تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد هر نوشته‏اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798275915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امروز از ایکس باکس اسکورپیو رونمایی رسمی می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: برخلاف باورها و پیش بینی تحلیل گران، کمپانی مایکروسافت امروز پنجشنبه ۱۷ فروردین ماه امسال به صورت رسمی از کنسول جدید خود با نام رمزی پروژه اسکورپیو رونمایی خواهد کرد! چندی پیش بخش دیجیتال فاندری وب سایت یورو گیمر، به تمامی شایعات پیرامون این کنسول جدید خاتمه داد و تاریخ دقیق رونمایی از آن را در شبکه اجتماعی بزرگ توییتر به اشتراک گذاشت.



به گزارش جام جم آنلاین، کم کم انتشار شایعه در خصوص پروژه مرمور کمپانی مایکروسافت یعنی ایکس باکس اسکورپیو بیشتر و بیشتر می شد به طوری که چند روز پیش، برخی از اعضای کمپانی مایکروسافت از رونمایی کنسول ایکس باکس اسکورپیو در طول این هفته خبر دادند. البته انتشار این خبر مصادف با روز ۱ آوریل بود و به دلیل دروغ مشهور این روز، بسیاری از کاربران و طرفداران خبر رونمایی از کنسول جدید مایکروسافت را در حد شوخی و دروغ در نظر گرفتند! اما بنا به گفته وب سایت دیجیتال فاندری، به نظر می رسد که رموندی ها برای رونمایی از پروژه اسکورپیو بسیار جدی هستند و بر خلاف وعده های پیشین خود، در تاریخ ۶ آوریل سال میلادی جاری (مصادف با ۱۷ فروردین ماه سال ۹۶) و در ساعت ۵:۳۰ دقیقه بعد از ظهر به وقت تهران از کنسول جدید خانواده ایکس باکس رونمایی خواهند کرد. وب سایت دیجیتال فاندری در صفحه رسمی شبکه اجتماعی توییتر خود، در قالب توییتی، تاریخ دقیق رونمایی از کنسول جدید رموندی ها را مشخص نمود. توییت دیجیتال فاندری به شرح زیر است:
رموندی ها وقت و هزینه زیادی را برای پروژه اسکورپیو صرف و از جدیدترین تکنولوژی های حاضر دنیا برای ساخت آن استفاده کردند. به همین خاطر مایکروسافت، کنسول جدید ایکس باکس اسکورپیو را قدرتمندترین کنسول بازی تاریخ معرفی می کند. البته این ادعا توسط چند کمپانی بازی ساز شناخته شده جهان از جمله الکترونیک آرتز، بتسدا و… تاییده شده است. از آن جا که تا به امروز هیچ اطلاعاتی در زمینه سخت افزار به کار رفته در این کنسول جدید در دسترس نیست، پس مراسم رونمایی از غول و هیولای جدید کنسول تاریخ، بسیار جنجالی و هیجان انگیز خواهد بود. گفتنی است که برخی از تحلیل گران صنعت گیم معتقدر بودند که کمپانی نامدار مایکروسافت، پیش از برگزاری مراسم E3 امسال از کنسول جدید یا همان پروژه اسکورپیو رونمایی می کند. رونمایی از کنسول ایکس باکس اسکورپیو پیش از برگزاری رویداد E3، این امکان را برای مایکروسافت فراهم می می کند تا در کنفرانس رسمی خود، تمرکز خود را بر روی معرفی عناوین انحصاری کنسول Xbox One قرار دهد و یکی از عوامل شکست در نسل هشتم کنسول ها را جبران کند. همان طور که عرض کردیم، روزانه شایعه های گوناگونی از پروژه اسکورپیو در سراسر فضای مجازی منتشر می شود. در جدیدترین این شایعه ها آورده شده که مایکروسافت، نام کنسول جدید خود را، ایکس باکس وان ایکس قرار داده است! این شابعه توسط منبع داخلی معتبر منتشر گردیده شده است؛ متاسفانه هنوز کمپانی مایکروسافت، واکنشی در خصوص این خبر نداشته و آن را تایید و یا تکذیب نکرده است. بنابراین باید تا ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه روز پنج شنبه منتظر رونمایی رسمی از این دستگاه جدید باشیم تا اطلاعات کامل و درستی از این غول جدید رموندی ها بدست آوریم. همچنین اخیرا تیمی به نام hd-report که تحلیل و بررسی دنیای گیم و سرگرمی می پردازد، قیمت نهایی کنسول ایکس باکس اسکورپیو را پیش بینی کرده است. این تیم مدعی است که اگر ادعای مایکروسافت مبنی بر ساخت قدرتمندترین کنسول تاریخ صحت داشته باشد و شاهد پشتیبانی کامل آن از رزولوشن ۴K باشیم، حتما قیمت این دستگاه بیشتر از ۴۰۰ دلار خواهد بود چرا که قیمت سخت افزارهای به کار رفته در آن، در حدود ۲۴۰ الی ۳۲۰ یورو می باشند. به علاوه، بسیاری از تحلیل گران معتقد هستند که اگر قیمت کنسول ایکس باکس اسکورپیو بیشتر از ۴۰۰ دلار باشد، مایکروسافت شکست سنگین دیگری را در عرصه کنسول های میان نسلی تجربه خواهد کرد. در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با رونمایی از کنسول جدید Xbox Scorpio چیست؟ آیا مایکروسافت ظاهر این کنسول قدرتمند را نیز به نمایش خواهد گذاشت؟ به نظر شما، انتشار ناگهانی خبر رونمایی از پروژه اسکورپیو به سود کمپانی مایکروسافت است؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با دیگر کاربران جام جم به اشتراک بگذارید.


پنج شنبه 17 فروردین 1396 ساعت 00:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن