تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819998580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجهیز راه آهن شمالشرق به پله برقی


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
تجهیز راه آهن شمالشرق به پله برقی
تجهیز راه آهن شمالشرق به پله برقی مدیرعامل رجا و معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به اقدامات رجا در زمینه رفاه حال مسافران منطقه شمالشرق (1)، گفت: پنج ایستگاه این ناحیه به پله برقی مجهز می شوند.


به گزارش فرهنگ نیوز، محسن پورسیدآقایی صبح شنبه در بازدید از ایستگاه راه آهن سمنان در ناحیه راه آهن شمالشرق(۱)، ضمن تقدیر از فعالیت های این مجموعه به ویژه در نامگذاری میادین ایستگاه های راه آهن به یاد شهدای شهرستان های استان، ابراز داشت: این اقدام فرهنگی می تواند در اشاعه یاد و خاطر شهدا موثر باشد.
 
وی افزود: مجوعه راه آهن و ناوگان حمل و نقل ریلی در دفاع مقدس خدمات شایان و شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که یاد و خاطر این شهدای بزرگوار همواره گرامی است.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین درباره پیشرفت پروژه های سالن مسافر بری در سمنان، گفت: برای رفاه بيشتر مسافران و زائران مشهد الرضا (ع) بايد بسيار تلاش کنيم تا ساخت پله برقي و آسانسور براي رفع مشکل سالمندان و نمازگزاران در پنج ايستگاه تشکيلاتي مسير تهران- مشهد را تا پايان سالجاري به اتمام برسانیم.
 
پور سید با اشاره به لزوم ارتقاء خدمات به مسافران و زائران حرم رضوی، ابراز داشت: راه آهن شمالشرق علاوه بر اینکه یکی از شلوغترین مسیر های ناوگان ریلی کشور است، به واسطه خدمات رسانی به زائران امام هشتم(ع) از اهمیت ویژه ای برخودار است لذا نگاه مجموعه رجا به ارتقاء زیرساخت های این ناحیه نیز ویژه خواهد بود.
 
افزایش ۴۱۳ درصدی تناژ حمل و نقل ریلی در شمالشرق(۱)
 
مدیرکل راه آهن شمالشرق(۱) نیز در این دیدار با اشاره به اینکه شاخص تناژ حمل و نقل در اداره کل راه آهن شمالشرق(۱) افزایش چشم گیری را در آستانه سال ۹۵ داشته است، گفت: عملکرد راه آهن شمالشرق(۱) در مقوله جابجایی به ویژه در سال ۹۴ بسیار مطلوب ارزیابی می شود که امیدواریم این مقوله در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نیز افزایش یابد.
 
حمید درباغعنبران بیان داشت: در راستاي دستيابي به اهداف اقتصاد مقاومتي و عمل به منويات رهبر معظم انقلاب، پرسنل اين اداره کل با تلاش شبانه روزي موفق به ثبت افزايش ۴۱۳ درصدي تناژ بار در بخش بارگيري و ۱۹۲ درصد افزايش تناژ محموله و کالا در بخش تخليه بار نسبت به مدت مشابه سال ۹۴ شدند.
 
وی افزود: در اين مدت با هدف جابجايي حمل بار از جاده به ريل در مجموع ۴۴۴ واگن باري براي تخليه و بارگيري در ايستگاه هاي تابعه اين اداره کل واگذار گرديده که از اين تعداد ۳۱۸ واگن بارگيري و محموله ۱۲۶ واگن تخليه گرديده است.
 
مدیرکل راه آهن شمالشرق(۱) درباره علکرد نوروزی این مجموعه نیز بیان داشت: در نوروز ۹۴، ۶۲ واگن با تناژ سه هزار و ۵۴۷ تن توسط ناوگان این اداره کل بارگیری و ۴۶ واگن با وزن دوهزار و ۶۸۷ تن تخلیه شده اند حال آنکه در نوروز ۹۵، ۳۱۸ واکن با حجم ۱۹ هزار و ۴۰ تن بارگیری و ۱۲۶ واگن به وزن هفت هزار و ۸۳۹ تن تخلیه شده اند که این آمار از رشد چشم گیر قریب به ۴۱۳ درصدی حاکی است.


منبع: مهر


95/2/4 - 09:32 - 2016-4-23 09:32:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن