تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801490868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت نفت افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: قیمت نفت افزایش یافت


قیمت های نفت دربازار نیویورک چهارشنبه پس از آمارهای ضد و نقیض درباره ذخایر نفت آمریکا به بالاترین سطح خود در امسال رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر، قیمت نفت وست تگزاس اینترمدییت ( نفت پایه آمریکا ) برای تحویل در ژوئن با یک دلار و 29 سنت افزایش به 45 دلار و 33 سنت در هربشکه رسید که بالاترین سطح قیمت این  نفت از نوامبر محسوب می شود.
سیر صعودی قیمت های نفت که از ابتدای بازار شروع شده بود، پس از انتشارارقام هفتگی درباره وضع ذخایر نفت آمریکا، مدت کوتاهی متوقف شد.
جین مک گیلیان از تحلیلگران بازارنفت خاطر نشان کرد:« ذخایر نفت افزایش یافت و این مسئله شماری از سرمایه گذاران را به فروش ترغیب کرد.»
به گزارش خبرگزاری فرانسه از نیویورک ‌درعین حال، بازار بلافاصله روند صعودی به خود گرفت و این درحالی است که حتی ذخایر نفت آمریکا به بالاترین سطح خود از سال 1929 رسیده است.
قیمت های نفت برای کل امروزهمچنان سیر صعودی خود را حفظ کرد.
مک گیلیان همچنین با اشاره به استحکام تقاضای بنزین توضیح داد:« به نظر می رسد بازار برکاهش جدید هفتگی تولید آمریکا متمرکز شده است.»
در شرایط کلی عرضه بالای نفت در جهان، بسیاری از سرمایه گذاران کاهش مداوم تولید نفت آمریکا را که به تازگی به زیر 9 میلیون بشکه در روز رسیده است، روزنه امید تلقی می کنند.
علاوه بر این به نظر می رسد، قیمت ها از آغاز ماه از یک حرکت عمومی خوشبینی پیروی می کنند، این خوشبینی برخی از ناظران را گیج کرده است زیرا بازارهای نفت با وجود شکست گفتگوهای بین کشورهای تولید کننده در اواسط آوریل سه هفته پیاپی، شاهد افزایش قیمت بوده است.
مت اسمیت دیگر تحلیلگر بازار نفت اعلام کرد:« این مثل یک گلوله برفی است که بیش از پیش بزرگ شده است: بازار از یک پویایی برخوردارشده که پیش ازهرچیزدیگر به دلایل فنی مربوط است.»


پنج شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن