تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798985425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روند نزولی استقبال از معاملات سکه آتی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک:

طبق روال معاملات آتی سکه، سررسید آبان سال ۹۶ یعنی دورترین موعد تحویل بازار آتی به عنوان پرطرفدارترین سررسید لقب گرفت؛ به طوری‌که معامله‌گران ۱۰۷ هزار و ۸۴۰ قرارداد را به ارزش ۱۴ هزار و ۷۵۴ میلیارد ریال در این موعده تحویل به ثبت رساندند.


به گزارش تابناک اقتصادی، در رتبه دوم معاملات هفتگی آتی سکه، سررسید شهریور سال آینده قرار گرفت؛ در این سررسید ۳۴ هزار و ۶۹۴ قرارداد به ارزش ۴ هزار و ۶۲۸ میلیارد ریال منعقد شد. قرارداد تحویل اسفند امسال نیز با ثبت ۴ هزار و ۱۰۹ قرارداد به ارزش ۵۰۲ میلیارد ریال در مکان سوم پرمعامله ترین سررسید بازار آتی سکه قرار گرفت. به همین ترتیب دو سررسید تیر و اردیبهشت ۹۶ به ترتیب با ۲ هزار و ۶۷۳ قرارداد به ارزش ۳۴۷ میلیارد ریال و یک هزار و ۵۲۸ قرارداد به ارزش ۱۰۹ میلیارد ریال در انتهای جدول بازار آتی سکه قرار گرفتند.


نگاهی به آخرین روز معاملاتی


بررسی معاملات آتی سکه در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته (پنجشنبه 30 دی ماه) بیانگر آن است که درمجموع ۱۳ هزار و ۹۳۷ قرارداد منعقد شده است. ۴۳۰ قرارداد آتی سکه طلا در سررسید اسفند امسال با قیمت تسویه یک میلیون و ۲۱۰ هزار تومان بسته شد و در موعد تحویل اردیبهشت سال آینده نیز ۳۲۹ قرارداد با قیمت تسویه یک میلیون و ۲۴۸ هزار تومان منعقد شد. همچنین سکه در سررسید تیر ۹۶ با قیمت یک میلیون و ۲۸۶ هزار تومان و با حجم ۳۲۶ قرارداد به کار خود پایان داد. در سررسیدهای شهریور و آبان ۹۶ نیز به ترتیب ۲۵۹۶ قرارداد با قیمت تسویه یک میلیون و ۳۱۷ هزار تومان و ۱۰ هزار و  قرارداد ۲۵۶ با قیمت تسویه یک میلیون و ۳۴۸ هزار تومان در سامانه معامله به ثبت رسید.


معامله 78 سکه در هفته گذشته


هفته گذشته ۷۸ سکه در ۱۲ نوبت مورد معامله قرار گرفت که بررسی‌ها نشان می‌دهد که از بین پنج روز معاملاتی، قیمت‌ها در سه روز صعودی و طی دو روز نزولی بوده است.


بیشترین حجم معاملات در روز شنبه با انعقاد ۳۳ سکه طلا به ارزش ۳۹۶ میلیون ریال اختصاص داشت. این در شرایطی است که کمترین حجم معاملات طی روز چهارشنبه هفته گذشته با ۸ سکه معامله و ارزش حدود ۲۲۶ میلیون ریال ثبت شد.


همچنین امروز نیز حجم معاملات گواهی سپرده سکه طلا در بورس کالای ایران به ۱۷ سکه و ارزش ۲۰۱ میلیون ریال رسید. آخرین پیشنهاد صف خرید متقاضیان سکه نیز طی این روز، یک میلیون و ۱۷۸ هزار تومان و آخرین پیشنهاد فروش سکه به صورت آنلاین در بورس کالا نیز یک میلیون و ۱۸۷ هزار تومان بوده است.


به اعتقاد کارشناسان، معاملات سکه در بورس کالا در بستری امن، شفاف و آنلاین، می‌تواند در بین معامله‌گران و فعالان بازار طلا اطمینان خاطر ایجاد نماید و دغدغه حمل و نگهداری فیزیکی سکه طلا که یکی از نگرانی‌های مهم دارندگان سکه طلا است را برطرف کند. ازسویی معامله این اوراق نیز بدون هرگونه مراجعه فیزیکی به فروشندگان سکه طلا صورت می‌گیرد که می‌تواند بعضا نگرانی‌های حاصل از جعل و تقلبی بودن سکه را نیز کاملا مرتفع کند.




۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن