تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798234000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سئو کلاه سیاه چیست؟


واضح آرشیو وب فارسی::

سئو کلاه سیاه به مجموعه‌ای از روش ها گفته می‌شود که برای افزایش رتبه سایت یا صفحه در موتورهای جستجو از آن ها استفاده می کنند. این روش ها نقض شرایط موتورهای جستجو بوده و به همین دلیل در صورت استفاده از آنها سایت شما توسط گوگل مجازات خواهد شد. اصطلاح "کلاه سیاه" از فیلم‌های غربی سرچشمه گرفته تا "آدمهای بد" را از "آدم های خوب" متمایز کند، که کلاه های سفید پوشیده بودند. اخیراً، این روش بیشتر برای توصیف هکرهای رایانه‌ای، سازندگان ویروس و افرادی که اقدامات غیر اخلاقی با رایانه انجام می‌دهند، استفاده می شود.

ظاهر شدن در نتایج جستجو گوگل برای رشد کسب و کار بسیار مهم است، اما یک روش درست و نادرست برای بهینه سازی سایت شما در چشم موتور های جستجو وجود دارد. به طور کلی می توان گفت که سئو کلاه سیاه روش اشتباهی است. SEO کلاه سیاه به جای حل کردن مشکل برای سایت کاربران، به دنبال حل الگوریتم های موتور جستجو است. به جای کسب رتبه بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجوگر، سئو کلاه سیاه از تاکتیک های نامناسب برای رسیدن به رتبه‌های برتر استفاده می‌کند. استفاده مداوم از تکنیک های سئو کلاه سیاه، احتمالاً به جای بهبود افزایش حضور شما در موتورهای جستجو به رتبه سایت شما آسیب می‌رساند. در اینجا در مورد سئو کلاه سیاه و روش های مختلف استفاده آن صحبت خواهیم کرد. چرا که تمام کسانی که در زمینه مدیریت سایت ها فعالیت می کنند، نیاز دارند تا با این روش ها و پیامد های آنها آشنایی داشته باشند. در این صورت می توانند یک روش درست و مناسب برای بالا بردن رتبه سایت خود در موتور های جستجو پیدا کنند.

 

آشنایی با سایر تکنیک های سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه، معمولاً به عنوان روشی که تأیید نشده است تعریف می‌شود که با این وجود می‌تواند باعث افزایش رتبه صفحه یا سایت در نتیجه موتور جستجو شود. این شیوه‌ها خلاف شرایط خدمات موتور جستجو است و می تواند منجر به ممنوعیت سایت از موتور جستجو و سایت‌های وابسته شود. لیستی از تاکتیک‌ها و راهکارهای به کار گرفته شده توسط دست اندرکاران سئو کلاه سیاه به طور آشکار در دستورالعمل‌های وب مستر گوگل و دستورالعمل های مربوط به مدیر بینگ گوگل رد شده است. بدین صورت با استفاده از این روش ها می توانند در طول مدت زمان کوتاهی شما را شناسایی کنند.

تاکتیک های زیر به عنوان تاکتیک های سئو کلاه سیاه شناخته می شود که اگر در نظر دارید مدت زمان طولانی در رتبه های برتر نتایج گوگل بمانید، نباید از این تاکتیک ها استفاده کنید:

· استفاده از تولید کننده های خودکار محتوا

· پیج های درگاه

· متن یا پیوند های پنهان

· پر کردن متن با کلمات کلیدی

· گزارش دادن رقیب

· ریدایرکت های دزدی

· تکنیک پنهان سازی

· شبکه های ارسال مهمان

· لینک سازی انبوده

· استفاده از هرزنامه های نشانه گذاری

· جستار های خودکار برای گوگل

· ایجاد صفحات، زیردامنه ها و .... با محتواهای تکراری

· صفحاتی با رفتار مخرب مثل ویروس ها، تروجان ها و سایر بدافزار ها

 

 سئو کلاه سیاه برای تازه کار ها

اگر تازه وارد فضای جستجو شده‌اید، یا به نوعی سایت جدیدی راه‌اندازی کرده‌اید، باید اطلاع داشته باشید که هدف موتورهای جستجویی مانند Google ارائه بهترین نتایج  به کاربران در هنگام انجام یک فرآیند جستجو است. آنها می‌خواهند مردم تجربه جستجوی خوبی داشته باشند و از نتایج ارائه شده در نتایج اطمینان حاصل کنند. آنها این کار را بطور خودکار از طریق الگوریتم ها یا اقدامات دستی انجام می‌دهند که هدف آنها شناسایی و مجازات افرادی است که در استفاه از تکنیک های سئو مشکوک هستند. الگوریتم های موتور جستجو به مرور زمان پیچیدگی بیشتری پیدا کرده اند، به همین دلیل باید از استفاه از سئو کلاه سیاه خودداری کنید. سئو کلاه سفید روشی بسیار بهتر برای بهینه سازی موتورهای جستجو است. این یک رویکرد اخلاقی‌تر است که مطابق قوانین و دستورالعمل های تعیین شده توسط موتورهای جستجو انجام می‌شود. سئو کلاه سفید شامل ایجاد محتوای با کیفیت و تجربه کلی بهتر برای افرادی که از سایت شما بازدید می‌کنند.

چگونه هم لینک بدست آوریم و هم مشمول جریمه نشویم؟

رپورتاژ آگهی یکی از اصولی ترین و کلاه سفید ترین راههای بدست آوردن بک لینک با کیفیت است. در رپورتاژ آگهی لینکهای شما در متنی مرتبط و برروی عبارتی مرتبط با کسب و کار شما می نشینند و تاثیری بسزایی در سئو سایت خواهند داشت.

البته حتما قبل از خرید به توضیحات وبسایت عصرایران درباره نکاتی که باید پیش از خرید رپورتاژ آگهی به آن توجه کنید، سر بزنید.

 

شناخت کامل دو مورد از تکنیک های سئو کلاه سیاه

یکی از تکنیک های پر استفاده در سئو کلاه سفید پرکردن کلمات کلیدی است. پر کردن کلمات کلیدی به عمل پر کردن مطالب شما با کلمات کلیدی بی‌ربط در تلاش برای دستکاری صفحه یا صفحات نتایج جستجو اطلاق می‌شود. اضافه کردن تغییرات متعدد در تعداد کلمات‌کلیدی در قسمتی که هیچ ارزش افزوده ای برای محتوا ایجاد نمی‌کند، تجربه بدی را برای کاربران ایجاد می‌کند. همچنین ممکن است باعث شود صفحه شما در قسمت جستجوی بی ربط رتبه‌بندی شود. برای مثال در مورد پر کردن متن با کلمات کلیدی به نمونه زیر توجه کنید:

"ما در حال فروش نرم افزار بازاریابی برون مرزی هستیم. نرم افزار بازاریابی خارج از کشور چیزی است که ما می فروشیم. اگر فکر می کنید نرم افزار بازاریابی خارج از کشور با یکی از مشاوران نرم افزار بازاریابی خارج از کشور ما در تماس باشید. "

از دیگر تکنیک ها در سئو کلاه سیاه می توان به پنهانکاری یا Cloaking اشاره کرد. پنهان‌کاری شامل نشان دادن یک قسمت از مطالب به کاربران و پنهان کردن آن متن از موتورهای جستجو است. وب‌سایت هایی که از سئو کلاه سیاه استفاده می کنند، این کار را انجام می‌دهند تا بتوانند محتوا را برای انواع اصطلاحات مرتبط به آن گسترش دهند. وب سایت های اسپم غالباً این کار را انجام می‌دهند تا از اطلاع ربات موتور جستجو در مورد محتوای هرزنامه‌ای که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، جلوگیری کنند. متناسب با محتوای شما در گروه های مختلف کاربران قرار خواهد گرفت و با توجه به نیاز آنها تغییر خواهد کرد. به عنوان مثال ، ممکن است وقتی شخصی توسط یک دستگاه تلفن همراه از سایت شما بازدید می‌کند، اندازه وب سایت خود را کوچک کنید. همچنین ممکن است زبان صفحه را بر اساس کشوری که از آنجا بازدید می‌کنید تغییر دهید. ناشرهایی مانند Forbes یا Inc ممکن است تبلیغاتی را که در یک صفحه ظاهر می‌شود برای تأمین اعتبار محتوای خود تغییر دهند. این مثالها کاملاً قابل قبول است. تا زمانی که شما فقط محتوای مورد نظر را برای ربات های موتور جستجو تغییر نمی‌دهید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 777]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن