تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804356422




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آل سعود دشمن پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) است


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
لوجیه آل سعود دشمن پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) است

عضو انجمن علمای یمن:
آل سعود دشمن پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) است
عضو انجمن علمای یمن و رئیس شورای اسلامی زیدی تأکید کرد: اصل و اساس نظام آل سعود بر قتل، جنایت، تکفیر و تفرقه افکنی میان امت اسلامی بنا شده است.



به گزارش سرویس دینی جام نیـوز،عضو انجمن علمای یمن و رئیس شورای اسلامی زیدی تأکید کرد: اصل و اساس نظام آل سعود بر قتل، جنایت، تکفیر و تفرقه افکنی میان امت اسلامی بنا شده است.
"عبدالسلام الوجیه"  گفت: ما در یمن از سال 1948 تاکنون گرفتار توطئه های همسایه وهابی و شرور خود یعنی نظام آل سعود هستیم، این نظام تاکنون میلیاردها دلار برای فتنه انگیزی در یمن هزینه کرده است، ولی مردم یمن به خواست خداوند متعال هوشیار هستند و برای نیل به استقلال انقلاب کردند تا کشورشان حیاط خلوت عربستانِ مزدور رژیم صهیونیستی و غرب نباشد .
وی افزود: امت عربی و اسلامی مرحله بسیار سختی را پشت سر می گذارد؛ مرحله‌ای که با توطئه‌های رژیم صهیونیستی، آمریکا و عربستان همراه است، و این سه ضلع مثلث شرّ ، امت عربی و اسلامی را در اوضاع بسیار ناگواری گرفتار کرده‌اند.
 "مثلث شر" جهان اسلام را گرفتار کرده است
وی با بیان اینکه توطئه‌های "مثلث شر" کل جهان اسلام را فراگرفته است اظهار داشت: فقط یمن گرفتار این توطئه ها نیست و سوریه، عراق، لیبی و دیگر کشورهای اسلامی نیز گرفتار توطئه‌های آنها هستند.
الوجیه تأکید کرد: فتنه‌های جهان اسلام ریشه در رژیم صهیونیستی، آمریکا و پیروان وهابی، تکفیری و مرتجع آنها یعنی نظام آل‌سعود دارد؛ نظامی که جرایم و جنایاتش به حد وحشیگری رسیده است.
الوجیه با اشاره به اوضاع کنونی یمن گفت: آنچه در 9 ماه گذشته در یمن اتفاق افتاده، وجدان بشریت را به درد آورده است؛ صدها مدرسه، بیمارستان و مسجد تخریب شده است و بیش از 30 هزار فرد بی گناه شهید و زخمی شده اند که اکثر آنها غیرنظامی هستند.

الوجیه با اشاره به ممنوعیت برگزاری جشن میلاد حضرت پیامبر اکرم (ص) در عربستان گفت: این امر نشان می دهد که نظام آل سعود دشمن اسلام ، پیامبر گرمی اسلامی(ص) و اهل بیت (ع) است. آل سعود از زمانی طولانی برای نابود کردن اسلام تلاش می کنند و هنگام تشکیل نظام و وهابی و تکفیری خود می خواستند گنبد مرقد مطهر پیامبر اکرم(ص) را تخریب کنند ولی به علت اعتراض مسلمانان ناکام ماندند، و ملک عبدالعزیز از ترس فروپاشی نظام خود دست از نقشه شوم تخریب گنبد کشید.
عضو انجمن علمای یمن گفت: آل سعود هیچ اعتقادی به پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت ایشان (ع) ندارند، و احترام گذاشتن به آنان را شرک و بدعت می دانند در حالی که خداوند متعال پیامبر خود را گرامی داشته است و همه مسلمانان میلاد مبارک ایشان را جشن می گیرند.  
الوجیه افزود: امیدواریم که جهان اسلام اوضاع را درک کند زیرا دوست از دشمن مشخص شده است، و ماهیت مزدوران معلوم شده، مزدورانی که دست دوستی به سوی اسرائیل دراز می کنند ولی هر دست دوستی را که از جهان اسلام و عرب به سوی آنها دراز شود،  قطع می کنند .
عضو انجمن علمای یمن خاطرنشان کرد: اگر ما تن به خواسته های دشمنان اسلام ندهیم و با توطئه‌های آنها مقابله کنیم، می‌توانیم وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم. نظام های استبدادی و مرتجع از جمله عربستان فتنه و آشوب در جهان اسلام به راه می اندازند و برخلاف ادعای خودشان هیچ بهره ای از اسلام و دیانت نبرده‌اند، بلکه پرچمدار تفرقه و اختلاف افکنی هستند و تلاش می کنند که با اختلاف افکنی میان امت اسلامی قدرت و تاج و تخت خود را حفظ کنند.
الوجیه گفت: از اوایل قرن گذشته تفکر وهابیتِ مخرب شروع به گسترش کرد، و تاکنون ده ها جنایت در جهان اسلام اتفاق افتاده است؛ به صورتیکه هیچ دهه‌ای وجود ندارد که مزدوران و تکفیری‌ها در آن مرتکب جنایت نشده باشند.
الوجیه افزود: آل سعود برای از بین بردن نام پیامبر اسلام (ص) از یاد و خاطره مسلمانان جنایات متعددی مرتکب شده اند. اگر دشمنان اسلام خصوصاً  آل سعود بتوانند، حتی صلوات تشهد نماز را حذف می‌کنند، و مسلمانان را از گفتن جمله صلوات در نماز منع می کنند.
الوجیه در پایان گفت: گروه های تکفیری مسلحی که در جهان اسلام به جنایت می پردازند، هیچ ارتباطی با اسلام و دیانت ندارند بلکه مزدورانی هستند که به حد توحش رسیده اند، و برخلاف تعالیم انسانی اسلام رفتار می کنند. این گروه ها ابزار دست عربستان ، رژیم صهیونیستی، آمریکا، انگلیس و دیگر طرف‌های بیگانه هستند که هیچ مأموریتی بجز خرابکاری و خونریزی برای تأمین اهداف و منافع اربابان خود ندارند.   العالم    



۰۵/۱۰/۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن