تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798293325




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دکتر امینی - ایمپلنت جایگزینی برای دندان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
دکتر امینی




دکتر امینی






تماس مستقیم
   02122292873 - 02122292863
 


کاشت دندان

گاهی اوقات بیماران یک یا چند دندان خود را از دست می دهند و باید برای جایگزین کرد دندان های خود از کاشت دندان استفاده نمایند. برای کاشت دندان بخشی به عنوان ریشه داخل فک قرار می گیرد و تاج روی آن قرار می گیرد. برای کاشت دندان مانند روش های قدیمی احتیاجی به از بین بردن دندان های مجاور ندارید و فقط کاشت دندان در محلی که دندان وجود ندارد انجام می شود. برای کاشت دندان از سرامیک هایی که شبیه استخوان می باشد و یا فلزات مختلف که با ساختار بدن می باشد استفاده می کنند. از کاشت دندان به عنوان ریشه روکش های دندان استفاده می شود. برای کاشت دندان از بی حسی موضعی استفاده می شود و کاشت دندان در مطب دندانپزشکی انجام می شود.


دکتر امینی



کاشت دندان برای تمامی افرادی که دارای سلامتی کامل بدن و همچنین سلامتی فک می باشند مناسب می باشد و کاشت دندان برای افرادی که تحت شیمی درمانی می باشند و یا سرطان دارند با احتیاط باید صورت گیرد و در صورت داشتن بیماری های دیابت و فرسایش دندان موفقیت در کاشت دندان کاهش می یابد. هزینه کاشت دندان با توجه با کشور سازنده آن متفاوت می باشد و می توان گفت کاشت دندان های ارزان صدمات جدی ای را برای شما به وجود می آورد و بهتر است از استاندارد های آن استفاده نمایید.

کاشت دندان مانند دندان های خودتان احتیاج به نگهداری و مراقبت دارد و مانند دندان های سالمتان باید تحت مراقبت باشد و هر چند ماه یکبار مورد بررسی قرار گیرد و طول عمر کاشت دندان نا محدود می باشد اما بستگی به شرایط نگهداری و نحوه مراقبت شما نیر دارد و برای مراقبت از کاشت دندان می توانید از متخصصین کاشت دندان راهنمایی بگیرید و همجنین به وسیله نخ دندان و مسواک اطراف آن را تمیز کنید.

ایمپلنت دندان جایگزین ریشه دندان می باشد. ایمپلنت یا کاشت دندان پایه ای قوی برای دندان دائمی یا متحرک است که با دندان های طبیعی مطابقت خواهد داشت.

ایمپلنت مزایای فراوانی دارد؛ که برخی از آن ها عبارتند از:

بهبود ظاهر. ایمپلنت دندان مانند دندان طبیعی است و آن را همانند دندان خودتان احساس خواهید کرد. از طرفی چون به گونه ای طراحی شده که با استخوان ترکیب شود، به دندانی دائمی بدل خواهد شد.

بهبود گفتار

با وجود دندان مصنوعی با اتصالات ضعیف، مشکل در گفتار پیدا خواهید کرد. در حالی که ایمپلنت به دلیل ثابت بودن روی فک، به شما اجازه می دهد بدون هیچ نگرانی صحبت کنید.


دکتر امینی



غذا خوردن آسان

عمل جویدن غذا با دندان مصنوعی می تواند دشوار باشد. ایمپلنت مانند دندان طبیعی شماست و اجازه خواهد داد که خواراک تان را به راحتی و با خیال آسوده بجوید و میل کنید.

بهبود اعتماد به نفس

ایمپلنت دندان لبخند تان را به شما باز می گرداند و به شما کمک می کند تا احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید.

بهبود سلامت دهان و دندان

در ایمپلنت دندان، نیازی به تراش دندان های کناری نیست. از آنجایی که دندان های کناری نقشی در ایمپلنت ندارند، بیشتر دندان های شما دست نخورده باقی می مانند؛ که این در بهداشت طولانی مدت دهان و دندان تاثیر گذار است.

دوام و ماندگاری

ایمپلنت های دندانی بسیار با دوام هستند و سالهای زیادی ماندگار خواهند بود. با مراقبت خوب، حتا خیلی از ایمپلنت ها تا آخر عمر باقی می مانند.

پرسش های متداول:



بسیاری از مردم می پرسند بهترین متخصص ایمپلنت كیست؟

بهترین متخصص ایمپلنت یك كلمه است اما یك دنیا خصوصیت پشت آن است. اولاً متخصص ایمپلنت باید به هردو فاز درمان یعنی جراحی و پروتز كاملا مسلط باشد.

اما بهترین جراح ایمپلنت چه كسی است؟

حقیقت این است كه جراحی جزو هنرهای دستی است. علاوه بربار علمی دانشكاهی و تیوری كه لازم است جراح در درجه اول داشته باشد،باید استعداد خدادادی جراحی را در انكشتان خود داشته باشد مثل خوشنویسی یا نقاشی مثل مجسمه سازی. اما یك فارغ التحصیل هنر های زیبا الزاماً همیشه یك هنرمند زبر دست و مشهور هم نخواهد بود. پس بهترین متخصص ایمپلنت تا اینجا باید علاوه برپیشینه دانشگاهی، این هنر دست و این استعداد خدادادی را هم داشته باشد.

اما فاكتور دیگری كه برای بهترین متخصص ایمپلنت لازم است تجربه بالا است كه كار نیكو كردن از پر كردن است. سابقه طولانی در درمان های ایمپلنت شرط مهمی است كه تضمین می كند متخصص ایمپلنت قبلاً با انواع ریزه كاری ها پیچیدگی ها و مشكلات مختلف در كیس های گوناگون روبرو شده است و راه های مختلف را پیموده است چرا كه متخصصین تمام رشته ها و نه فقط متخصص ایمپلنت بهر حال قسمتی از تجربه و كارآمدی خودرا با آزمون و خطا تكمیل می كنند. البته متخصص ایمپلنت در فاز جراحی باید از همان ابتدای كار با یك دیدگاه پروتزی جراحی اش را انجام دهد.

اما در فاز بعدی درمان، متخصص ایمپلنت باید به درمان پروتز كه در واقع از دیدگاه بیمار قسمت اصلی درمان ایمپلنت است، تسلط كافی داشته باشد. در این مرحله علاوه برپیشینه علمی و تجربه، دید فنی و ابتكار در ارایه طرح درمان مناسب برای هر بیمار خاص برای متخصص ایمپلنت لازم است.


دکتر امینی



بطور كلی درمان ایمپلنت به دو صورت می تواند انجام شود:

١) هركدام از دو مرحله جراحی و پروتز ایمپلنت توسط متخصص مربوطه انجام شود. یعنی جراحی توسط متخصص جراحی فك وصورت ویا متخصص جراحی لثه انجام شود و درمان پروتز توسط متخصص پروتز های دندانی. در این حالت مساله مهم این است كه در این روش دو متخصص از نظر طرح درمان كلی ایمپلنت برای آن بیمار خاص اتحاد نظر و اتفاق سلیقه داشته باشند و متخصص جراح باید جراحی را بر اساس طرح درمان قبلی كه متخصص پروتز تعیین كرده است انجام دهد.

٢) هردو مرحله درمان ایمپلنت توسط یك متخصص یا ایمپلنتولوژیست یا دندانپزشك انجام شود كه خود تسلط و تجربه كافی در هر دو مقوله جراحی و پروتز را داشته باشد. در اینجا متخصص ایمپلنت باید از همان ابتدا با دید پروتزی جراحی را به نحو احسن انجام دهد.



آدرس: تقاطع فرمانیه و پاسداران، ضلع جنوب شرقی، روبروی مرکز خرید کوهستان، پلاک ٥١٩، طبقه اول





تماس مستقیم
   02122292873 - 02122292863
 

www.dramini-clinic.ir

برای مشاهده کاتالوگ کلیک کنید





۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن