تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798553724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشنهاد ویژه لورآل پاریس؛ خاک رس برای صورت


واضح آرشیو وب فارسی:بیتوته:



فواید ماسک خاک رس,ماسک خاک رس,ماسک خاک رس برای صورت

 
اواخر سال گذشته بود که سه ماسک از ماسکهای خاک رس لورآل پاریس وارد ایران شدند و حالا این برند شناخته شده از ژلهای شستشو و جدیدترین ماسک خاک رس برای افزایش سلامت، شفافیت و زیبایی پوست صورت رونمایی کرده.
به همین بهانه، اینجا کیفیت جدیدترین محصولات لورآل پاریس  که با خاک رس برای صورت تولید شدهاند را مورد بررسی قرار میدهیم.
ماسکهای خاک رس برای صورت
پوست، همواره با مشکلاتی مثل آلودگی هوا و تعرق روبروست و عواملی مثل استرس، خستگی و آرایش روزانه، در طولانی مدت باعث چرب  شدن و کدر شدن پوست صورت میشود.
پس پاکسازی و سمزدایی منظم پوست صورت، به ویژه در دوران جوانی، اهمیت فوقالعادهای دارد. لورآل پاریس با توجه به همین نکته و برای دیتاکس فوری پوست، ماسکهایی از ترکیب مواد مختلف با انواع خاک رس برای صورت تولید کرده:
از بین بردن جای جوش و لکههای پوستی با ماسک خاک رُس و جلبک دریایی آبی
قرمزی پوست صورت، یکی از مشکلات متداول برای پوستهای حساس است و اگر شما هم پوست حساسی دارید، حتما این مشکل را در زمانهایی که هیجانزده یا دچار استرس میشوید، تجربه کردهاید. از سوی دیگر، از بین بردن جای جوشها یا لکههای پوستی نیز برای کسانی که دچار این مشکلات هستند، چالشی دشوار محسوب میشود.
 
فواید ماسک خاک رس,ماسک خاک رس,ماسک خاک رس برای صورت

 
ماسک خاک رُس و جلبک دریایی لورآل پاریس برای پاکسازی فوری پوست از جای جوش، لک و مناسب برای پوستهای قرمز طراحی شده.  این ماسک ضد لک و جوش که جدیدترین محصول از سری ماسکهای خاک رُس لورآل پاریس است و به تازگی وارد ایران شده، گزینه فوقالعادهای برای از بین بردن جوشهای سرسیاه محسوب میشود.
اکالیپتوس و خاک رس برای پوست صورت و خداحافظی با چربیهای اضافی
 اکالیپتوس همیشه به عنوان یک پدیده طبیعی موثر برای رسیدگی به پوست صورت شناخته شده و لورآل پاریس با ترکیب آن با سه نوع مختلف خاک رُس، ماسک و ژل شستشوی خاک رس و اکالیپتوس را برای پوستهای چرب و براق، به بازار عرضه کرده.
این محصولات، علاوه بر دیتاکس و سمزدایی پوست، به دلیل بهرمندی از اکالیپتوس، چربیهای اضافی صورت را از بین خواهند برد و به همین دلیل، گزینهای ایدهآل برای ناحیه بینی و پیشانی یعنی قسمت T-ZONE صورت خواهند بود. این قسمت از صورت به این دلیل که همواره در معرض تعرق و  نور آفتاب است، به عنوان چربترین قسمت صورت نیازمند مراقبتی ویژه می باشد.
 برای این کار میتوانید دوبار در هفته با ماسک خاک رس و اکالیپتوس، پوست صورت را ماسک کنید و هرروز با ژل شستشو، پوست صورت را از چربی و آلودگی پاکسازی کنید و پوستی مات و در عین حال شاداب و شفاف داشتهباشید.
 
فواید ماسک خاک رس,ماسک خاک رس,ماسک خاک رس برای صورت


لایه برداری پوست با خاک رس
پوستهای خشک و با منافذ باز پوست، همواره مستعد ابتلا به بیماریهای پوستی هستند. همچنین وجود منافذ باز روی صورت باعث انتقال آلودگیها به لایههای عمیقتر پوست خواهدشد. پس برای رفع چنین مشکلاتی به محصولاتی با خاصیت لایهبرداری نیازمندیم.
لورآل پاریس با ترکیب چند نوع مختلف از خاکهای رس و جلبک قرمز، ماسک و ژل فومی شستشوی صورت  را مخصوص پوستهای خشک و برای از بین بردن منافذ پوست به بازار عرضه کرده.
ژل شستشوی خاک رس و جلبکهای قرمز، از دانههای اسکراب برخوردار است و برگ برنده این خانواده، قدرت لایهبرداری بالای آنهاست که موجب نرمی و لطافت پوست صورت خواهدشد.
 
فواید ماسک خاک رس,ماسک خاک رس,ماسک خاک رس برای صورت

 
پاکسازی کامل با ذغال چوب و خاک رس برای صورت!
ذغال چوب، پاک کنندهای موثر برای پاک کردن منافذ باز پوست از آلودگی ها و روشن و درخشان تر شدن پوست  است و به همین دلیل در ژل کرمی شستشوی صورت و ماسک خاک رس و ذغال چوب لورآل پاریس به کار گرفته شده.
محصولات این خانواده، برای پوستهای کدر و خسته مناسب هستند با دیتاکس و سمزدایی کامل پوست، باعث شفافیت و شادابی صورت می شوند.
 
فواید ماسک خاک رس,ماسک خاک رس,ماسک خاک رس برای صورت

 
چگونه از محصولات خاک رس برای صورت استفاده کنیم؟
-    ژلهای شستشوی خاک رس لورآل پاریس:  کافیه ابتدا پوست صورتتون رو با یک حوله تمیز و کمی خیس، مرطوب کنید و سپس ژل شستشوی خاک رس را روی پوست به صورت دورانی ماساژ دهید. هر صبح یا عصر، مقداری از ژل ر کف دست بریزید و پس از رقیق کردن اون با آب، روی پوست مرطوب به آرامی و با حرکات چرخشی، بخصوص در نواحی پیشانی، بینی و چانه ماساژ بدید و سپس با آب ولرم بشویید.
-    ماسکهای خاک رس لورآل پاریس: حداقل دو بار در هفته برای سمزدایی و پاکسازی عمیق صورت، ماسک خاک رُس لورآل پاریس را به مدت ده دقیقه روی پوست تمیز به جز لب ها و چشم قرار دهید و بعد بشویید. این یعنی دیتاکس 10 دقیقهای پوست
-    در صورت تماس با چشم، آنها را بلافاصله بشوئید.
 
فواید ماسک خاک رس,ماسک خاک رس,ماسک خاک رس برای صورت

 
مولتی ماسکینگ؛ هدیه خاک رس برای صورت
هر ناحیه از صورت دارای ویژگی خاصی می باشد و به همین دلیل هر قسمت از آن، نیازمند مواد طبیعی مختلف برای حفظ زیبایی و سلامتی است. برای این منظور، بهتر است به هنگام ماسک کردن صورت از ماسکهای خاک رس برای صورت، به عنوان مکمل استفاده کنیم تا پاکسازی کامل و مطمئن برای پوست ساخته باشیم:
همانطور که در ابتدای این مطلب هم اشاره کردیم، ماسک خاک رس و اکالیپتوس برای قسمتهای چربتر مانند T-ZONE مناسب است و برای پاکسازی قسمتهای خشک صورت مانند گونهها میتوانید از ماسک خاک رس و جلبک قرمز لورآل پاریس کمک بگیرید. همچنین ماسک خاک رس و ذغال چوب لورآل پاریس، گزینهای ایدهآل برای از بین بردن کدری و خستگی صورت است که بیشتر در قسمت چانه و فک قرار دارد.
شما استفاده از خاک رس برای صورت را چگونه ارزیابی میکنید؟  






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بیتوته]
[مشاهده در: www.beytoote.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن