوع پوست و میزان آسیب بهترین شیوه را به شما ارائه دهد. فراموش نکنید که بدون آگاهی از موارد پزشکی از جمله حساسیت ها، انواع آلرژی، مصرف دارو و...نمی توان روش مناسب و بدون عوارض را انتخاب نمود. هم چنین راهکار های درمانی که پیشتر توسط شما مورد استفاده قرار گرفته اند نیز اهمیت خواهند داشت. 

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و اطلاعات لازم را کسب کرده باشید. شما میتوانید سوالات و تجربیات خود را در وب سایت دکتر فتحی به آدرس   www.dr-fathi.com     مطرح کنید.

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 915]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن