تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798036279




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قطعات لیفتراک با کیفیت و اصلی را از فروشگاه پیشرو تراک بخواهید


واضح آرشیو وب فارسی::

همانطور که شما عزیزان می دانید، صنعت لیفتراک و کلاً اقتصاد ایران دچار مشکلاتی شده است که از جمله آن عدم امکان واردات ماشین‌آلات مورد نیاز صنعت از جمله لیفتراک و قطعات لیفتراک از کشورهای صاحب صنعت می باشد. این امر باعث فراهم شدن زمینه نیاز به قطعات لیفتراک عمدتاً چینی و حتی نیاز به لیفتراک های کارکرده و همچنین لوازم یدکی لیفتراک با کیفیت پایین تر شده است که موجب تغییر ذائقه مصرف کنندگان به استفاده از قطعات لیفتراک با کیفیت پایین تر و البته قیمت مناسب تر گردیده است. فروشگاه پیشرو تراک یکی از واردکنندگان با سابقه کشور در زمینه قطعات لیفتراک با کیفیت می‌باشد که سال‌ها در کنار فعالیت اصلی خود نسبت به واردات لیفتراک با برندهای مختلف از کشورهای دیگر نیز فعالیت داشته‌ است.

فروشگاه پیشرو تراک یکی از چندین شرکت وارد کننده ماشین‌آلات راهسازی ، معدنی و صنعتی می باشد که پا به عرصه اقتصاد ایران گذاشته است که این فروشگاه قطعات مورد نیاز لیفتراک از برندهایی همچون:

  • قطعات لیفتراک کوماتسو
  • قطعات لیفتراک تویوتا
  • قطعات لیفتراک کلارک سپاهان
  • قطعات لیفتراک سهند
  • قطعات لیفتراک کاترپیلار
  • قطعات لیفتراک آریا
  • قطعات لیفتراک سپاهان
  • و ...

را تامین نموده و شما می توانید تنها با یک تماس با شماره 55410717-021 نسبت به تهیه قطعات لیفتراک مورد نیاز خود از این شرکت اقدام نمایید.

آقای حسین مقدم به عنوان مدیر اصلی فروشگاه پیشرو تراک از همان بدو راه اندازی فروشگاه، در شرکت های مختلفی در زمینه فروش لیفتراک و تجهیزات انبارداری و انواع لوازم یدکی لیفتراک به کسب تجربه پرداخته‌ و اکنون با شناخت کاملی که از نقاط قوت و ضعف لیفتراک ها و شرکت های ارائه کننده آنها دارد، در صدد پیاده ‌سازی ایده‌ های جدید در فروش و خدمات پس از فروش به منظور خدمت‌ رسانی بهتر به هموطنان عزیز، علی الخصوص صاحبان صنایع مختلف می‌باشد.

لیفتراک، تجهیزات انبارداری و قطعات لیفتراک برندهای کوماتسو، تویوتا، کلارک سپاهان، تی سی ام و ... سبد محصولات این فروشگاه را تشکیل می‌دهند.


قطعات لیفتراک

کاری که فروشگاه پیشرو تراک انجام می دهد

جستجو و خرید قطعات لیفتراک منحصر به فرد لیفتراک شما می تواند دردسر بزرگی برای شما ایجاد نماید. کارشناسان مجرب و متخصصین ما اینجا هستند تا کمک کنند تمام مشکلات شما در خصوص تامین قطعات لیفتراک را خاتمه دهند. ما مجموعه عظیمی از لوازم یدکی لیفتراک با کیفیت را با قیمت های بی نظیر و باورنکردنی در اختیار داریم. لیست موجودی ما همیشه به روز می باشد تا مصرف کنندگان بتوانند هر بخشی را که برای لیفتراک خود نیاز دارند تهیه نمایند. ما کارشناسانی در زمینه تامین قطعات لیفتراک داریم که آموزش دیده هستند. شما می توانید در هنگام تهیه قطعات لیفتراک خود راهنمایی های لازم از آنها کسب نمایید تا خریدی مطمئن را تجربه کنید.

پیشنهاد پیشرو تراک جهت نگهداری از لیفتراک و قطعات لیفتراک

تیم پشتیبانی فروشگاه پیشرو تراک در این مقاله خبری قصد دارد نکاتی را در اختیار کاربران لیفتراک قرار دهد تا کاربران اطلاعاتی را در خصوص چگونگی مراقبت از لیفتراک و قطعات لیفتراک کسب نمایند تا از این طریق طول عمر لیفتراک و لوازم یدکی لیفتراک خود را افزایش دهند.

همانگونه که می دانید، لیفتراک می تواند در انبار شما وظایف عملیاتی مهمی را انجام دهد و همچنین می تواند کار چندین نفر را در انبار انجام دهد و به کارها سرعت بیشتری ببخشد. ممکن است شما از چندین لیفتراک در انبار خود استفاده نمایید. در هر صورت باید نکاتی را برای نگهداری صحیح از لیفتراک و قطعات لیفتراک خود بدانید تا طول عمر بیشتری داشته و عملکرد بهتری نیز داشته باشند و همچنین هزینه های تعمیر و نگهداری پایین تری داشته باشد.

  • لاستیک لیفتراک را با فشار بالا نگه دارید
  • چک کردن روغن لیفتراک
  • بررسی ترمز لیفتراک
  • پاکیزگی لیفتراک و قطعات لیفتراک
  • استفاده از قطعات لیفتراک با کیفیت

آشنایی مختصری با صفحه گرافیتی و آهنی لیفتراک

در اکثر خودرو ها، ماشین آلات راهسازی و دستگاه های صنعتی که در کارخانجات و صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، صفحات کلاچ اصطکاکی به منظور کنترل حرکت دستگاه و جلوگیری از سایش میان قطعات، یکی از اصلی ترین و پر مصرف ترین لوازم می باشد. علی الخصوص دستگاه هایی که تحت فشار زیاد یا حرارت بالا کار می کنند دارای صفحه گرافیتی و آهنی می باشند که در اینجا ما به صفحه گرافیتی و آهنی گیربکس لیفتراک خواهیم پرداخت. صفحه گرافیتی و آهنی لیفتراک با دارا بودن سطح عملکرد پایدار بهترین انتخاب برای استفاده در دمای بالا می باشند. این صفحه گرافیت و آهنی لیفتراک در گرافیت خالص آغشته به رزین به منظور تضمین عدم نفوذپذیری و سایش، پرداخت می شوند. گیربکس لیفتراک دستگاهی می باشد برای انتقال قدرت ، به تعبیری دیگر گیربکس لیفتراک یک واسط میان منبع تولید قدرت و مصرف کننده این قدرت تولیدی می باشد که بین تولید کننده توان قدرتی و مصرف کننده آن انعطاف پذیری خاصی را ایجاد می کند.گیربکس ها در تعریف کلی به دو دسته برقی و مکانیکی تقسیم می شوند. آنچه از الزامات گیربکس لیفتراک می باشد، صفحه گرافیتی لیفتراک، صفحه آهنی لیفتراک و صفحه کلاچ لیفتراک می باشد، که از اصلی ترین لوازم یدکی لیفتراک برای انتقال قدرت به موتور لیفتراک ها می باشند.

 مزایای صفحه گرافیت و آهنی لیفتراک به شرح ذیل می باشند:

  • بالاترین مقاومت در برابر دمای بالا
  • بیشترین مقاومت در برابر خوردگی و سایش
  • طول عمر بالا
  • خلوص محصول
  • نصب ساده

از آن جایی که صفحه گرافیتی و آهنی لیفتراک یکی از پرکاربرد ترین قطعات لیفتراک می باشد، سریع تر از سایر قطعات لیفتراک دچار آسیب و فرسودگی می گردند به همین دلیل باید آن ها به طور مرتب چک نمایید و در صورت نیاز لوازم یدکی لیفتراک فرسوده را در زمان مشخصی تعویض و یا تعمیر نمایید تا از ایجاد مشکل برای دیگر قطعات لیفتراک خود پیشگیری کنید. توصیه می شود که در صورت امکان چند ماه یکبار لوازم یدکی لیفتراک خود را توسط تعمیرکار لیفتراک کنترل نمایید. با انجام این کار به صورت مداوم می توانید بازدهی لیفتراک کوماتسو خود را به طرز چشمگیری بالا ببرید. لوازم یدکی لیفتراک مانند گذشته محدود به یک یا دو محصول نمی شود. به همین دلیل بهتر است به عنوان یک خریدار اطلاعات کافی راجع به قطعات لیفتراک مورد نیاز خود کسب نمایید سپس اقدام به خرید کنید که می توانید از مشاوران ما در این زمینه راهنمایی های لازم را کسب نمایید.


صفحه گرافیتی و آهنی لیفتراک

نحوه سفارش قطعات و لوازم یدکی لیفتراک و دیگر تجهیزات انبارداری

شما عزیزان برای سفارش قطعات لیفتراک مورد نیاز خود می توانید مراحل زیر را طی نمایید تا در کمترین زمان و به راحتی لوازم یدکی لیفتراک خود را از فروشگاه پیشرو تراک تهیه نمایید.

  • قدم اول برای سفارش قطعات لیفتراک این است که یک عکس از قطعه معیوب را به شماره 09122805868 ارسال نمایید( برای تشخیص دقیق لوازم یدکی لیفتراک چند عکس واضح و با کیفیت تهیه نمایید.)
  • دومین قدم برای اینکه کارشناسان ما قطعات لیفتراک را به درستی تشخیص دهند این است که عکس از دستگاه لیفتراک، پلاک دستگاه و همچنین محل نصب قطعه تهیه و ارسال نمایید.
  • ارسال نام و نام خانوادگی، نام شرکت و یا محل کاری که قطعات لیفتراک را نیاز دارد، سمت سفارش دهنده در مجموعه یا شرکت
  • تایید قطعات لیفتراک که کارشناسان ما برای شما تهیه نموده اند و ارسال تصویر واریزی مبلغ قطعات لیفتراک توسط شما
  • در در نهایت قطعات لیفتراک سفارشی شما را در کمتر از 24 ساعت برای آدرس پستی شما ارسال می نماییم.
  • فروشگاه پیشرو تراک این امکان را برای مشتریان خود در نظر گرفته است تا چنانچه کیفیت لوازم یدکی لیفتراک دریافتی مورد قبول شما نبود ظرف 24 ساعت فرصت دارید تا در صورت وارد نکردن صدمه و آسیبی به قطعات لیفتراک ارسالی آنها را مجدد برای ما ارسال نمایید و مبلغ قطعات لیفتراک ارسالی تا 72 ساعت به شما عزیزان بازگردانده خواهد شد.

قطعات لیفتراک از کلیه برندها، در تمامی تناژها با مناسب ترین قیمت و کیفیت در فروشگاه پیشرو تراک موجود می باشد تا قطعات لیفتراک مناسب را خریداری نمایید. همچنین فروشگاه پیشرو تراک با داشتن تعمیرکاران و کارشناسان متخصص در حوزه لیفتراک و ماشین آلات راهسازی و شناخت قطعات لیفتراک آماده ارائه خدمات فنی و سرویس دهی دوره ای به انواع لیفتراک برقی، لیفتراک دیزلی و لیفتراک دوگانه سوز و ... می باشد. فروشگاه

پیشرو تراک جهت ارائه سرویس سیار لیفتراک و تعویض لوازم یدکی لیفتراک معیوب و فرسوده  آماده اعزام نیروهای تعمیرکار لیفتراک خود به اقصی نقاط ایران جهت تکمیل پوشش خدماتی خود در راستای تعمیرات لیفتراک و انواع ماشین آلات انبارداری و راهسازی می باشد. برای بهره مندی از این خدمات با شماره 55410717-021 تماس حاصل نمایید تا کارشناسان ما شمارا راهنمایی نمایند.

از جمله قطعاتی که پیشرو تراک در زمینه تامین و تهیه آنها اقدام نموده است می توان به لوازم مصرفی اصلی برند های معتبر جهانی مانند: انواع لوازم موتوری،انواع لوازم گیربکسی،انواع فیلتر ها، واشر ها و کاسه نمد های اصلی، شیلنگ ها و اتصالات هیدرولیک، انواع لاستیک ها و الحاقی و منضمات لیفتراک ، شاخک ها، بشکه گیر، عدل گیر، ساید شیفت ، انواع باتری و شارژر و انواع بلبرینگ اشاره نمود.

جهت مشاهده محصولات و خدمات "پیشرو تراک"  با شماره های زیر تماس گرفته و یا به فروشگاه اینترنتی  www.pishrotruck.com مراجعه نمایید.

شماره تماس: 55401318-021

تلفن همراه: 09122805868 مقدم

 








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1737]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن